Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajettiin pikkuruisen vähemmistön asiaa ja mahdollistettiin rai..sk...aajien ja pe..do..jen pääsy naisten pukkareihin esim. uimahallissa. Koska rikolliset voivat käyttää lakia omiin tarkoitusperiinsä.
Pedot on päässyt tähän asti ainoastaan miesten puolelle. Saa nähdä mitä tapahtuu kun pääsee naistenkin puolelle...
Ja heteropedoja on moninkertaisesti, koska heteroitakin on enemmän. Itsemäärittelyn mahdollistajat ojensivat pedoille paratiisin portin avaimet kultalautasella.
Kannattaa tosiaan muistaa kuinka tämän "sukupuoli on pelkkä tunne" ideologian kannattajat varmistivat, että tytöillä ei ole oikeutta intiimitiloihin pervoilta miehiltä. Vasemmistonaiset ja vihreät etunenässä. Ja kaikki tranzuilujärjestöt.
Pervoja on kaikkialla, ei sitä pysty ennakolta estämään muuten kuin hyvällä kasvatuksella. Ihan olen itsekin saanut nuorena miehenä kokea toisten miesten ehdotteluja uimahallin suihku- sauna- ja pukutiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.
Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.
Heitä varten on rikoslaki ja järjestyssäännöt, kuten ennenkin:
Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin harkitsisin hyvin vakavasti ilmoituksen tekemistä ja selvittämistä missä uimahalleissa/kuntosaleilla puolesta äänestäneet naiset käyvät.
En tehdäksesi mitään laitonta, vaan osoittaakseeni heille mitä seurauksia huonosti tehdyillä päätöksillä voi olla.
Laki kun on nyt minun puolellani.
M50
Mitäs keinoja suosittelet?
Olisikohan se tuttu masturbointi ventovieraiden ihmisten nähden taas kerran ratkaisu ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle toopelle, miksi on tarpeen sallia sukupuolen juridinen vaihto kerran vuoteen? Ketä se palvelee ja miksi?
Ja lisäksi, miksi mielenhäiriöstä tehdään normi? Aletaanko jatkossa säätämään lakia, jossa jokainen saa olla kissa, koira tai vaikka poni, jos vaan siltä itsestä tuntuu. Voi silloin luopua koko hlötunnaristaan ja rekisteröityä isännälleen lemmikiksi. Hih!
Onhan niitä aikuisia vauvojakin. Housuunsa paskovia keski-ikäisiä miehiä. Kaikki näköjään käy tässä maailmassa.
Kysymys liittyen tähän. Jos on ulosotossa ja on velkoja, kun ilmoittamalla uuden sukupuolen saa uuden henkilötunnuksen sekä henkilökortin, tarkoittaako tämä että velat ja ulosotot ovat nyt sen vanhan sukupuolen minän ongelma ja koska tämä ihminen ei ole enää olemassa, minulla on puhdas pöytä ja olen nyt velaton? Jos tähän ei ole mietitty mitään logiikkaa vielä, tämähän kultainen lippu päästä eroon veloista ja ongelmista. Martti muuttuu Martaksi ja siinä meni velat. Jos ulosotto kyselee niin voi aina pyytää ottaa yhteyttä siihen Marttiin, itse en tiedä missä hän oleskelee enää nykyään.
Samalla logiikalla mietin että kukaan tuskin kyseenalaistaa sitä jos jatkossa myös identifioidun mustaihoiseksi mieheksi? Jos joku kehtaa sanoa etten olen mustaihoinen, voin aina syyllistää ja kysyä olettiko tämä henkilö ihonvärini vain sen värin perusteella, koska sehän on nykyään virhe ja suvaitsematonta. Minulla tulee ihan uusi elämä tässä ja mustaihoisena uskon että onneni naismarkkinoilla muuttuu varsin positiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää minulle toopelle, miksi on tarpeen sallia sukupuolen juridinen vaihto kerran vuoteen? Ketä se palvelee ja miksi?
Suomessa on ollut julmetun vaikea vaitaa henkilötunnusta. Tämä on johtanut todella painajaismaisiin tilanteisiin, jos on joutunut identiteettivarkauden uhriksi. Nyt voi helposti vaihtaa henkilötunnusta vaihtamalla sukupuolta.
Jos intti-ikä on jo takana, juridinen sukupuoli ei vaikuta mihinkään, ja on herttisen yhdentekevää, mikä se on. Eli jos passi varastetaan, ruksi ruutuun DVV:n nettilomakkeella! Turhaan yrittävät konnat hakea pikavippejä!
Tietääkö kukaan miten tuo ilmoitus käytännössä tehdään? Täältä saa nyt mielikuvan, että rasti ruutuun vaan kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi, miksi mielenhäiriöstä tehdään normi? Aletaanko jatkossa säätämään lakia, jossa jokainen saa olla kissa, koira tai vaikka poni, jos vaan siltä itsestä tuntuu. Voi silloin luopua koko hlötunnaristaan ja rekisteröityä isännälleen lemmikiksi. Hih!
Koska tämä tietty mt-ongelmainen ryhmä on niin spessu tapaus, että heitä ei saa mitenkään hermostuttaa vaan muiden pitää vaan myötäillä heidän harhojaan. Ja se on niiiiin tärkeää, että samalla kustaan naisten oikeudet ettei pikku sukupuolihäiriöinen vaan joudu kohtaamaan todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervoja. Voi pervoilla mielin määrin, eikä kukaan voi syyttää itsensä paljastelusta jos vilauttelee tytöille mulkkuaan naisten pukkareissa.
Nyt puhutaan varmasti aika marginaalisesta ihmisjoukosta, joka tuollaista lähtisi toteuttamaan. Ja porttikiellot sekä tuomiot napsahtaa hyvin nopeasti. Puhutaan sentään valvotuista sisätiloista. Enemmän olen huolissani namusedistä, jotka houkuttelee jossain ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukupuolista ei muuten luovuttu kokonaan rekistereissä ja henkkareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.
On vissiin vielä se homoavioliittolakikin kostamatta? Noo, ehtiihän sitä vielä.
No miten hyvin Suomella tai Euroopalla, tai oikeastaan koko maailmalla pyyhkii? Tauteja, sotia, sairaita yksilöitä levittelemässä perveouksiaan Ylpeys-paraatissa, tuhottu terveydenhuolto ja koulut, tuhottu vanhustenhoito, tuhottu itsenäisyys ja itsemääräämisoikeus, tuhottu arvopohja jne jne. Miten pitkän listan haluat? Ps. Luuletko että tästä jotenkin noustaan ylös?
😂 Juu, kaikki nämä modernit pervoiluilmiöt kuten sodat, taudit, nälkä, köyhyys. Ennen oli kyllä hyveellisempää. 😂😂😂 Uskikset ei koskaan lakkaa naurattamasta.
Se onkin se pointti. Meidän pitäisi mennä lajina eteenpäin ja kehittyä. Mutta jotenkin jännästi menemme silti taaksepäin, paitsi tietysti teknologia. Vauvoja jo uhrataan kaikelle tälle. Ihan fyysisesti. Kohta siitä tulee normaalia julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse tyttären kanssa mennä enää uimahalliin.
Mietin kans, että enpä sitten taidakaan ostaa enää uimahalliin sarjakorttia. Se jäi nyt.
Ja kymmenen vuoden kuluttua uutisissa ihmetellään, miksi suomalaisten uimataito on romahtanut.
Mikä ihme siihen voisi olla syynä? 🤔
Kenelle se numero 7 on tärkeä ja mitä se edustaa?
Kuuntelin juuri videota jossa eurooppalainen päätäjä selittää suurello yleisölle numerosta seitsemän ja siitä kuinka tärkeä se on varsinkin vuonna 2014 kun ne yhteenlaskiessa tulee se taianomainen 7...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.
On vissiin vielä se homoavioliittolakikin kostamatta? Noo, ehtiihän sitä vielä.
Tasa-arvoinen avioliittolaki ei vaikuta mitenkään muiden ihmisten elämään, toisin kuin juridisen sukupuolitiedon vapaa vaihtelu.
Sehän muutti koko avioliittokäsitteen ja Seppo ei enää tiennyt onko Raimo naimisissa miehen vai naisen kanssa ja se on ihan perseestä ja kaikki alkoi mennä naimisiin hauvan kanssa ja aina täytyi kertoa että on naimisissa naisen kanssa ettei kaikki oleta että on homo ja jumalan salama tuli ja löi kaikki tuusan nuuskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä43247 kirjoitti:
Nyt sitten nuoret miehet ilmoitus vetämään.
Sitten voit hakea palomieheksi tai poliisiksi naisten kiintiöissä. Paljon helpompi päästä fyysisistä kokeista läpi. Samalla pystyt myös välttämään asepalveluksen ilman mitään seurauksia.
En nimittäin keksi mitään asiaa, mikä olisi haitaksi elämälleni, vaikka olisin väestörekisterissä nainen. Sen sijaan tarjolla olisi paljon erilaisia merkittäviä helpotuksia elämään.
Noin voi sanoa vain mies, jonka ei tarvitse koskaan kärsiä kuukautuskivuista (joillain naisilla ne ovat invalidisoivia) tai kestää raskauden ja synnytyksen kipuja ja erilaisia vaivoja niiden aikana ja niiden jälkeen.
Eivät ne kivut riipu DVV:n rekistereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.
Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.
Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin harkitsisin hyvin vakavasti ilmoituksen tekemistä ja selvittämistä missä uimahalleissa/kuntosaleilla puolesta äänestäneet naiset käyvät.
En tehdäksesi mitään laitonta, vaan osoittaakseeni heille mitä seurauksia huonosti tehdyillä päätöksillä voi olla.
M50
Olisikohan se tuttu masturbointi ventovieraiden ihmisten nähden taas kerran ratkaisu ahdistukseen.
Jep, eiköhän tässä sittenkin laittomuuksiin kannusteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervoja. Voi pervoilla mielin määrin, eikä kukaan voi syyttää itsensä paljastelusta jos vilauttelee tytöille mulkkuaan naisten pukkareissa.
Nyt puhutaan varmasti aika marginaalisesta ihmisjoukosta, joka tuollaista lähtisi toteuttamaan. Ja porttikiellot sekä tuomiot napsahtaa hyvin nopeasti. Puhutaan sentään valvotuista sisätiloista. Enemmän olen huolissani namusedistä, jotka houkuttelee jossain ulkona.
Eli odotetaan ensin niitä r**skattuja vauvoja ja sitten mietitään uudelleen?
Onkohan nyt psykiatreja, psykologeja, koulukuraattoreja jne. paljon työttöminä? Opiskelkaa ammatti noista, pian niille on käyttöä. Nuoret ja lapset tulevat olemaan asiakkaina sekä heidän vanhempansa. Ulkomaille opiskelemaan, jos Suomessa ei onnistu. Ja sitten oma yritys pystyyn. Töitä riittää taatusti.
Marttinen kirjoitti:
Kysymys liittyen tähän. Jos on ulosotossa ja on velkoja, kun ilmoittamalla uuden sukupuolen saa uuden henkilötunnuksen sekä henkilökortin, tarkoittaako tämä että velat ja ulosotot ovat nyt sen vanhan sukupuolen minän ongelma ja koska tämä ihminen ei ole enää olemassa, minulla on puhdas pöytä ja olen nyt velaton? Jos tähän ei ole mietitty mitään logiikkaa vielä, tämähän kultainen lippu päästä eroon veloista ja ongelmista. Martti muuttuu Martaksi ja siinä meni velat. Jos ulosotto kyselee niin voi aina pyytää ottaa yhteyttä siihen Marttiin, itse en tiedä missä hän oleskelee enää nykyään.
Samalla logiikalla mietin että kukaan tuskin kyseenalaistaa sitä jos jatkossa myös identifioidun mustaihoiseksi mieheksi? Jos joku kehtaa sanoa etten olen mustaihoinen, voin aina syyllistää ja kysyä olettiko tämä henkilö ihonvärini vain sen värin perusteella, koska sehän on nykyään virhe ja suvaitsematonta. Minulla tulee ihan uusi elämä tässä ja mustaihoisena uskon että onneni naismarkkinoilla muuttuu varsin positiiviseen suuntaan.
Miten toi vaikuttaa rikosrekisteriin? Pystyykö periaatteessa aloittamaan myös puhtaalta pöydältä uuden identiteetin turvin? Jos vaikka haluaa hakea sellaisiin paikkoihin, missä tsekataan noi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Ei, koska se olisi laitonta.
Sen sijaan mielelläni menisin samaan aikaan näiden puolesta äänestäneiden naisten kanssa suihkuun keskustelemaan niitä näitä samalla kun pesen partaani.
Se kun on nyt ilmoituksella laillista.
M50
😂 Juu, kaikki nämä modernit pervoiluilmiöt kuten sodat, taudit, nälkä, köyhyys. Ennen oli kyllä hyveellisempää. 😂😂😂 Uskikset ei koskaan lakkaa naurattamasta.