Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät enää reagoi facebookissa mihinkään julkaisuun?

Vierailija
17.02.2023 |

Ja syy EI ole se, ettei kukaan enää ole fb:ssa, koska tarinani kyllä näkee ja katsoo vielä puolet kaverilistallani olevista...

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset päivittävät faceaan myös ihan liikaa ja todella tylsistä aiheista. Ei minua kiinnosta esim. mitä syöt. Osaan itse laittaa ruokaa ja syön joka päivä hyvin. Miksi kukaan päivittää syömisiään?!? Kiinnostaa yhtä vähän kuin jätöksenne. Eikä minua kiinnosta kenenkään työasiat. Siis jotkut päivittävät joka päivä töistä. Ehdittekö tehdä töitä lainkaan? En myöskään jaksa jatkuvaa vege/ilmasto/eläinten oikeudet saarnaa. Enkä jaksa lukea jatkuvaa valitusta ja kitinää aikuisilta ihmisiltä. En jaksa katsoa keneenkään punttisalipersettä. Siis kuka oikeasti kuvaa perseensä ja vielä jakaa kuvan! Tai tissikuvia!

Olen päättänyt, että en tykkää päivityksistä, joista en tykkää. Jospa päivittäjä ymmärtäisi päivittää jostain kiinnostavammasta aiheesta.

No eikö sinne laiteta sellaisia julkaisuja, joista itse tykkää eikä mietitä mistä muut tykkäävät.

Toiset pitävät ruoanlaitosta ja laittavat siitä kuvia ja toisille lemmikit ovat tärkeitä ja siellä on sitten koirakuvia. Toisille taas liikunta-asiat on ne oma juttuunsa ja jakavat niistä julkaisuja.

Minä katson Facea, että mitä tutuille kuuluu ja mitä he ovat touhunneet. Helpompi noin kuin kysellä aina erikseen itse kultakin.

Instaa taas seuraan omien mielenkiintojen mukaan ja harvaa tuttua siellä seuraan.

Facessa laitan tykkäyksen, jos tulee hyvä mieli toisen puolesta, kun sillä on ollut kiva päivä vaikka koiran kanssa metsälenkillä.

Instassa laitan tykkäyksen, kun mietin no nyt on hyvin onnistunut kuva aiheesta, josta minä pidän.

Vierailija
82/82 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liika vanhoja artikkeleita, joissa vain päiväys on uusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla