Hs : Suomessa syntyy enemmän koiranpentuja kuin vauvoja
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
MGTOW = Incel in denial
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Suomessa on tuo translaki voimassa niin minä en yhtään lasta tee.
Hyvä.
Tuskinpa maailma yhtään persujen geenejä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Maapallolla ylittyi äsken 8 miljardin ihmisen raja. Eli populaa täällä on jo liikaakin.
Intiasta ja muista Aasian valtioista saataisiin työväkeä tänne.
päätyvätkö lapsia haluavat miehet ja naiset siis useinkin siihen, että hankkivat lapsen sijaan koiran?
-vela
jos perheessä on. 2 lasta ja otetaan koira, niin onko se päätös olla tekemättä kolmatta lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syntyvät vauvat ovat ulkomaalaisten. Suomalaisia ei kauaa enää ole
Sehän riippuu ihan siitä miten kauan ulkomaalaisten jälkeläisiä pidetään ulkomaalaisina. Henkilökohtaisesti minusta jos joku on syntynyt Suomessa, kasvanut tässä kulttuurissa ja omaksunut suomalaiset arvot, esim. demokratiasta ja sukupuolten tasa-arvosta, ja pitää itse itseään suomalaisena, hän on suomalainen, riippumatta mistä hänen äitinsä tai isänsä on kotoisin tai mikä hänen ihonvärinsä on.
Muuttuuko hiiri hevoseksi jos se syntyy tallissa?
Sinustako esim Ernest Lawson ei ole suomalainen? Tai Ben Zyskowicz?
Suomen julkkiksissa on paljonkin ihmisiä, jotka ei ole juuriltaan suomalaisia, mutta kyllä he ainakin minulle ovat ihan suomalaisia, täällä ikänsä asuneet, suomea puhuvia.
Hiiri ja hevonen ovat eri eläinlajia, eikä ihminenkään muutu hevoseksi, vaikka syntyisi tallissa, joten todella huono vertaus sinulta.
Ihminen on ihminen, syntyi hän sitten Suomessa tai Ruotsilla, Ihan sama laji. Homo sapiens.
Ei taas tätä samaa tappelua. Onhan se täysin selvää, että kansalaisuus ja geenit ovat eri asioita. Kansalainen voi olla, oli perimä mikä tahansa, mutta geenit eivät siitä suomalaiseksi muutu.
-eri
Geenejä olisi syytä rukkailla paremmiksi sillä suomalaiset geenit aiheuttavat sairauksia.
Naiset on tehtävänne sekoittaa geenejä.
Vierailija kirjoitti:
päätyvätkö lapsia haluavat miehet ja naiset siis useinkin siihen, että hankkivat lapsen sijaan koiran?
-vela
Usein kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne lisääntyvät jotka eivät kykene sitä kyseenalaistamaan. He myös tuottavat suuren määrän poikasia.
Ei mene näin. Yleensä koulutetut ja älykkäät lisääntyvät. Monenlaiset jämäpalat sitten taas eivät. Ei lisääntyminen ole sen kummempi asia kuin syöminen tai nukkuminen. Se on ihmiselle luontaista ja aiheuttaa suurta mielihyvää.
Koirat ovat sitten työkavereita ja joillekin onnettomille ainoa seura.
Tämä. Siksi maailma on liikakansoitettu, koska älykkäitä ja koulutettuja on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
jos perheessä on. 2 lasta ja otetaan koira, niin onko se päätös olla tekemättä kolmatta lasta?
Ei, koska jotkut hankkii sen kolmannenkin, vaikka on jo koira.
Mutta jos vaikka toisella on vauvakuume, mutta järki sanoo, ettei kolmatta lasta kannata hankkia, voidaan hankkia koira sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallolla ylittyi äsken 8 miljardin ihmisen raja. Eli populaa täällä on jo liikaakin.
Ja suomalaisia heistä on montako prosenttia? Pitäisiköhän se syntyvyyssäännöstely alkaa jostain vähän väkirikkaammasta maasta, niin sillä olisi jotain merkitystä maapallon kantokyvyn kannalta.
Sinun kaltaisesi idiootit aina unohtavat tästä asiasta keuhkotessaan, että Suomalaiset käyttävät moninkertaisen määrän luonnon resursseja verrattuna näiden köyhien maiden ihmisiin.
Anteeksi mutta sinä tässä se i ddddiootti olet. Miksi? Kerronpa sinulle.
Ne köyhien maiden ihmiset käyttävät resursseja vähemmän Suomessa ihan vain sen takia, koska heillä on siellä köyhimmissä maissa PASKEMMAT OLOTILAT. Ei heidän elämä ole yhtä hyvää, kuin täällä Suomessa. He kärsivät tuolla köyhissä maissa, kuolevat nuorina, eivät saa terveydenhoitoa tai kunnollista ruokaa. Elämä siellä on ihan hirveää.
Jos heidän elämän taso olisi samalla asteella suomalaisten kanssa olisi heidän luonnon resurssien kuluttaminen samalla tasolla suomalaisten kanssa.
Ja tiedätkö mitä? Siihen jokainen köyhä maa pyrkii. Kuvitteletko ihan tosissasi, että köyhissä maissa halutaan jatkaa elämistä paskoissa olosuhteissa? Jokainen tahtoo paremman elinympäristön, ihan jokainen ja jokainen pyrkii siihen eivätkä he välitä siitä kuinka paljon luonto siitä kärsii.
Suosittelen ihan oikeasti kuuntelemaan tämän videon:
Tämä. Vain omaa lisääntymistään pystyy säännöstelemään. Jokainen päättää itsestään osallistuuko liikakansoittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin Jussi Niemeläinen valitti Hesarissa vauvakatoa. Onko tietoa onko ukolla itsellään lapsia
Jos nisti_puhuu huumeiden vaaroista tekeekö se hänen jutuistaan valheen?
Se tekee hänestä kaksinaismoralistin, jos hän ei ole vielä lopettanut huumeiden käyttöä.
Ja Jussi Niemelästä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille valehdellaan niin julmasti jo nuorena kuinka paljon lapsi maksaa. Todellisuudessa lapsen syntymisiä ei juuri edes huomannut taloudellisessa mielessä.
Miksi Suomessa on sitten lapsiperheköyhyyttä jos lapsen syntymää ei taloudellisessa mielessä huomaa. Ehkä joku upporikas ei huomaa mutta kyllä lapsi vaikuttaa keskituloisenkin elintasoon.
Jotain on pahasti pielessä arvomaailmassa kun aletaan puhuu rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaista ollaan taas leikkaamassa ja vakituisia työpaikkoja ei ole.
Arvovalinta Suomelta.
Ja tämä ajaa hankkimaan koiran?
Koirista pääsee helpommin eroon kuin lapsista. Niihin kuluu vähemmän rahaa. Ne oppii asiat helpommin ja nopeammin. Ne voi jättää jo heti pienenä yksin kotiin työpäivän tai muun menon ajaksi.
Itseasiassa koira ei opi vaan sitä pitää koko sen elämän ajan opettaa eli näyttää sille paikkansa koska se koko ajan kokeilee pääseekö laumanjohtajaksi.
Lapsi oppii ja kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää että koiran ja ihmisen vertailu kertoo ihmisarvon laskemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset vaan niille ilkeille miehille, jotka ovat ihmetelleet miksi olen ottanut kivan koiran heidän sijaansa. Kannattaa tosiaan miettiä millaisen luonteen joku haluaa kotiinsa. Ei sitä ilkeää miestä, vaan mieluummin kivan koiran. Ottakaa miehet koirista mallia ja olkaa yhtä kivoja :)
Eli nöyristellen kierimään sirkuspuudelina naisen oikkujen tahtiin?
Jooei, kiitos ei.
Mä kyllä laitan koiralle 3 x päivässä ruoan: Rintafilettä, koipia, jauhelihaa jne. vitamiinein ja kasvishöystein. Rapsuttelen, silittelen, harjaan, ostan sille sen mielestä mieluisimmat lelut, leikitän ja lenkkeilytän. Nukkuu kahden tonnin omalla sohvallaan tai vieressäni, miten haluaa. Kaiken palvelun hän saa siksi, että on niin kiva :)
Eroaa lapsesta miten?
Lapsen kanssa ei pääse noin helpolla.
eri
Jos helpolla pääsy oli tavoite kannattaa miettiä elämää uudemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset vaan niille ilkeille miehille, jotka ovat ihmetelleet miksi olen ottanut kivan koiran heidän sijaansa. Kannattaa tosiaan miettiä millaisen luonteen joku haluaa kotiinsa. Ei sitä ilkeää miestä, vaan mieluummin kivan koiran. Ottakaa miehet koirista mallia ja olkaa yhtä kivoja :)
Eli nöyristellen kierimään sirkuspuudelina naisen oikkujen tahtiin?
Jooei, kiitos ei.
Mä kyllä laitan koiralle 3 x päivässä ruoan: Rintafilettä, koipia, jauhelihaa jne. vitamiinein ja kasvishöystein. Rapsuttelen, silittelen, harjaan, ostan sille sen mielestä mieluisimmat lelut, leikitän ja lenkkeilytän. Nukkuu kahden tonnin omalla sohvallaan tai vieressäni, miten haluaa. Kaiken palvelun hän saa siksi, että on niin kiva :)
Eroaa lapsesta miten?
Koiran saa ilman miestä, koiraa ei tarvitse itse synnyttää, eikä kärsiä synnytyksen jälkeisistä ikivaivoista, koira ei potki ja hakkaa uhmaikäisenä. koira ei valita jne. Koira on aina hyvällä tuulella ja tuo iloa.
Tärkein kriteeri on kuitenkin se, että koiran raajat ovat erilaiset kuin ihmisen, eli koira ei päätä olla osallistumatta kotitöihin ja jätä tahallaan kuormaa toisen tehtäväksi. Koiraa on ilo palvella, koska se ei itse pystyisi laittamaan sapuskaansa, vaikka se haluaisi.
Koira ei myöskään kirjoita moista roskaa. Kannattaa hieman miettiä ihmisen ja eläimen vertailun moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on romahtanut, mutta ei se ole pelkkien henkilökohtaisten valintojen syytä. Meitä on 4 sisarusta ikävälillä 30-40, ja meillä neljällä on yhteensä 3 lasta. Tässä on muutamia syitä, miksi näin on:
1. Huonot epävarmat parisuhteet
2. Kuinka monen lapsen kanssa jaksaa, kun isovanhemmista ei ole hoitoapua
3. Moneenko lapseen on edes varaa
4. Terveydelliset syyt.Itselläni ei ole yhtään lasta ja voin allekirjoitaa nuo kaikki kohdat. Huonot parisuhteet ja työttömyys > terveysongelmat ja köyhyys. Olen halunnut toimia vastuullisesti ja jättää lapset hankkimatta, kunnes löydän isäksi sopivan miehen, saan töitä ja terveysongelmani hoidetaan.
Mulla miehenä on ainoastaan yksi syy ja se on vaimon löytäminen jolla elämänarvot kohdallaan. Monet naiset miettii rahaa, terveyttä ja ovat epävarmoja ym ym. He siis pelkää ihan normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on romahtanut, mutta ei se ole pelkkien henkilökohtaisten valintojen syytä. Meitä on 4 sisarusta ikävälillä 30-40, ja meillä neljällä on yhteensä 3 lasta. Tässä on muutamia syitä, miksi näin on:
1. Huonot epävarmat parisuhteet
2. Kuinka monen lapsen kanssa jaksaa, kun isovanhemmista ei ole hoitoapua
3. Moneenko lapseen on edes varaa
4. Terveydelliset syyt.Itselläni ei ole yhtään lasta ja voin allekirjoitaa nuo kaikki kohdat. Huonot parisuhteet ja työttömyys > terveysongelmat ja köyhyys. Olen halunnut toimia vastuullisesti ja jättää lapset hankkimatta, kunnes löydän isäksi sopivan miehen, saan töitä ja terveysongelmani hoidetaan.
Tuossa nyt vaan särähti taas kerran pahasti tuo "kun isovanhemmista ei ole hoitoapua."
Se sisältää olettamuksen, että isovanhemmista kuuluisi olla hoitoavuksi, mutta eivät ole. Todellisuudessahan isovanhemmat eivät ole koskaan, milloinkaan, ikinä, velvollisia olemaan hoitoapuna. Edes syitä siihen ei kuulu etsiä.
Yhtä vähän kuin lapsista kuuluisi olla hoitoavuksi vanhuksille. Ei kuulu.
Sinun olisi pitänyt kirjoittaa siihen kohtaan, että "kun muista ihmisistä tai instansseista ei ole hoitoapua."
Ketään ei saa velvoittaa vaan se velvollisuuden tunne täytyy tulla omasta itsestään. Omaa lastaa pitää auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan on turha kiistellä siitä onko koira vai lapsi vaivalloisempi. Ihmiset arvostaa eri asioita. Minä en koe koiran pitoa työlääksi ja minulla on motivaatiota järjestää elämäni koiralle sopivaksi. Lapselle sopivaan elämään minulla taas ei ole motivaatiota. Joku toinen taas ajattelee päinvastoin ja joku muu puolestaan omistaa sekä koiria että lapsia. Meitä on monenlaisia.
Ydin ongelma on juuri siinä että moni nostaa koiran lähelle ihmistä ellei jopa samalle viivalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syntyvät vauvat ovat ulkomaalaisten. Suomalaisia ei kauaa enää ole
Sehän riippuu ihan siitä miten kauan ulkomaalaisten jälkeläisiä pidetään ulkomaalaisina. Henkilökohtaisesti minusta jos joku on syntynyt Suomessa, kasvanut tässä kulttuurissa ja omaksunut suomalaiset arvot, esim. demokratiasta ja sukupuolten tasa-arvosta, ja pitää itse itseään suomalaisena, hän on suomalainen, riippumatta mistä hänen äitinsä tai isänsä on kotoisin tai mikä hänen ihonvärinsä on.
Muuttuuko hiiri hevoseksi jos se syntyy tallissa?
Sinustako esim Ernest Lawson ei ole suomalainen? Tai Ben Zyskowicz?
Suomen julkkiksissa on paljonkin ihmisiä, jotka ei ole juuriltaan suomalaisia, mutta kyllä he ainakin minulle ovat ihan suomalaisia, täällä ikänsä asuneet, suomea puhuvia.
Hiiri ja hevonen ovat eri eläinlajia, eikä ihminenkään muutu hevoseksi, vaikka syntyisi tallissa, joten todella huono vertaus sinulta.
Ihminen on ihminen, syntyi hän sitten Suomessa tai Ruotsilla, Ihan sama laji. Homo sapiens.
Ei taas tätä samaa tappelua. Onhan se täysin selvää, että kansalaisuus ja geenit ovat eri asioita. Kansalainen voi olla, oli perimä mikä tahansa, mutta geenit eivät siitä suomalaiseksi muutu.
-eri
Heitä Aatun poika voltti.
Mites kaikki päästöt, kun lemmikit syövät lihaa, kalaa, kanaa, kasviksia, tuottavat päästöjä?