Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?

Melkein joka kerta kun seksiä on, voi olla neljänä iltana peräkkäin. Mitä pidemmälle suhde on edennyt, sitä helpompi mun on ollut tuottaa hänelle orgasmi ja sitä voimakkaampi se on, kestää kaksi minuuttia, se ei ole ongelma. Ja totta puhut, tietysti vaimo tarvitsee yhteistä aikaa, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää jankuttaa aina hetkinä, joina siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Ap

Että ihan kaksi minuuttia kestävä orgasmi. Joopa joo. Ei jaksais näitä provoja. Ihmiset vois oikeesti hankkia elämän.

Vierailija
102/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?

Melkein joka kerta kun seksiä on, voi olla neljänä iltana peräkkäin. Mitä pidemmälle suhde on edennyt, sitä helpompi mun on ollut tuottaa hänelle orgasmi ja sitä voimakkaampi se on, kestää kaksi minuuttia, se ei ole ongelma. Ja totta puhut, tietysti vaimo tarvitsee yhteistä aikaa, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää jankuttaa aina hetkinä, joina siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Ap

Että ihan kaksi minuuttia kestävä orgasmi. Joopa joo. Ei jaksais näitä provoja. Ihmiset vois oikeesti hankkia elämän.

Tai sitten ymmärtää lukemaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sua ei kiinnosta ulkona syöminen ja hotellit, vainoa kiinnostaa. Järjestät vaimolle tällaisen viikonlopun. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
104/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo taitaa vaan kiukutella, kun mies pärjää lastensa kanssa niin hyvin.

Vierailija
105/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa."

MINÄ - MINÄ - MINUA ei kiinnosta.  entä vaimoasi?

Huomaatko?  Täysin minäkeskeisenä ajattelet vain mikä SINUA kiinnostaa ja mitä SINÄ haluat tehdä. Toinen kaipaa jotain yhteistä olemista, jotain kivaa välillä tylsän arjen lomaan, mutta yhden tekevää - SINUA ei kiinnista eikä huvita. 

Ei kyllä käy kateeksi vaimosi, tosin itsehän sinut on valinnut.

Vierailija
106/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
107/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa."

MINÄ - MINÄ - MINUA ei kiinnosta.  entä vaimoasi?

Huomaatko?  Täysin minäkeskeisenä ajattelet vain mikä SINUA kiinnostaa ja mitä SINÄ haluat tehdä. Toinen kaipaa jotain yhteistä olemista, jotain kivaa välillä tylsän arjen lomaan, mutta yhden tekevää - SINUA ei kiinnista eikä huvita. 

Ei kyllä käy kateeksi vaimosi, tosin itsehän sinut on valinnut.

Ja tämä ihana vaimo nalkuttaa asiasta juuri silloin, kun ei ole mitään mahdollisuutta hotelliviikonloppuun.

Vierailija
108/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, aloituksesta ei ihan tulut ilmi, mitä vaimo itse toivoisi. En saa selvä tulkitsetko nyt itse liikoja vaimon puheista, vai valittaako oikeasti tyytymättömyyttään teidän elämään ja arkeen ja lomaan.

Jotkut miehet jostain syystä ottavat myös herkästi omalle kontolleen turhaankin jonkun sanomisen tai tyytymättömyydenkin ilmaisun, joka ei varsinaisesti liity häneen eikä ole kritiikkiä hänen toiminnalleen. Esim. lapsiarki voi olla joskus uuvuttavaa ja toivoisi ehkä jotain pientä hengähdystaukoa. Vaikka itsekin ymmärtää realiteetit. Ei ole kenenkään vika. Ja on ehkä oikeasti ihan tyytyväinen teidän vaintoihin. Ei välttämättä edes oikeasti haluaisi alkaa järjestämään mitään isompaa viikonloppuirtiottoa tms. Tai sitten haluaakin, muttei toiveen tarvi olla välttämättä yhtään mikään kritiikki sulle. (Ikävää tietenkin jos on ja siolloin teidän tarvii puhua.)

Mitä jos kysyisit vaimolta asiasta ihan noin niinkuin normaalisti. Että haluaisiko hän, että joku kerta tekin järjestäisitte lapset viikonloppuna hoitoon ja kahdestaan sitten jotain kivaa ja rentouttavaa? Ei tarvi olla mitään isoakaan tai mitään koko viikonoppua, kahdenkesken jotain kivaa. Voit kysyä myös, onko hän tyytyväinen teidän elämään ja onko uupunut tms? Jutelelkaa, hyvässä hengessä.

Vierailija
109/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Nyt menet ja ehdotat vaimolle, että pistetään lapset mummolaan viikonlopuksi ja järjestetään yhteinen irtiotto. Mennään yhdeksi tai kahdeksi yöksi lähialueen hotelliin (joko kylpylähotelliin tai tavalliseen). Vaimolle varataan hieronta (totta kai sinullekin, jos haluat!) ja syödään aamulla joko brunssi tai hotelliaamiainen pitkän kaavan mukaan.

Sitten käydään elokuvissa, museossa, teatterissa, kuuntelemassa musiikkia tai jossain maisemapaikalla - mikä teitä nyt eniten kiinnostaa. Mulla ja puolisolla on tapana käydä leffassa ja ravintolassa, ehkä illalla laitetaan vielä vähän jazzia soimaan ja avataan pullo kuohuvaa.

Vierailija
110/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua"

Aloittaja on ihan häiriintynyt. Kuka white trash juntti kysyy työkaverilta saitko pillua!? Tsiisus. Mene hoitoon.

Miehet kysyy. Ei me puhuta koskaan perheistä tai arjen asioista, meillä lähtee heti jutut ihan muihin asioihin. Ap

Ehkä junttipiireissä. Älä puhu siis potaskaa kaikkien miesten suulla.

T. Mies, jonka työporukoissa ei puhuta pillujuttuja - ei toimistossa eikä vapaalle vaihdettaessa. Ei muuten kaveriporukoissakaan. Kyllä nuo on junttien juttuja.

Vierailija
111/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi haluaa arjesta lomaa, kyllä JOSKUS voi viettää aikaa niin kuin nuorena vaikka onkin lapsia. Just oltiin miehen kanssa laivalla , siis syötiin, juotiin, jorattiin ja naitiin.

Ap mainitsi hoitajapulan, rahaa ei ole, vaimo pääsääntöisesti viikonloput töissä. Mikäli 3vk:n periodityö, on siinä yksi vkl vapaa.

Onnea vain teille, jotka olette päivätyössä.

Vierailija
112/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Kuulosta ikävältä, eikä itse asiassa ihan normaalilta, että hänelle tulee jotain ikäviä tunteita, kun teillä ollut kivaa...ja saanut olla hetken itsekseenkin rauhassa. Millainen vaimo on muuten luonteeltaan, onko muissakin asioissa hankauuksia hänen kanssaan? Onko tyytymätön useinkin kaikenaiseen normaaliin? Osoittaa mieltään? passiivis-aggressiivista käytöstä?

Vierailija
113/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua"

Aloittaja on ihan häiriintynyt. Kuka white trash juntti kysyy työkaverilta saitko pillua!? Tsiisus. Mene hoitoon.

Miehet kysyy. Ei me puhuta koskaan perheistä tai arjen asioista, meillä lähtee heti jutut ihan muihin asioihin. Ap

Siis nelikymppiset miehet kyselee maanantaisin toisiltaan, kuka sai pillua? Perheelliset ihmiset? Oikeasti?

En osaa sanoa enää mitään.

Vierailija
114/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi haluaa arjesta lomaa, kyllä JOSKUS voi viettää aikaa niin kuin nuorena vaikka onkin lapsia. Just oltiin miehen kanssa laivalla , siis syötiin, juotiin, jorattiin ja naitiin.

Ap mainitsi hoitajapulan, rahaa ei ole, vaimo pääsääntöisesti viikonloput töissä. Mikäli 3vk:n periodityö, on siinä yksi vkl vapaa.

Onnea vain teille, jotka olette päivätyössä.

No kyllähän ap myönsi että sinne mummolaan voisi lapset viedä, mutta kun ongelma, on siinä ettei ap keksi mitään mitä haluaisi tehdä vaimonsa kanssa, lasten kanssa kyllä. Ja vaimo prrkeke kehtaa olla tyytymätön tilanteeseen.

Vierailija
115/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nelikymppiset miehet kyselee maanantaisin toisiltaan, kuka sai pillua? Perheelliset ihmiset? Oikeasti?

En osaa sanoa enää mitään.

Minä en ole kysynyt eikä minulta ole kysytty yli 30 vuoteen, eli aivan yleistettävissä tämä ei taida olla 😀

Vierailija
116/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että olet kohta etäisä.

...Jos mies hoitaa lapsia enemmän, kuten tässä, jos oikein ymmärsin, niin eiköhän hänestä taida tulla se lähi-isä kylläkin...tai viikko -viikko...

Mun mielestä jos vaimoa vaivaa jokin, niin hänen pitäisi ottaa reilusti asia puheeksi, eikä kiukutella epämääräisesti. Ei ollenkaan kivaa tai reilua käytöstä sellainen. Ap vaikuttaa vastuuntuntoiselta kivata isältä. Jonka kanssa asioista voisi kyllä puhua halutessaan. Olenko oikeassa, onnistuuko ap sulta rauhallinen juttelu? Onnistuuko se vaimolta?

Vierailija
117/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.

On taas silleen jännä juttu. Mies hoitaa lapsensa eikä käy juopottelemassa, niin mies on p-skiainen. On teitä vaikeaa miellyttää. Kertakaikkiaan.

Vaikeaa taitaa olla väärä sana. Oikea lienee mahdotonta. Jos ei muuta niin valitetaan miehen olevan liian täydellinen. Joku syy tai syitä löytyy aina, AINA.

Vierailija
118/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Ap:n tulkinnat tilanteista tässä ahdistavia on. Hän ei osaa kuvitella yhtään mitään kivaa mitä voisi tehdä vaimon kanssa jos lapset vietäisiin mummolaan ja sitten syyttää vaimoa kun tämä joutuu olemaan mustasukkainen omille lapsilleen. Vaimo kyllä osaa keksiä tapoja jolla voisi nauttia ajasta ap:n kanssa ja niihin ehdotuksiin ap suhtautuu kuin puhtaan pahuuden ilmauksiin. Kyllä tästä tulee oikeasti mieleen se että kohta "ero tulee täysin puskista".

Onko vaimo nyt ehdottanut muka jotain, josta mies olisi kieltäytynyt? Itse tukitsin kyllä, että epämääräisesti ilmaisee tyytymättömyyttään vertaillen johonkin kavereiden someen...Kertoisitko ap vähän tarkemmin näistä teidän ongelmista? Nyt tuntuu, että jokainen vastaaja projisoi laveasti näitä asioita johonkin omaan tuttuun kuvioon, joka ei välttämättä vastaa ap:n tilannetta....ja vastaukset sitten sen mukaisia.

Minusta kun vaikuttaa siltä, että kyllä tuo vaimo ja hänen ikävä asenteensa arkeen ja lasten kanssa ajanviettoon voi olla oikeasti se ongelma tässä. Ap vaikuttaa joka tapauksessa hyvältä isältä.

Vierailija
119/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo taitaa vaan kiukutella, kun mies pärjää lastensa kanssa niin hyvin.

Se on naisille pahempi juttu jota eivät helposti myönnä. Tiedän kun meillä lapset juoksi ovelle huutaen isi tuli, isi tuli. Vaimolle sanoivat päätä kääntäen hei äiti jos edes huomasivat kun hän tuli kotiin. Se söi naista aivan hirveästi. 

Vierailija
120/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.

On taas silleen jännä juttu. Mies hoitaa lapsensa eikä käy juopottelemassa, niin mies on p-skiainen. On teitä vaikeaa miellyttää. Kertakaikkiaan.

Vaikeaa taitaa olla väärä sana. Oikea lienee mahdotonta. Jos ei muuta niin valitetaan miehen olevan liian täydellinen. Joku syy tai syitä löytyy aina, AINA.

Jos mies ei ryyppää ja pitää huolta lapsista, niin hän on täydellinen? Voi kunpa naisillekin riittäisivät samat kriteerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi