Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksiset nuoret miehet

Vierailija
18.02.2023 |

Onko muita aikuisia naisia joita nää on alkanut kiinnostaa iän myötä? Itse seurustelen nuoremman pitkätukan kanssa ja ystävät ei ymmärrä. Sytyn kauniista pitkätukista nyt kypsällä iällä enemmän kuin nuorena.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te taas menette tuohon russakan halpaan.... :)

Vierailija
22/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos. Noita löytyy esim. hevibaareista kivasti. Usein ovat kiinnostuneita myös kypsemmistä kauniista blondeista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyväkuntoiset tummat hiukset ja kaunis naama, niin todellakin sytyn. Tähän vielä hyvä kroppa ja älykkyys.

N45

Eli kokonaisuus about tämä? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Siksi siinä luki kaukasialainen, koska ylivertainen miesihanne tulee eurooppalaisista piirteistä.

Vai sittenkin eurooppalaisista rahoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen ja suhtaudun nuoriin miehiin äidillisesti. eivät kiinnosta millään tavalla.

Vierailija
24/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele miehen kirjoittamaksi ja mikä poru tästä nousisi. Tekopyhä maailma.

N25

Miksi Pertti55 identifioituu 25-vuotiaaksi naiseksi?

Vierailija
25/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen ja suhtaudun nuoriin miehiin äidillisesti. eivät kiinnosta millään tavalla.

Ap ei tarkoita mitään parikymppisiä kuitenkaan. Lähinnä about 10-15 vuotta itseään nuorempia aikuisa miehiä. Alle 30-vuotiaat ei kiinnosta.

Vierailija
26/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Kuvittelin tämän miehen kirjoittamaksi ja se meni jotenkin näin, ap:hen sovellettuna. Onko muut naiset huomanneet etteivät enää syty oman ikäisistä lihavista, kaljuista ja impotenteistä miehistä ja sen sijaan tapailevat vain nuorempia pitkähiuksisia miehiä?

Valaisiko tämä sinulle miksi nousisi poru?

Vierailija
27/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Susanna Penttilä?

Vierailija
28/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin hoidettu, puhdas pitkä ja paksu tukka( poninhäntä tai nuttura) on silmän ilo kaikenikäisillä miehillä.

Mutta ei saa olla kaljun alkua. Pahin näky on paljaaksi ajeltu pää,johon jätetty vain laiha poninhäntä, sekin likainen

Vierailija
29/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tykännyt. Mukavaa, että niitä taas näkee. Ikävää, ettei kaikilla pysy tukka, minäkin menin pitkätukan kanssa naimisiin - liitto on kestänyt, tukka ei.

No se surffitukka 50-vuotiaana ei näytä ihan samalta, kuin se näytti 18-vuotiaana.

No ei todellakaan, kun päälaki on kokonaan kalju :D Miehellä ei ollut surffitukka, vaan hevaritukka....

T. tuo pitkätukan nainut

Vierailija
30/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt vasta alkanut kiinnostua nuorista miehistä. Alle 30-vuotiaana tykkäsin selvästi itseäni vanhemmista enkä ymmärtänyt lainkaan, jos joku sanoi että jollain miehellä on hyvä vartalo tai vastaavaa. Nyt olen ihan hämmentynyt, kun olen alkanut nähdä nuoret miehet ihan eri silmällä. 

Pitkistä hiuksista miehellä tosin olen pitänyt aina, se on ollut vähän niin kuin kriteeri.

Vierailija
31/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole Susanna, mutta ehkä samaa genreä.

Vierailija
32/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Mistä ap löytää näitä jos hevi ei kiinnosta?

Vierailija
33/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin hoidettu, puhdas pitkä ja paksu tukka( poninhäntä tai nuttura) on silmän ilo kaikenikäisillä miehillä.

Mutta ei saa olla kaljun alkua. Pahin näky on paljaaksi ajeltu pää,johon jätetty vain laiha poninhäntä, sekin likainen

Hyvänä kakkosena jollei ykkösenä tulee hermannikalju. Mitähän kuuluu sille palstamiehelle joka jääräpäisesti piti hermannikaljua vaikka naiset sanoi että se voi olla oikeasti elämän määrittelevä virhe. Ei ole aikoihin sattunut silmään.

Vierailija
34/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla tullut iän myötä, aina olen tykännyt pitkätukista. Omalla miehellä on hiukset vyötärölle keski-iässäkin, parrassa jo harmaata mutta tukka pysyy päässä, joten antaa sen kasvaa.

Vierailija
35/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa kun voi jakaa pitkien ja paksujen hiusten ongelman miehen kanssa. Ettei vaikka voi saunoa jos ei ole tukanpesupäivä. Lyhyttukkaiset miehet ei koskaan ymmärrä tätä.

Vierailija
36/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on totta meilläkin!

Vierailija kirjoitti:

On mukavaa kun voi jakaa pitkien ja paksujen hiusten ongelman miehen kanssa. Ettei vaikka voi saunoa jos ei ole tukanpesupäivä. Lyhyttukkaiset miehet ei koskaan ymmärrä tätä.

Vierailija
37/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kiinnostanut nuoremmat miehet. Joillekin sopii pitkä (hoidettu)tukka.

Vierailija
38/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap komppaa 😊

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta meilläkin!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
39/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Miksi nousisi? Jos mies on nuorena tykännyt lyhyistä hiuksista naisella ja vanhempana pitkistä. Mitäs kohua siinä on.

Vierailija
40/67 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään etnisyyttä mulle kiitos. Noita löytyy esim. hevibaareista kivasti. Usein ovat kiinnostuneita myös kypsemmistä kauniista blondeista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on hyväkuntoiset tummat hiukset ja kaunis naama, niin todellakin sytyn. Tähän vielä hyvä kroppa ja älykkyys.

N45

me suomalaiset olemme myös kaukasialaisia

Eli kokonaisuus about tämä? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset tyylikkäät vaatteet 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme