Miksi ihmiset eivät enää reagoi facebookissa mihinkään julkaisuun?
Ja syy EI ole se, ettei kukaan enää ole fb:ssa, koska tarinani kyllä näkee ja katsoo vielä puolet kaverilistallani olevista...
Kommentit (82)
Fb: tä ei käytetä. Muut alustat ajaneet ohi.
Kyllästyminen? Ei sinuun vaan siihen Facebook touhuun ja tykkäilyyn. Kaikki tietää että se ei ole oikeaa elämää ja ystävyyttä
Influensserit tuhosivat somen. Deinfluenssaus on tämän päivän sana.
Ei ihmiset jaksa narsistien juttuja. Fakebook on ihan sairas media. Mistä tiedät että ne kaverilistan ihmiset on oikeasti nähneet julkaisun vai ilmoittaako fakebook katsotuksi ja onko ne kontaktisi edes oikeasti olemassa? Suurinta osaa kontakteista ei ole kukaan koskaan edes tavannut.
Kyllä se Facebook on oikeastikin jo nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset jaksa narsistien juttuja. Fakebook on ihan sairas media. Mistä tiedät että ne kaverilistan ihmiset on oikeasti nähneet julkaisun vai ilmoittaako fakebook katsotuksi ja onko ne kontaktisi edes oikeasti olemassa? Suurinta osaa kontakteista ei ole kukaan koskaan edes tavannut.
Tarina-osioista näkee kuka on katsonut kuvan.
Kukaan ei jaksa kommentoida tarinoita. Tee status, niin joku ehkä voi reagoidakkin.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö siellä kuka on katsonut?
Näkee tarinatkuvista kaikki jotka ovat katsoneet kuvasi.
Ai, mä en ole edes tajunnut, että pitäisi reagoida.
Miksi helkutissa niihin pitäisi reagoida?
Mikä siinä sun "tarinassasi" olisi erityisen kiinnostavaa muiden mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina-osioista näkee kuka on katsonut kuvan.
näkeekö siitä myös ne katsojat jotka ei ole sun kaverilistalla jotka on katsoneet sen?
Kiinnostaisi tietää, olen joskus vahigossa klikannut sormella yhden tutun tutun tarinaa, kun selasin fb kännykällä. Jälkeenpäin hävetti että nyt mun nimi näkyy sen tarinoiden katsojissa?
Facebook on kuoleva teknologia. Enää siellä on vain myöhännäisheränneet eläkeläiset. Viriilit ihmiset ovat löytäneet parempia paikkoja.
Harvoin kellään on siellä mitään niin tärkeää tai kiinnostavaa, että siihen kokee tarvetta reagoida. Toisaalta se alkaa olemaan niin täynnä mainoksia yms "ei minun tilaamaa" sisältöä, että se kaverien sisältö hukkuu sinne joukkoon.
Minä en edes avaa noita tarinoita ja videoita. Ärsyttää kun niissä välillä alkaa soida joku biisi taustalla ja sit puhelimessa onkin äänet kovalla...
Ovatko tarinat niitä, jotka ovat nykyään alkaneet pyöriä siellä fiidinkin välissä ilman että niitä edes avaa? En koskaan katso kenenkään tarinoita, enkä siis reagoikaan. Mutta jos aukeavat nykyään väkisin, voi näyttää että olen katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa joku eläkeläisten fabo
Sinun kiinnostustasihan tässä kysyttiin.
Yhä vähäisempi määrä ihmisiä jaksaa nuolla toisten perseitä jossain facebookissa/somessa. Sydän tyks naur jossain feikissä virtuaalitodellisuudessa, superkyllästyttävää pääosin
Miksi niihin pitäisi jotenkin reagoida?
Reilu vuosi aikaa kun viimeksi edes avannut koko bookkia.