Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Sairaammaksi ja sairaammaksi menee Suomen touhu Onneksi Suomi sentäs on pieni maa ja syntyvyys alhainen!
Voisiko joku selittää minulle toopelle, miksi on tarpeen sallia sukupuolen juridinen vaihto kerran vuoteen? Ketä se palvelee ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.
Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.
Heitä varten on rikoslaki ja järjestyssäännöt, kuten ennenkin:
Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin harkitsisin hyvin vakavasti ilmoituksen tekemistä ja selvittämistä missä uimahalleissa/kuntosaleilla puolesta äänestäneet naiset käyvät.
En tehdäksesi mitään laitonta, vaan osoittaakseeni heille mitä seurauksia huonosti tehdyillä päätöksillä voi olla.
Laki kun on nyt minun puolellani.
M50
Mitäs keinoja suosittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.
On vissiin vielä se homoavioliittolakikin kostamatta? Noo, ehtiihän sitä vielä.
No miten hyvin Suomella tai Euroopalla, tai oikeastaan koko maailmalla pyyhkii? Tauteja, sotia, sairaita yksilöitä levittelemässä perveouksiaan Ylpeys-paraatissa, tuhottu terveydenhuolto ja koulut, tuhottu vanhustenhoito, tuhottu itsenäisyys ja itsemääräämisoikeus, tuhottu arvopohja jne jne. Miten pitkän listan haluat? Ps. Luuletko että tästä jotenkin noustaan ylös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transgender Gigi Gorgeous.
" New year, new travel vlogs!!! I am SO happy I got to see the beautifulness of Switzerland in ALL its winter wonderland glory last week. Being there for the first ever LGBTQ panel at -----The World Economic Forum ------was so historic and SO inspiring."
5:30 eteenpäin kuvataan WEF puhetta. Ariadne Getty lahjoitti 15 miljoonaa dollaria GLAADille.
" GLAAD an acronym of Gay & Lesbian Alliance Against Defamation, is an American non-governmental media monitoring organization originally founded as a protest against defamatory coverage of gay and lesbian demographics and their portrayals in the media and entertainment industries; it has since included bisexual and transgender people."Että jos joku miettii mistä sitä rahaa tulee....
Toi äijähän ei ole leikannut penistään pois eikä aiokaan. No, onneksi maailmanloppu on lähellä. Jokainen saa tuomionsa.
Ei olekkaan ja hän aikoo hankkia lapsia kumppaninsa transmiehen kanssa. Videoista löytyy spermanluovutus vlogi... Pitäisikö minun uskoa että hän ei ole vetänyt käteensä vuosiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten kokoomuspersuja jaksaa kiihottaa toisten ihmisten sukupuoliasiat.
Niinpä. Vaikuttaa jotenkin pakkomielteiseltä. Mikseivät keskity omiinsa ja jätä muita rauhaan?
Ovat ehkä niin kiinnostuneita trans-asioista ja niihin liittyvistä fantasioista, ettei aika riitä muuhun.
Iso mies ja iso jäykistynyt penis, jotka yllättävät lapsen uimahallin suihkutiloissa on ollut heillä vahvasti mielen päällä viime päivät. Täälläkin ovat sitä hokeneet useammassa ketjussa. Miksiköhän.
Joku tuossa asetelmassa heitä kiihottaa. Ammattiapua on hyvä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse tyttären kanssa mennä enää uimahalliin.
Mietin kans, että enpä sitten taidakaan ostaa enää uimahalliin sarjakorttia. Se jäi nyt.
Voi että. No minä jatkan polskuttelua väljelmmillä vesillä. Voin vaikka raportoida montako heppiä näkyi sanotaanko vuoden aikana.
Toivottasti tosiaan sattuu sinun kohdalle eikä sellaisten, joiden mielestä naisilla ja tytöillä oli oikeus tulla tunnustetuksi yhteiskunnassa omana miehistä erillisenä sukupuoliryhmänä.
Toivotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.
Eiks se ookaan armollinen ja rakastava jumala? Hitsit.
Kyllä, kun käännyt Jumalan puoleen tunnustamalla Jeesuksen Herraksesi. Muuten Jumala ei tunne sinua. Olet yhtä kuin vapaata riistaa sille toiselle puolelle. Ja toinen puoli edustaa jotain sellaista, jonka Jumala joutui potkaisemaan ulos ja alas Taivaasta.
En kyllä kestäisikään iäisyyttä teidän uskisten kanssa. Se kuulostaa ihan helvetiltä. No pun intended.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle toopelle, miksi on tarpeen sallia sukupuolen juridinen vaihto kerran vuoteen? Ketä se palvelee ja miksi?
Sitähän mäkin olen yrittänyt kysellä, mutta turhaan...
Mutta onhan se silti aivan erittäin tärkeä asia ja ihmisoikeuskysymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vissiin vielä se homoavioliittolakikin kostamatta? Noo, ehtiihän sitä vielä.
Tasa-arvoinen avioliittolaki ei vaikuta mitenkään muiden ihmisten elämään, toisin kuin juridisen sukupuolitiedon vapaa vaihtelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.
Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.
Heitä varten on rikoslaki ja järjestyssäännöt, kuten ennenkin:
Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin harkitsisin hyvin vakavasti ilmoituksen tekemistä ja selvittämistä missä uimahalleissa/kuntosaleilla puolesta äänestäneet naiset käyvät.
En tehdäksesi mitään laitonta, vaan osoittaakseeni heille mitä seurauksia huonosti tehdyillä päätöksillä voi olla.
Laki kun on nyt minun puolellani.
M50
Mitäs keinoja suosittelet?
Eiköhän M50 suunnittele siittimensä esittelyä uimahallin suihkutiloissa ja saunassa. Jälleen kerran...
Vierailija kirjoitti:
Penis = naisen sukuelin. Miksi vihaatte naisten peniksiä?
https://nitter.lacontrevoie.fr/xosummerjames/status/1620151982588837889
James on nainen paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten kokoomuspersuja jaksaa kiihottaa toisten ihmisten sukupuoliasiat.
Niinpä. Vaikuttaa jotenkin pakkomielteiseltä. Mikseivät keskity omiinsa ja jätä muita rauhaan?
Ovat ehkä niin kiinnostuneita trans-asioista ja niihin liittyvistä fantasioista, ettei aika riitä muuhun.
Iso mies ja iso jäykistynyt penis, jotka yllättävät lapsen uimahallin suihkutiloissa on ollut heillä vahvasti mielen päällä viime päivät. Täälläkin ovat sitä hokeneet useammassa ketjussa. Miksiköhän.
Joku tuossa asetelmassa heitä kiihottaa. Ammattiapua on hyvä hakea.
Eivät nuo mielikuvat tosiaan kaikkien päässä rullaile. Jostain se tietysti kumpuaa. Traumoja onkin moni ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla saadaan kohta aidot ja oikeat naiset pungettua pois johtavista asemista ja politiikasta yms. Muutama ukonköriläs vaihtaa itsensä virallisesti naiseksi ja kas vain, sukupuolikiintiö onkin jo täynnä. Hupsistaheijaa!
Ns. Meksikon malli, jossa sukupuolikiintiö täyttyy itsemääritellen. Todellista tasa-arvoa on, kun puolet päättäjistä on miehiä ja puolet juridisia penisnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi, miksi mielenhäiriöstä tehdään normi? Aletaanko jatkossa säätämään lakia, jossa jokainen saa olla kissa, koira tai vaikka poni, jos vaan siltä itsestä tuntuu. Voi silloin luopua koko hlötunnaristaan ja rekisteröityä isännälleen lemmikiksi. Hih!
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Noin voi sanoa vain mies, jonka ei tarvitse koskaan kärsiä kuukautuskivuista (joillain naisilla ne ovat invalidisoivia) tai kestää raskauden ja synnytyksen kipuja ja erilaisia vaivoja niiden aikana ja niiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Se palvelee Baalia/Ishtaria/Luciferia/Thoria/Ilmatarta/miksi haluatkaan sitä kutsua. Harhautuksen jumalaa, eli sitä joka vastustaa kaikkea mitä kaikista korkein Luoja edustaa. Ja palvelee niitä, jotka ovat tämän "vastavoiman" palvelijoita. Jumalanpilkkaa. Hajota ja hallitse.
Vierailija kirjoitti:
Pervoja. Voi pervoilla mielin määrin, eikä kukaan voi syyttää itsensä paljastelusta jos vilauttelee tytöille mulkkuaan naisten pukkareissa.
Penis = naisen sukuelin. Miksi vihaatte naisten peniksiä?
https://nitter.lacontrevoie.fr/xosummerjames/status/1620151982588837889