Miksi ihmiset eivät enää reagoi facebookissa mihinkään julkaisuun?
Ja syy EI ole se, ettei kukaan enää ole fb:ssa, koska tarinani kyllä näkee ja katsoo vielä puolet kaverilistallani olevista...
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Facebook on kuoleva teknologia. Enää siellä on vain myöhännäisheränneet eläkeläiset. Viriilit ihmiset ovat löytäneet parempia paikkoja.
Näin. Vain sairaseläkeläiset ja saattohoitopotilaat pyörivät enään Naamakirjassa.
miksi kukaan tervejärkinen vielä käyttää somea? eikö some-ihminen saa riittävästi huomiota oikeassa elämässä? ymmärrän toki koukuttavuuden, mutta se some kun on vain harhaa, eikä todellinen paikka. minä pohdin somen käyttöä ilman hyväksynnän hakemista ja tykkäysten keräilyä, enkä keksinyt mitään syytä jatkaa. miksi kertoisin omista asioista maailmalle? vauva palstalle voi kirjoittaa, kun ei täällä kukaan mitään jaksa lukea.
Fakebook on kuinka tv:ssä pyörivä vanhat frendien jaksot. Kukaan ei katso mutta oli aikanaan hauska. Vai oliko edes silloinkaan? Aika ajoi ohi. Ihmiset kaipaa oikeita kokemuksia ja elämää. Sitä on kontrolloidussa yhteiskunnassa vaikeampaa saada.
Ei minua kiinnosta muiden tekemiset. Pidän yhteyttä ihmisiin nykyään Whatsapissa ja tiedän sitä kautta läheisten kuulumiset. Olen Facessa ainoastaan ryhmien takia.
Onpa täällä ikäviä vastauksia.
On täysin luonnollista ilahtua ihmisten positiivisista reaktioista huolella tehtyihin päivityksiin.
Ap, syy voi olla mikä tahansa. Älä sitä suotta mieti.
Siis kuinkakohan moni luki avauksen :D
Tullaan omahyväisyyttä uhkuen kommentoimaan ettei kiinnosta koko face. Ok, sitäkö kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Facebook on kuoleva teknologia. Enää siellä on vain myöhännäisheränneet eläkeläiset. Viriilit ihmiset ovat löytäneet parempia paikkoja.
Sosiaalisesti laiskojen ihmisten hommia päteä somessa tai sitten taustalla on joku mielisairaus. Monet ei ole ollenkaan somessa tai vain vähän. Naisilla tuntuu kadulla olevan naama kiinni ruudussa.
olikos se fasebookin oma tutkimus, joka osoitti instagramin vahingoittavan nuorten mieliä, ja silti mitään ei asioille ole tehty, eikä olla tekemässä? meidän mukulat lopetti somet samalla, kun minä ja ukko niistä luovuttiin. aika vapauttava kokemus. kokeilkaa tekin. hyvää päivän jatkoa somettomille. muut voi ottaa selffieitä ja jäädä odottamaan peukutuksia.
Saakeli kun meet faceen ja vahingossa täppäät jonkun randomin tarinan auki. Sitten se luulee että mua kiinnostaa sen elämä. Facebookissa ollaan ryhmien takia nykyään, vaikka ei niitäkään jaksa jos ei mitään asia-asiaa
Ap on kuin lapsia joka huutaa "äiti katso katso äiti katso", mutta ei riitä että äiti katsoo sinne päin; huuto jatkuu kunnes äiti sanoo "ai kun hienosti tehty, jopas osaat"!
Vierailija kirjoitti:
Tullaan omahyväisyyttä uhkuen kommentoimaan ettei kiinnosta koko face. Ok, sitäkö kysyttiin?
Kysyttiin, miksei päivityksiin reagoida ja vastaus on, että ne ei kiinnosta ja ne voi avautua vahingossa.
Minä lopetin koko tarinoiden katsomisen, kun odotetaan noita tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmät ovat löytäneet todellisen elämän. Moni on lopettanut somen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa joku eläkeläisten fabo
Sinun kiinnostustasihan tässä kysyttiin.
Yleinen mielipide joka selviää jo ensimmäisen sivun vastauksista.
Tarinat ei ole niin mielenkiintoisia, että jaksaisi niihin reagoida. Nehän menee vauhdilla kaikki perätysten.
face on buumereiden somealusta, siksi
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Ihmiset ovat melko väsyneitä nykyiseen somemaailmaan, ja sitäkö ei saisi tässä nyt mitenkään kritisoida tai ihmetellä kun tuhannetta kertaa joku on pahoilla mielin siitä ettei tule tykkäyksiä/reaktioita Facebookissa?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa joku eläkeläisten fabo
Ja sä sanoit jotain kiinnostavaa viimeksi vuonna...?
Vierailija kirjoitti:
olikos se fasebookin oma tutkimus, joka osoitti instagramin vahingoittavan nuorten mieliä, ja silti mitään ei asioille ole tehty, eikä olla tekemässä? meidän mukulat lopetti somet samalla, kun minä ja ukko niistä luovuttiin. aika vapauttava kokemus. kokeilkaa tekin. hyvää päivän jatkoa somettomille. muut voi ottaa selffieitä ja jäädä odottamaan peukutuksia.
Tykkään.
Ottaako se noin itsetunnon päälle jos kaikki eivät ole jokaiseen turhanpäiväiseen julkaisuun reagoimassa pusuin, halein, tykkäysten ja ylistysten voimalla? Facebookin kulta-aika oli ja meni. Ihmisillä saattaa ehkäpä olla muutakin elämää ja aktiviteettia kuin päivystää sinun julkaisujasi.