Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaki meni läpi

Vierailija
01.02.2023 |

Tirsk!

Kommentit (3723)

Vierailija
2641/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta kiinnostaa tai jos joku ei vieläkään ole tietoinen, kuinka transseksualismi (ja hyvin moni muu asia) liittyy satanismiin niin voin antaa mustaa valkoisella. Ei tosiaan tarvittu muuta kuin Google, niin tietoa löytyi ihan runsaasti.

Vierailija
2642/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

No, nyt ei tarvi jännittää synnyttääkö tytön vai pojan.

Voi vaihtaa sitten helposti sukupuolta  myöhemmin,

jos siltä tuntuu.

Transaktivistien mukaan lapsen sukupuolta ei voi tietää, ennen kuin lapsi kertoo sen itsen. Puhetta edeltävänä aikana lapsi voi ilmaista sukupuolensa repimällä pinnit päästä (transpoika) tai avaamalla bodyn hameeksi (transtyttö). Kuulostaa tieteelliseltä ja satavarmalta menetelmältä. Muistaaksen jenkkiläinen transpuoskari Ehrensaft oli kyseessä.

Ai, kuinka yllättävää, että tyypillä on nats.. saksalainen sukunimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pihalla näistä trans- ja muista seksuaalivähemmistöasioista. En ole jaksanut lukea enkä kuunnella, koska itselle on selvyys, että kaikkia kanssaihmisiä kohdellaan samanarvoisella kunnioituksella. Siispä olen kokenut, ettei minun tarvitse tietää uusimpia termejä ja nimityksiä, koska en puhu seksiasioista muiden kuin ystävieni kanssa, emmekä yleensä näistä edes puhu, niin kyllä he sitten korjaavat, jos sanon jotenkin väärin. Mutta nyt en tajua tätä: naisten pukkareihin pääsee nyt, vaikka olisi miehen sukupuolielimet tallella? Miksi? Kukaan ei osaa katsoa kenenkään pään sisälle tai sieluun niin, että osaisi sanoa, mitä siellä liikkuu. Miksi siis itsensä naiseksi tuntevan tulisi kikuleineen päästä pimp*llä varustettujen naisten puolelle, kun häntä ei siellä miesten puolella kuitenkaan naiseksi tunnisteta, eikä näin ollen ole mitään uhkaa? Miksi ei ole niin, että pukkariin mentäisiin sen mukaan, kumpiko peli housuista löytyy? Vessat on mun mielestä aivan se ja sama, voisi olla sekavessat ihan kaikille, koska asiat hoidetaan kopissa itsekseen, mutta että pukuhuoneeseen ja saunaan, kun siellä ollaan ja kyykitään alasti muiden edessä?

Entä transnainen joka on halunnut säilyttää genitaalinsa? Eli muuten ulkoisilta olemuksiltaan nainen mutta kolon sijaan uloke. Kumpaanko hänet laitetaan? Ei hän halua miesten puolelle miesten tirkisteltäväksi. Hän on virallisesti nainen. Tämä on siis eräs tuttuni, joka käy kyllä naisten puolella.

Tällainen transnainen käynkuntosalillani. Vaihtaa vaatteet ja käy suihkussa äärimmäisen diskreetisti. Ei mitään ongelmaa. Luulen että miesten puolella olisi. Enpä ole huomannut että adua haittaisi ketään.

Millaisina sikoina sinä oikein pidät suomalaisia miehiä! Miksi miehiä ei vaadita kohtaamaan ja sietämään sukupuolen moninaisuutta? Kohta ne salin ukot...juridiset naiset pääsevät samaan suihkuun sun ja transleidin kanssa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2644/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodi-kirjastoon jouduttiin asettamaan lisää valvontakameroita, kun biologiset naiset kokivat siellä "edistyksellisessä"  unisex-wc:ssä liikaa ahdistelua. Nyt aikankin kaikki vessaan menijät kuvataan... Kuinka pahaksi homma menee, kun transnaiset pääsevät kaikkiin tiloihin?

Höpö höpö.

Kameroita ja valvontaa lisättiin. Virallinen selitys oli Oodin tiloissa ilmennyt huumeidenkäyttö. Oikeasti syynä oli se, että biologiset naiset eivät saaneet olla vessassa rauhassa.

https://vapaavuori.net/fi/2020/02/19/oodin-turvallisuushaasteet-otetaan…

Virallinen selitys on oikea selitys. Älä viitsi levittää väärää tietoa. T. Kirjaston työntekijä

Huumeidenkäyttö ja seksuaalinen moraalittomuus ovat kummatkin samaa skeidaa, jota on tarkoituksella syötetty nuorille. Samasta lähteestä.

Vierailija
2645/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

jos siltä tuntuu.

Et sinä voi siltä lapsesi puolesta vaihtaa.

Periaatteessa en voi, mutta eiköhän se äiti voi vaikuttaa ja ohjailla lapsen päätöksiä.

Translapset ja vegaanikissa ovat samaa ilmiötä, kaikki tietävät kuka vetelee naruista (huomionkipeä Transhausen-äiti).

Vierailija
2646/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

jos siltä tuntuu.

Et sinä voi siltä lapsesi puolesta vaihtaa.

Jenkeissä on kyllä lukemattomia "translapsia" näillä vihvaswokelib-vanhemmilla jotka ajavat lapsia blokkereille ja hormoneille niin aikaisin kuin mahdollista.

Kuten joku sanoi: translapsi on kuin vegaanikissa, kaikki tietää kuka sen päätöksen on oikeasti tehnyt.

Vierailija
2647/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rikosrekisterille tapahtuu, jos vaihtaa sukupuolta. Voidaanko enää tarkistaa esim. seksuaal. rikoshistoriaa näiltä? Tämä on kyllä kummallinen laki ja tulee aiheuttamaan ongelmia.

Luulisin, että Suomessa rikosrekisteri seuraa henkilötunnuksen mukana vaikka se tunnus vaihtuisikin?

Sen kyllä tiedän, että Yhdysvalloissa jotkut seksuaalirikolliset ovat onnistuneet peittelemään historiaansa muuttamalla nimeään ja sukupuoltaan. En tiedä miten se siellä toimii.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19930770

Rikosrekisteriin merkitään seuraavat tiedot:

1) henkilön nimi ja aiemmat nimet, henkilötunnus tai, jos sitä ei ole käytettävissä, syntymäaika, syntymävaltio ja -paikkakunta sekä sukupuoli ja kansalaisuus;

https://www.minilex.fi/q/rikosrekisteri

Rikosrekisteriin merkitään tunnustetietoina henkilön nimi, henkilötunnus ja kansalaisuus. Nimenvaihto ei siis lähtökohtaisesti vaikuta rikosrekisteriotteella näkyviin rikoksiin, sillä henkilötunnus ei muutu.

Juridisen sukupuolitiedon vaihtaminen vaihtaa myös henkilötunnuksen. Millä keinolla yhdistetään aiempien henkilötunnusten tiedot nykyiseen loukkaamatta yksityisyydensuojaa? Kerrotaanko työnantajalle, että nykyisellä Mirkulla on pedarointituomio Markkuna. Vai saadaanko Suomessakin naisten tekemät pedaroinnit nousuun, myös takautuvasti?

Eihän se rikosrekisteriote sukupuolta vaihtamalla puhdistu. Ja se tilataan itselle ja sitten näytetään työnantajalle itse, joten voisin kuvitella, että sitä ei edes vietäisi näytille jos siellä jotain on. Kukaan muuhan sitä ei työnantajalle toimita, joten mitään pedarirekisteritietoja hän ei näe. Ellei nyt sitten joku Markku tai Mirkku jostain syystä halua omansa näyttää.

Naisilla ja miehillähän on erilainen sotu. Eikös se rikosrekisteri löydy juuri sillä sotulla, joka muuttuu naiseksi rekisteröitymisen myötä?

Onko rikosrekisterissä kenttiä useammalle hetulle ja näkyykö siellä sukupuolen vaihto, että vanhoja hetuja osataan kaivella? Käsittääkseni suurimmassa osassa tietokantoja on vain yksi hetukenttä ja sen tietoja on usein mahdoton muuttaa. Käytännössä joudutaan poistamaan vanha tietue ja perustamaan uusi tietue uudelle hetulle. Mikäänhän ei tässä prosessissa voi mennä pieleen. Eihän.

Onko keskustelussa mukana ketään tietokannoista tietäviä?

Vierailija
2648/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi pihalla näistä trans- ja muista seksuaalivähemmistöasioista. En ole jaksanut lukea enkä kuunnella, koska itselle on selvyys, että kaikkia kanssaihmisiä kohdellaan samanarvoisella kunnioituksella. Siispä olen kokenut, ettei minun tarvitse tietää uusimpia termejä ja nimityksiä, koska en puhu seksiasioista muiden kuin ystävieni kanssa, emmekä yleensä näistä edes puhu, niin kyllä he sitten korjaavat, jos sanon jotenkin väärin. Mutta nyt en tajua tätä: naisten pukkareihin pääsee nyt, vaikka olisi miehen sukupuolielimet tallella? Miksi? Kukaan ei osaa katsoa kenenkään pään sisälle tai sieluun niin, että osaisi sanoa, mitä siellä liikkuu. Miksi siis itsensä naiseksi tuntevan tulisi kikuleineen päästä pimp*llä varustettujen naisten puolelle, kun häntä ei siellä miesten puolella kuitenkaan naiseksi tunnisteta, eikä näin ollen ole mitään uhkaa? Miksi ei ole niin, että pukkariin mentäisiin sen mukaan, kumpiko peli housuista löytyy? Vessat on mun mielestä aivan se ja sama, voisi olla sekavessat ihan kaikille, koska asiat hoidetaan kopissa itsekseen, mutta että pukuhuoneeseen ja saunaan, kun siellä ollaan ja kyykitään alasti muiden edessä?

Entä transnainen joka on halunnut säilyttää genitaalinsa? Eli muuten ulkoisilta olemuksiltaan nainen mutta kolon sijaan uloke. Kumpaanko hänet laitetaan? Ei hän halua miesten puolelle miesten tirkisteltäväksi. Hän on virallisesti nainen. Tämä on siis eräs tuttuni, joka käy kyllä naisten puolella.

Tällainen transnainen käynkuntosalillani. Vaihtaa vaatteet ja käy suihkussa äärimmäisen diskreetisti. Ei mitään ongelmaa. Luulen että miesten puolella olisi. Enpä ole huomannut että adua haittaisi ketään.

Se on kyllä niiden muiden miesten asia sietää erilaisia miehiä, ei naisten. Jos mies päättää leikkiä naista niin hän joutuu nämä mahdolliset hankalat tilanteet vaan kestämään, ei siirtää vastuuta naisille.

Minulla on mennyt pinna katki kaikkien ransujen kanssa tämän lain myötä. Ilman heitä ei olisi setaa ja muita sekoilijajärjestöjä lypsämässä valtiota, eikä meillä olisi Suomen historian hulluinta lakia nyt.

Vierailija
2649/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oodi-kirjastoon jouduttiin asettamaan lisää valvontakameroita, kun biologiset naiset kokivat siellä "edistyksellisessä"  unisex-wc:ssä liikaa ahdistelua. Nyt aikankin kaikki vessaan menijät kuvataan... Kuinka pahaksi homma menee, kun transnaiset pääsevät kaikkiin tiloihin?

Höpö höpö.

Kameroita ja valvontaa lisättiin. Virallinen selitys oli Oodin tiloissa ilmennyt huumeidenkäyttö. Oikeasti syynä oli se, että biologiset naiset eivät saaneet olla vessassa rauhassa.

https://vapaavuori.net/fi/2020/02/19/oodin-turvallisuushaasteet-otetaan…

Virallinen selitys on oikea selitys. Älä viitsi levittää väärää tietoa. T. Kirjaston työntekijä

Huumeidenkäyttö ja seksuaalinen moraalittomuus ovat kummatkin samaa skeidaa, jota on tarkoituksella syötetty nuorille. Samasta lähteestä.

Ei vaan hedonismi on ihmisen perusluonne ja kaikessa ajava voima, iästä ja sukupuolesta yms. riippumatta.

Vierailija
2650/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kokareiden penskat voi tehdä mitä haluavat,se oli kokareiden tarkoitus perereikä 2 x

Vierailija
2651/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä niiden muiden miesten asia sietää erilaisia miehiä, ei naisten. Jos mies päättää leikkiä naista niin hän joutuu nämä mahdolliset hankalat tilanteet vaan kestämään, ei siirtää vastuuta naisille.

Minulla on mennyt pinna katki kaikkien ransujen kanssa tämän lain myötä. Ilman heitä ei olisi setaa ja muita sekoilijajärjestöjä lypsämässä valtiota, eikä meillä olisi Suomen historian hulluinta lakia nyt.

Ketkä tässä nyt oikeasti kitisee asiasta, miehiltä ei ole tullut tähän transasiaan kritiikkiä pahemmin.

Vierailija
2652/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama on voimassa jo 18 muussa maassa. Ei ole aiheuttanut mitään ihmeellistä. 

Niin totta kai on... kaikki maat menevät saman agendan mukaan... woke, translaki, ilmastonmuutos, vegaanit, totalitarismi, köyhdyttäminen... WEF kiittää...

Vierailija
2653/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää uusi laki on kyllä todella pelottava näin naisen näkökulmasta. Ei niitä pervoja tarvitse olla kuin yksi omalle kohdalle sattuva, joka saa sallitusti naisena olla kyttäilemässä naisten puolella, niin järkyttää. Onko teillä neuvoja mitä tuossa tilanteessa voisi tehdä?

Jos pervo on pukuhuoneessa niin käske poistumaan ja ilmoita henkilökunnalle. Ihan kuten tähänkin asti.

Eli jos joku kyttää voit ilmoittaa henkilökunnalle. Miten todistat tämän ns kyttäilyn. Saat asian kuulostamaan todella yksinkertaiselta. Toi katto mua, on tuskin riittävä syy poistamiselle. Lisäksi jos tällä henkilöllä on nykyiseen lakiin perustava oikeus olla siellä esim. pukuhuoneessa.

Kuten olet ehkä huomannut, pukuhuoneissa toimitaan todella sensitiivisesti. Pienikin häiriö etenkin lapsia kohtaan johtaa välittömään poistamiseen. Se on ihan sama kenen taholta se tulee.

Kysyn tämän nyt ihan hyvällä, mutta etkö oikeasti tajua, että tämä laki muuttaa kaiken? Sillä ei ole mitään väliä, mitä pukkareissa tai suihkuissa on ennen tehty. Ei mitään.

Uuden translain tultua voimaan jokainen on sitä sukupuolta, mitä hän itse sanoo olevansa, ja häntä on kohdeltava sen sukupuolen edustajana mitä hän sanoo olevansa. Sillä, miten aiemmin on pukuhuoneissa ym. toimittu, ei ole mitään merkitystä enää, koska nyt miehet voivat olla naisia ja naiset voivat olla miehiä, ja lainsäädäntö ei enää perustu todelliseen biologiseen sukupuoleen vaan sukupuoli-identiteettiin, jonka jokainen voi itse valita.

Edelleen, pukuhuoneita ei ole ikinä koskenut eikä koske nytkään mikään lainsäädäntö. Niillä on omat järjestyssääntönsä. Mikään ei ole muuttunut. Tähankäänasti mikään laki ei ole estänyt miehen menemistä pukuhuoneeseen. Ei mikään.

Onko tämä ollut julkista ja yleistä tietoa? Mikä siis on taannut naisille ja tytöille peniksettömät tilat transnaisia lukuunottamatta? Miksi sitten muut penikselliset juridiset naiset torpattaisiin, mutta transnaiset päästettäisiin?

Nyt olisi korkea aika laille, joka turvaa naisille ja tytöille biologisen sukupuolen mukaan rajatut tilat. Toki se tarkoittaa lähtöpasseja transnaisille. Olisko kannattanut miettiä tämä näkökulma ennen itsemäärittelyä.

Jos lakiin kirjataan naisille ja tytöille oikeus biologisen sukupuolen mukaan rajattuihin tiloihin ilman peniksiä, niin se tarkoittaa lähtöä myös transeille mieskehoisille juridisille naisille. Transnaiset ovat olleet valmiita uhraamaan tämän saavutetun edun ei-transien itsemäärittelyn alttarille. Kreisiä ja lyhytnäköistä.

Vierailija
2654/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rikosrekisterille tapahtuu, jos vaihtaa sukupuolta. Voidaanko enää tarkistaa esim. seksuaal. rikoshistoriaa näiltä? Tämä on kyllä kummallinen laki ja tulee aiheuttamaan ongelmia.

Luulisin, että Suomessa rikosrekisteri seuraa henkilötunnuksen mukana vaikka se tunnus vaihtuisikin?

Sen kyllä tiedän, että Yhdysvalloissa jotkut seksuaalirikolliset ovat onnistuneet peittelemään historiaansa muuttamalla nimeään ja sukupuoltaan. En tiedä miten se siellä toimii.

1) henkilön nimi ja aiemmat nimet, henkilötunnus tai, jos sitä ei ole käytettävissä, syntymäaika, syntymävaltio ja -paikkakunta sekä sukupuoli ja kansalaisuus;

Rikosrekisteriin merkitään tunnustetietoina henkilön nimi, henkilötunnus ja kansalaisuus. Nimenvaihto ei siis lähtökohtaisesti vaikuta rikosrekisteriotteella näkyviin rikoksiin, sillä henkilötunnus ei muutu.

Juridisen sukupuolitiedon vaihtaminen vaihtaa myös henkilötunnuksen. Millä keinolla yhdistetään aiempien henkilötunnusten tiedot nykyiseen loukkaamatta yksityisyydensuojaa? Kerrotaanko työnantajalle, että nykyisellä Mirkulla on pedarointituomio Markkuna. Vai saadaanko Suomessakin naisten tekemät pedaroinnit nousuun, myös takautuvasti?

Eihän se rikosrekisteriote sukupuolta vaihtamalla puhdistu. Ja se tilataan itselle ja sitten näytetään työnantajalle itse, joten voisin kuvitella, että sitä ei edes vietäisi näytille jos siellä jotain on. Kukaan muuhan sitä ei työnantajalle toimita, joten mitään pedarirekisteritietoja hän ei näe. Ellei nyt sitten joku Markku tai Mirkku jostain syystä halua omansa näyttää.

Naisilla ja miehillähän on erilainen sotu. Eikös se rikosrekisteri löydy juuri sillä sotulla, joka muuttuu naiseksi rekisteröitymisen myötä?

Onko rikosrekisterissä kenttiä useammalle hetulle ja näkyykö siellä sukupuolen vaihto, että vanhoja hetuja osataan kaivella? Käsittääkseni suurimmassa osassa tietokantoja on vain yksi hetukenttä ja sen tietoja on usein mahdoton muuttaa. Käytännössä joudutaan poistamaan vanha tietue ja perustamaan uusi tietue uudelle hetulle. Mikäänhän ei tässä prosessissa voi mennä pieleen. Eihän.

Ainakin turvallisuusselvitysrekisterissä on sekä uudet että vanhat henkilötunnukset.

Vierailija
2655/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tässä nyt oikeasti kitisee asiasta, miehiltä ei ole tullut tähän transasiaan kritiikkiä pahemmin.

Koska tämä transasia ei normaaleja miehiä koske oikein mitenkään, korkeintaan saattaa olla kiusallista kun amisviiksinen nainen tunkee sinne samaan pukkariin, ja homoja v-tuttaa kun nämä transmieshomot vonkaavat heiltä.

Transnaiset eivät uskalla uhkailla tai painostaa miehiä kuten naisia, transmiehet eivät voi ahdistella saati ra/i/skata miehiä, transmiehillä ei ole mitään mahdollisuuksia menestyä miesten urheilukisoissa jne. Mitäs huolta miehillä tässä on?

Naisilla vähän toinen tilanne.

Vierailija
2656/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyn heti transnistriksi.

Vierailija
2657/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko lapset saavat erota kirkosta omalla ilmoituksellaan? Hauskaa, jos lapsi on SETAn ym. vassaripellejen mielestä lapsi on riittävän kypsä vaihtaakseen sukupuoltaan, mutta heti syntymän jälkeen instituutioon liittäminen, joka vaikuttaa vahvasti omaan kouluelämään, on pakollista täysikäiseksi asti, jos vanhemmat eivät anna lupaa erota.

Tämä lapsen oikeus tehdä päätöksiä itsestään ja elämästään on kyllä ristiriitaista monessa asiassa, mutta mitäpä muut asiat ketään kiinnostaisi, kunhan saa olla juridisesti trans vain ilmoittamalla

Kirkkoon liittymisen tulisi kyllä olla mahdollista vasta aikuisena. Ihan vähintään rippikouluiässä. Ja sen käymisen olisi tietysti oltava nuoren oma ja perusteltu päätös. Ei niin, että ateistit ja tapakristitytkin työntävät teininsä sinne että tulee rahaa ja voi mennä jossain hienossa kirkossa naimisiin.

Se on enemmän aivopesua kuin vaikka mikään määrä sateenkaarityöpajoja yhteensä. Seta ei varmastikaan pakota ketään lausumaan ääneen tunnustuksia tyyliin: minä uskon lesboihin ja homoihin, cisseihin ja transuihin, ja haluan tulla heidän kaltaisekseen.

On ihan totta, että muitakin luutuneita tapoja ja lakejakin on. Mutta yksi kerrallaan.

Hyvin kaukaa haettua, että vertaat näitä asioita. Kirkkoon ei mennä alasti, siellä ei istuta alasti lapset vieraiden miesten vieressä.

Vapahtajamme sanoi: joka viettelee yhdenkin näistä pienimmistä, parempi olisi että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja upotettaisiin meren syvyyksiin. Lue Uusi Testamentti, siellä on paljon asiaa tähänkin liittyen.

Anna pelastaa itsesi.

Vierailija
2658/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin turvallisuusselvitysrekisterissä on sekä uudet että vanhat henkilötunnukset.

Siirtyykö tieto hetun vaihtumisesta sinne automaattisesti ja ajantasaisesti? Väestörekisterinhän täytyy tehdä erillinen haku, että transit saadaan seulottua.

Vierailija
2659/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi mikään laki ei ole ikuinen, eiköhän tälläiset hulluttelut korjaa joku hallitus pois.

Vierailija
2660/3723 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko lapset saavat erota kirkosta omalla ilmoituksellaan? Hauskaa, jos lapsi on SETAn ym. vassaripellejen mielestä lapsi on riittävän kypsä vaihtaakseen sukupuoltaan, mutta heti syntymän jälkeen instituutioon liittäminen, joka vaikuttaa vahvasti omaan kouluelämään, on pakollista täysikäiseksi asti, jos vanhemmat eivät anna lupaa erota.

Tämä lapsen oikeus tehdä päätöksiä itsestään ja elämästään on kyllä ristiriitaista monessa asiassa, mutta mitäpä muut asiat ketään kiinnostaisi, kunhan saa olla juridisesti trans vain ilmoittamalla

Kirkkoon liittymisen tulisi kyllä olla mahdollista vasta aikuisena. Ihan vähintään rippikouluiässä. Ja sen käymisen olisi tietysti oltava nuoren oma ja perusteltu päätös. Ei niin, että ateistit ja tapakristitytkin työntävät teininsä sinne että tulee rahaa ja voi mennä jossain hienossa kirkossa naimisiin.

Se on enemmän aivopesua kuin vaikka mikään määrä sateenkaarityöpajoja yhteensä. Seta ei varmastikaan pakota ketään lausumaan ääneen tunnustuksia tyyliin: minä uskon lesboihin ja homoihin, cisseihin ja transuihin, ja haluan tulla heidän kaltaisekseen.

On ihan totta, että muitakin luutuneita tapoja ja lakejakin on. Mutta yksi kerrallaan.

Hyvin kaukaa haettua, että vertaat näitä asioita. Kirkkoon ei mennä alasti, siellä ei istuta alasti lapset vieraiden miesten vieressä.

Vapahtajamme sanoi: joka viettelee yhdenkin näistä pienimmistä, parempi olisi että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja upotettaisiin meren syvyyksiin. Lue Uusi Testamentti, siellä on paljon asiaa tähänkin liittyen.

Anna pelastaa itsesi.

Ei ole niin heiveröisen ohutta oljenkortta ja lillukanvartta, johon transaktivisti ei takertuisi. Ei niin kömpelöä aasinsiltaa tai niin aiheesta ohimenevää vertausta, etteikö transaktivisti siihen sortuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme