Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyjän sairausajan palkka

Vierailija
18.02.2023 |

Moi!

Osaisitteko neuvoa? Olen saanut ensimmäisen työpaikan ja ollut siellä nyt vähän alle vuoden. Kaikki on mennyt muuten hyvin mutta sitten sairastuin koronaan ja olin kuukauden sairaslomalla.

Minulle sanottiin että sairauslomalla ei palkkaan saa mitään lisiä, mitkä muuten kuuluvat myyjän palkkaan.

Onko näin tosiaan?

Kiitos jos pystytte auttamaan! En voi kysyä työpaikalta kun pomo on pelottava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan tes voisi kertoa tämän.

Muistelen omilta myyjä ajoilta, että lisät saisi niiltä vuoroilta, jotka listaan on ehditty laittaa, muuten saikun ajalle peruspalkka ja jos osa-aikainen laskettaisiin keskiarvoa tuntimäärästä.

Vierailija
2/3 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroluettelonmukaan menee. Jos sinulla on ollut ilta- tai yövuoroja merkittynä työvorolistaan sairausajalla, niin saat niistä vuorolisät. Jos taas sinulla ei ollut työvuorolistaan merkittyjä vuoroja, niin niiltä päiviltä maksetaan keskimääräisen viikkopalkan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoroluettelonmukaan menee. Jos sinulla on ollut ilta- tai yövuoroja merkittynä työvorolistaan sairausajalla, niin saat niistä vuorolisät. Jos taas sinulla ei ollut työvuorolistaan merkittyjä vuoroja, niin niiltä päiviltä maksetaan keskimääräisen viikkopalkan mukaan.

Kiitos neuvosta! Oli siellä iltavuoroja merkitty ja sunnuntaivuoro myöskin.