Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
281/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kaipaa vaihtelua arkeen ja parisuhde aikaa välillä tai menee tylsäksi elo. Ravintolaan syömään, leffaan/teatteriin, joku miniloma, hotelliyö tms.

Vierailija
282/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annat huomioisi lapsille mutta olet unohtanut avioliittosi hoitamisen ja vaimosi huomioimisen. Pian lapsiasikin hoitaa toinen mies joka viitsii pitää suhteen kunnossa tulevaan ex-vaimoosikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35v kirjoitti:

Kuulostaa niin tutulta tilanteelta.Kaveripiirissäni on useampikin nainen, jotka nimenomaan haluavat miehen kanssa tehdä jotain, jotta parisuhteen kipinä taas syttyisi. Eli ei kysymys oo siitä että pitäis tehdä jotain kallista luxuslomaa, mutta kumminkin jotain spessua miehen kanssa, arjesta poikkeavaa.

Todennäköisesti ap:n puolisosta suhde on alkanut tuntua hieman kaverisuhteelta, ja haluaisi tuntea jotain eroottista/romanttista yhteisen tekemisen avulla. Lisäksi irtiotto yhdessä miehen kanssa saa naiselle tunteen että mies ei pidä itsestäänselvyytenä, kun mies haluaa viettää kahdenkeskistä aikaa.

Jos ap ei kuuntele puolisoa ja vaikka yhdessä puolison kanssa sovi irtiottoa niin nainen lähtee jossakin vaiheessa suhteesta.

Vähän kun mun mies. Tykkää käydä töissä ja tehdä metsätöitä ja puuhailla muuta yksin. Yhdessä ei tehdä juuri mitäänvaikka mitä ehdotaisin tai aina ne peruuntuu kun pitää jotain omaa nikkaroida tai siellä metsässä olla. Nykyään ollaankin lähinnä kavereita, parisuhteesta tietoakaan.

Vierailija
284/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille irtiotoksi riitti se, että nukuttiin lauantaina hieman normaalia pidempään kuin arkisin, ja sitten lähdettiin lasten kanssa museoon.  Meillä pääsi lapset maksutta, kun ovat vielä niin nuoria. Tykkäsivät kovasti. Jos ruoassa haluaa säästää, niin pakkaa vaikka edellisenä iltana matkaeväät ja syö ne sitten jossain kivassa paikassa. Laavureissut on myös aika rentouttavia, oli talvi tai kesä.

Vaimosi tosin taitaa nimenomaan haluta lapsivapaan irtioton arjesta?

Vierailija
285/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette myös rakastavaisia sen vanhemmuuden lisäksi. Rakkautta ja parisuhdetta pitää hoitaa eikä olla vaan äiti ja iskä.

Vierailija
286/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viimeisin irtiotto oli viikonloppu eräkämpällä (isäni kämppä). Lapset oli mummolassa. Ihanaa vaihtelua arkeen! Muita juttuja mitä on tehty yhdessä pienellä budjetilla on laavuretki liukulumikengillä ilman lapsia, sähköfättäreiden vuokraus ja niillä ajelu, sen jälkeen uimaan, hyvän bändin keikalla käyminen, ravintolassa syömässä käynti, leffassa käynti, ihan vaan kotona pitkään nukkuminen ihan kahdelleen ja hiihtolenkki yhdessä. Nää melkein kaikki on semmoisia että joo voi tehdä lastenkin kanssa, ja on tehtykin, mutta on se aika erilaista ihan aikuisten kesken. Surullista jos parisuhde on ajautunut siihen jamaan ettei yhtään kiinnosta tehdä puolison kanssa mitään.

Vierailija
287/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kanssa aluksi halusi vain olla kotona. Nostin asian pöydälle, että minun elämänlaatua laskee, jos ei ole irtiottoja arjesta. Reissuja ja muuta ihanaa.

Minua myös häiritsi, että aina kun minulla on hauskaa, niin mieheni ei ole siinä mukana. Hän ei myöskään halunnut käydä missään perheenä tai pariskuntana.

Olin kuin APn vaimo. Ehdottelin etelän matkoja, Valioliiga-pelejä, mitä vain, jotta pääsisimme jonnekin. Meillä tämä tosin kantoi hedelmää ja nyt matkustamme onnellisesti perheenä, ja muutaman illallisen olemme myös syöneet pariskuntana.

Vierailija
288/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei kyllä kestä sitä että siitä tulee liikaa arkea, paitsi jos parisuhteessa on kaksi henkilöä jotka ovat 100% arkiihmisiä.

Voisiko lapset mennä välillä vaikka mummolaan tai kummien luokse? Sitten vain jotain yhdessä tekemään, ajatuksella että menette uudelleen treffeille.

Vierailija
289/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutytti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

No jos lapsilla ja isällä oli haustaa laskettelemassa, niin oliko vaimo mukana vai nysväsi kotona? Hiukan sääliksi käy aikuinen nainen, joka tarkkailee, laskee ja kadehtii muiden irtiottoja ja näyttää hapanta naamaa.  Irtiottoihin ei tarvita mitään igluja ja paljuja kaukana jossain. On paljon kätevämpää järjestää irtiottonsa pienempinä annoksina normaalin arjen lomaan eikä elää sitku-elämää ja kasata hirveitä paineita siihen hetkeen, jos ja kun pari lähtee lapsivapaalle lomalle jonnekin. Pettymys voi olla suuri. 

Minullakin käy sääliksi tuo nainen. Aviomies haluaa pitää hauskaa kaikilla muilla tavoilla, mutta ei vaimon kanssa kahdestaan. Ei ihme että alkaa pikkuhiljaa katkeruus vallata mielialaa ja kateus niitä kohtaan, joitten miestä vielä kiinnostaa. En ennusta kovin pitkää ikää tuolle liitolle.

Vierailija
290/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta vaimollesi päihteitä ja paljua? Niitähän hän todellisuudessa kaipaa.

Vierailija
291/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kommentteja. Mutta sen vaan sanon että sellaista se on kun miehet aina haluavat jonkun draama queenin, jolta puuttuu maalaisjärki. Me normaalit, rationaaliset, yhteistyöhön kykenevät naiset olemme miehille roskaa.

Vierailija
292/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö sä sun vaimosta? Siis toivoisitko sen olevan vielä kuvioissa siinä vaiheessa kun lapset lähtee maailmalle? Jos haluat, niin sitten kannattaisi panostaa myös teidän kahden väliseen suhteeseen. 

Vierailija
293/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei järkkää toivomiaan juttuja itse vaan mäkätysvoimalla tahtoo saada sinut järkkäämään samalla kun itse katsoo sivusta ja komentaa. Olet resurssi etkä ihmisarvoinen ihminen. hänelle.

No vaimon puolustukseksi AP juuri listasi asioita, jotka ei kiinnosta yhtään. Jos AP:n vaimolla on asenne, että ihan sama mitä tehdään, kunhan se on jotain kahdestaan jossain muualla kuin sohvan äärellä, kun taas AP:lla on lista asioista, joita hän ei ainakaan halua tehdä, niin ehkä siinä kohtaa on kohtuullista että AP ottaa myös vähän koppia ja keksii muutaman asian, joka voisi häntä kiinnostaa.

Vierailija
294/299 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun pitäisi ottaa viikonloppuisin irtiotto perheestä ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Vapauttaisi vähän perhe-elämän stressistä.

Vierailija
295/299 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli aikaisemmin, että kuka APn kotona vastaa ikävistä kotitöistä. Minuakin jäi kiinnostamaan tämä. Eli voiko olla, että vaimo ei pystynyt lähtemään mukaan perheen laskettelureissulle, koska jonkun on vaan pakko siivotakin? Vai vastaako AP suurimmaksi osaksi kotitöistäkin? Tunnen kyllä yhden perheen, jossa mies ihan aidosti vastaa kaikesta ja vaimo valittaa, mutta en ole vielä ihan varma onko tässä tarinassa kerrottu koko totuutta.

Meidän perheessä mies ei halua lähteä juuri koskaan mihinkään, joten yritän nauttia erilaisista retkistä lasten kanssa. Eli olen jo tavallaan luovuttanut. Tajusin vasta nyt, että olemme olleet miehen kanssa viimeisen seitsemän vuoden aikana kahdestaan vain kerran ns treffeillä. Silloin kävimme kajakkiretkellä läheisellä saarella. Se oli kyllä hyvä reissu. Ei tämä tilanne minua sinänsa haittaa, mutta ymmärrän kyllä että tässä aletaan vieraantua toisistamme. Arkena olemme usein kahdestaan kun olemme etätöissä ja seksi toimii, mutta ehkä olisi hyvä tehdä jotain arjesta poikkeavaakin. Muistin juuri, että meillä oli tapana käydä ennen lapsia aina välillä Ikean aamiaisella. Ehdotin sitä miehelle ja hän näytti selvästi ilahtuneelta ajatuksesta, että viedään lapset aamulla päiväkotiin ja käydään ihan kahdestaan syömässä ennen töiden aloitusta. Osaako kukaan muuten sanoa, että onko Ikeassa edelleen aamiaisbuffetti? 

Vierailija
296/299 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä, ansaitset parempaa!

Vierailija
297/299 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukupuolet käännettäisiin olisi tässäkin ketjussa aikalailla erilaiset kommentit 😄 hauska sosiaalinen testi.

Vierailija
298/299 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se parisuhde nopeasti pystyyn kuolee ja vaimosta tulee kateellinen kaveripariskunnille jossa miehet panostaa vaimoonkin, jos ei parisuhde aikaa kaksin ole laisinkaan.

Vierailija
299/299 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi