Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaki meni läpi

Vierailija
01.02.2023 |

Tirsk!

Kommentit (3723)

Vierailija
1341/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajettiin pikkuruisen vähemmistön asiaa ja mahdollistettiin rai..sk...aajien ja pe..do..jen pääsy naisten pukkareihin esim. uimahallissa. Koska rikolliset voivat käyttää lakia omiin tarkoitusperiinsä.

Pedot on päässyt tähän asti ainoastaan miesten puolelle. Saa nähdä mitä tapahtuu kun pääsee naistenkin puolelle...

Ja heteropedoja on moninkertaisesti, koska heteroitakin on enemmän. Itsemäärittelyn mahdollistajat ojensivat pedoille paratiisin portin avaimet kultalautasella.

Kannattaa tosiaan muistaa kuinka tämän "sukupuoli on pelkkä tunne" ideologian kannattajat varmistivat, että tytöillä ei ole oikeutta intiimitiloihin pervoilta miehiltä. Vasemmistonaiset ja vihreät etunenässä. Ja kaikki tranzuilujärjestöt.

Vierailija
1342/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transgender Gigi Gorgeous.

" New year, new travel vlogs!!! I am SO happy I got to see the beautifulness of Switzerland in ALL its winter wonderland glory last week. Being there for the first ever LGBTQ panel at -----The World Economic Forum ------was so historic and SO inspiring."

5:30 eteenpäin kuvataan WEF puhetta. Ariadne Getty lahjoitti 15 miljoonaa dollaria GLAADille.

" GLAAD an acronym of Gay & Lesbian Alliance Against Defamation, is an American non-governmental media monitoring organization originally founded as a protest against defamatory coverage of gay and lesbian demographics and their portrayals in the media and entertainment industries; it has since included bisexual and transgender people."

Että jos joku miettii mistä sitä rahaa tulee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.

Vierailija
1344/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä. 

Mitä nyt miehet raiskanneet naisia naisten vankiloissa ja saattaneet raskaaksi, miehet menneet masturboimaan naisten tiloihin ja miehet menneet muna pystyssä tiirailemaan naisia naisten turvakoteihin.

Eli cis-miehille voitaisiin mahdollistaa lainsäädännöllä kemiallinen kastraatio, kun eivöt osaa käyttäytyä kuin ihmiset. Kuka tekee kansalaisaloitteen?

Painu helve ttiin saa tanan ideologinen mulkku cissutteluinesi. Toivottavasti sinä ja sinun lähimmäisesi kärsitte etunenässä tästä todellisuudesta irtautuneesta paskasta.

Vierailija
1345/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin surullinen. Niin surullinen tästä ihmiskunnan alennustilasta. Jumala tulee kostamaan tämän Suomelle. Sodom ja Gomorra on täällä.

Eiks se ookaan armollinen ja rakastava jumala? Hitsit.

Vierailija
1346/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.

Kuka on väittänyt, että kaikki tai suurin osa toimii noin?

Oletteko panneet merkille, että mikä tahansa transsukupuolisten (todellinen tai keksitty) ongelma on maailmaa suurempi ihmisoikeuskysymys, kosketti se kuinka pientä osaa ihmisistä tahansa. Sen sijaan itsemäärittelyn negatiivisten lieveilmiöiden kohdalla ilkutaan tyyliin "kaikki miehetkö nyt yhtäkkiä vaihtaa sukupuoltaan? hahhahhaa"

Asiallisesti esitettyihin huoliin on vastattu asiallisesti. On todettu mm. että penisvapaita tiloja ei nytkään ole olemassa, vaikkakaan niitä ei juuri naisena näe. Myös moni muu huoli on todettu olevan joko turha tai olemassa jo nytkin.

Sen sijaan on totta, että monen elämä helpottuu paljon. Ei kai kukaan oikeasti luule, että mitään riskianalyysejä ei ole kukaan muistanut edes ajatella?

Mitä tarkoitat, ettei ole penisvapaitatiloja olemassakaan?

Ja tuota vaikutusten arviointiahan ei oltu tehty naisten ja tyttöjen näkökulmasta, vain näiden transien, eli silti osin on riskien arviointi jäänyt kesken.

Eikä niitä nyt oikeasti niin montaa ole, joiden elämää tämä helpottaisi paljon. Vai onko sinulla antaa tästä jotain muuta kuin pelkkä mututietosi?

Vierailija
1347/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mädätys etenee

Onneksi eduskunnan enemmistö, 139 kansanedustajaa äänesti mädätystä vastaan.

Vierailija
1348/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transgender Gigi Gorgeous.

" New year, new travel vlogs!!! I am SO happy I got to see the beautifulness of Switzerland in ALL its winter wonderland glory last week. Being there for the first ever LGBTQ panel at -----The World Economic Forum ------was so historic and SO inspiring."

5:30 eteenpäin kuvataan WEF puhetta. Ariadne Getty lahjoitti 15 miljoonaa dollaria GLAADille.

" GLAAD an acronym of Gay & Lesbian Alliance Against Defamation, is an American non-governmental media monitoring organization originally founded as a protest against defamatory coverage of gay and lesbian demographics and their portrayals in the media and entertainment industries; it has since included bisexual and transgender people."

Että jos joku miettii mistä sitä rahaa tulee....

Toi äijähän ei ole leikannut penistään pois eikä aiokaan. No, onneksi maailmanloppu on lähellä. Jokainen saa tuomionsa.

Vierailija
1349/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuspersuleiden logiikalla kaikki asevelvollisuusikäiset muuttavat nyt sukupuolensa, rynnivät sitten uimahallin pukuhuoneeseen ja saunaan esittelemään siittimiään lapsille ja päätyvät lopulta naisvankilaan ra*skaamaan naisvankeja.

Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.

Heitä varten on rikoslaki ja järjestyssäännöt, kuten ennenkin:

Niin on. Mutta ei rikoslaki estä rikoksen tekemistä. Vielä typerämpää on edesauttaa lainsäädännön tasolla uuden tyyppisten rikosten synty.

Vierailija
1350/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä. 

Mitä nyt miehet raiskanneet naisia naisten vankiloissa ja saattaneet raskaaksi, miehet menneet masturboimaan naisten tiloihin ja miehet menneet muna pystyssä tiirailemaan naisia naisten turvakoteihin.

Eli cis-miehille voitaisiin mahdollistaa lainsäädännöllä kemiallinen kastraatio, kun eivöt osaa käyttäytyä kuin ihmiset. Kuka tekee kansalaisaloitteen?

Painu helve ttiin saa tanan ideologinen mulkku cissutteluinesi. Toivottavasti sinä ja sinun lähimmäisesi kärsitte etunenässä tästä todellisuudesta irtautuneesta paskasta.

Tunsitko nipsaisun herkässä paikassa?

Vierailija
1351/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin on sanottu?

Vierailija
1352/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle saattaa tulla yllätyksenä, että Suomessa aivan varmasti on joitakin ihmisiä, jotka pitävät tätä skenaariota varteenotettavana vaihtoehtona toteuttaa oikeassa elämässä.

Jos asuisin pääkaupunkiseudulla niin harkitsisin hyvin vakavasti ilmoituksen tekemistä ja selvittämistä missä uimahalleissa/kuntosaleilla puolesta äänestäneet naiset käyvät.

En tehdäksesi mitään laitonta, vaan osoittaakseeni heille mitä seurauksia huonosti tehdyillä päätöksillä voi olla.

Laki kun on nyt minun puolellani.

M50

Vierailija
1353/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että päästetään pervot pervoilemaan ja korjataan paska vasta jälkkikäteen. Mitä siitä jos aiheutuu traumoja tytöille ja naisille.

Nyt on todella omituinen hetki ja omituiset keinot havahtua tähän ongelmaan, että pervomiehet traumatisoivat tyttöjä. Ovat aina traumatisoineet.

Senpä takia tytöille on ollut ne omat intiimitilat vi tun idiootti.

Vierailija
1354/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tyttären kanssa mennä enää uimahalliin.

Mietin kans, että enpä sitten taidakaan ostaa enää uimahalliin sarjakorttia. Se jäi nyt.

Voi että. No minä jatkan polskuttelua väljelmmillä vesillä. Voin vaikka raportoida montako heppiä näkyi sanotaanko vuoden aikana.

Vierailija
1355/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kun käännyt Jumalan puoleen tunnustamalla Jeesuksen Herraksesi. Muuten Jumala ei tunne sinua. Olet yhtä kuin vapaata riistaa sille toiselle puolelle. Ja toinen puoli edustaa jotain sellaista, jonka Jumala joutui potkaisemaan ulos ja alas Taivaasta.

Vierailija
1356/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vissiin vielä se homoavioliittolakikin kostamatta? Noo, ehtiihän sitä vielä.

Vierailija
1357/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse tyttären kanssa mennä enää uimahalliin.

Mietin kans, että enpä sitten taidakaan ostaa enää uimahalliin sarjakorttia. Se jäi nyt.

Voi että. No minä jatkan polskuttelua väljelmmillä vesillä. Voin vaikka raportoida montako heppiä näkyi sanotaanko vuoden aikana.

Toivottasti tosiaan sattuu sinun kohdalle eikä sellaisten, joiden mielestä naisilla ja tytöillä oli oikeus tulla tunnustetuksi yhteiskunnassa omana miehistä erillisenä sukupuoliryhmänä.

Vierailija
1358/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan jatkossa naisten siisteihin vessoihin. Ei naisten tilat ole biologisten naisten etuoikeus.

Oikein hyvin voit tulla. Meillä oli ennen töissä vessat erikseen naisille ja miehille. Kun on talossa 20-25 naista päivittäin ja vain 2-3 miestä, aina oli naisten vessoille ruuhkaa. Tosin nykyisin on vain henkilökunnan vessat. Menihän siinä kauan kun itse huomasin, wc-kyltit oli muutettu muotoon: henkilökunta-wc. Aiemmin oli naisoletetun hamekuva ja miesoletetun housukuva.

Jos ei ole vielä käynyt unisex-vessoissa, ei ole pahemmin tainnut käydä julkisissa vessoissa. Jos jopa nekin ovat ongelma, kannattaa varmaan alkaa miettiä jotain omaa sorsaa.

Mun työpaikalla on ollut unisex-vessat varmaan 10 vuotta. Miehiä ja naisia suunnilleen 50-50. Ei mitään ongelmia.

SAIRASTA! ANNETTAAN MIESTEN OLLA MIEHIÄ JA NAISETEN NAISIA KOSKA VÄKEVÄ MIESVIRTSA EI SAA SEKOITTU MIETOON NAISPISUUN!

Vierailija
1359/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Muutan sukupuoleni naiseksi ja vältän asevelvollisuuden, kuten olen jo aiemmin kertonut tekeväni.

Kyllä sen välttää ihan mielenterveysongelmillakin.

Onpahan sit tuplasyy.

Vierailija
1360/3723 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Unwomen korostaa naiserityisten tilojen tärkeyttä kehittyvien maiden naisilla ja tytöille, mutta länsimaissa tarjoillaan unisex-unelmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi