Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
61/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Ja tässähän hienosti ap paljasti jo sen mikä todellisuudessa on ongelma. Ensin väitti ettei ole muka rahaa mihinkään irtiottoon ja sitten kertoo vievänsä lapsia laskettelemaan, joka on todella kallis harrastus. Eli rahaa on, mutta sitä ei vaan ap halua käyttää mihinkään yhteiseen vaimon kanssa.

Kyllä ihan varmasti alkaa vaimoa pitkässä juoksussa pännimään jos tarjoillaan huonoja tekosyitä vaan koska itse on jo jumituttu johonkin ihmeelliseen eläkeläispapparamoodiin jo alle nelikymppisenä, ja aika, huomio ja raha laitetaan kaikki lapsiin.

Ehkä kannattaisi suosiolla vaan erota, ottaa lähivanhemmuus lasten kanssa ja päästää vaimo elämään elämäänsä kun hänellä ei selkeästi ole kiinnostusta jumittua muumimamman rooliin vaan hyysäämään sinua ja lapsia kun vielä olisi vuosia jäljellä elää ihan oikeatakin elämää.

Vierailija
62/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta kiinnostaa laatuaika lasten kanssa ja lasten hellittely ja lasten kanssa puuhailu. Ap ei ole kiinnostunut mistään yhteisestä vaimon kanssa. Ei tarvitse olla Sherlock tajutakseen, miksi vaimoa korpeaa.

Myös vaimon, mutta sattuu olemaan useita alle kymmenen vuotiaita lapsia, joiden kanssa aikaa kuluu paljon. Ap

Koko perhe yhdessä kuulostaisi hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viekää hyvät ihmiset ne lapset sinne mummolaan ja lähtekää vaikka hotelliin. Siellä syötte, juotte ja panette kuin teinit konsanaan. Kyllä itse ainakin kaipaan säännöllisesti tälläisiä irtiottoja vaikka olenkin jo melkein 40v kolmen lapsen äiti. Onneksi miehellä ihan sama juttu ja muutaman kerran vuodessä näitä reissuja toteutetaankin. Hulluksihan sitä tulisi jos 24/7 pitäisi vaan kotona nyhvätä ja olla aina niiden lasten kanssa jotain legoja rakentamassa. Ymmärrän vaimoa tässä tapauksessa täysin.

En pitäisi oletuksena, että pienten lasten äiti kaipaa irtiotolta nimenomaan panemista. Voi olla, että jopa päinvastoin kokee itse ahdistusta siitä, että mies odottaa sitä "vastineeksi" irtiotosta. Jos olisin ap, niin järjestäisin pienen irtioton ja jättäisin mahdollisen aloitteenteon seksiin vaimolle.

Kokeiltu on, loppuu tuolla tavalla kokonaan, menee kuukausi, toinen, kolmaskin, loppuu yhteinen tekeminen kokonaan. Kerran kysyin haluaisiko hän läheisyyttä enemmän, vastasi että ei halua.

Mua ittee ei edes kiinnosta enkä tiedä mitä kaverit tekevät viikonloppuisin, sehän on yks ja sama. Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua. Ap

Vierailija
64/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Ap:n tulkinnat tilanteista tässä ahdistavia on. Hän ei osaa kuvitella yhtään mitään kivaa mitä voisi tehdä vaimon kanssa jos lapset vietäisiin mummolaan ja sitten syyttää vaimoa kun tämä joutuu olemaan mustasukkainen omille lapsilleen. Vaimo kyllä osaa keksiä tapoja jolla voisi nauttia ajasta ap:n kanssa ja niihin ehdotuksiin ap suhtautuu kuin puhtaan pahuuden ilmauksiin. Kyllä tästä tulee oikeasti mieleen se että kohta "ero tulee täysin puskista".

Kenelle se tulee puskista? Minä olen miettinyt usein että auttaako tähän muu kuin ottaa ero, joten minulle se ei ainakaan olisi yllätys, ehkä helpotus. Kyllä me käymme pari kertaa vuodessa reissussa, enemmänkin, nytkin ollaan menossa parin viikon päästä, lapset ovat kyllä mukana, mutta vaikka käymme, sama valitus jatkuu heti. Ap

Tämän on pakko olla provo.

Vierailija
65/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässähän hienosti ap paljasti jo sen mikä todellisuudessa on ongelma. Ensin väitti ettei ole muka rahaa mihinkään irtiottoon ja sitten kertoo vievänsä lapsia laskettelemaan, joka on todella kallis harrastus. Eli rahaa on, mutta sitä ei vaan ap halua käyttää mihinkään yhteiseen vaimon kanssa.

Kyllä ihan varmasti alkaa vaimoa pitkässä juoksussa pännimään jos tarjoillaan huonoja tekosyitä vaan koska itse on jo jumituttu johonkin ihmeelliseen eläkeläispapparamoodiin jo alle nelikymppisenä, ja aika, huomio ja raha laitetaan kaikki lapsiin.

Ehkä kannattaisi suosiolla vaan erota, ottaa lähivanhemmuus lasten kanssa ja päästää vaimo elämään elämäänsä kun hänellä ei selkeästi ole kiinnostusta jumittua muumimamman rooliin vaan hyysäämään sinua ja lapsia kun vielä olisi vuosia jäljellä elää ihan oikeatakin elämää.

Kallis harrastus, on hankittu torista muutamalla kympillä välineitä ja eilisenkin reissun 86€ maksoin omalla e-passilla, kelpasi oma ja kahden lapsen liput. Käymme myös esim parin viikon päästä parin yön reissussa laskettelemassa. Mökki maksoi 240€ ja työpaikka maksaa siitä kuittia vastaan 40€. E-passilla lippuja, omat välineet. Maksaa toki syöminen, mutta kotonakin. Ei se ole kallista jos haluaa halvalla mennä. Helposti saa menemään viisinkertaisen summan. Ap

Vierailija
66/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli vaimollesi avoin suhde. Ole sinä koti-isänä silläaikaa kun vaimosi viettää irtiottoja arjesta rakastajansa kanssa ja tuntee taas olevansa nuori ja vapaa.

Vierailija
67/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viekää hyvät ihmiset ne lapset sinne mummolaan ja lähtekää vaikka hotelliin. Siellä syötte, juotte ja panette kuin teinit konsanaan. Kyllä itse ainakin kaipaan säännöllisesti tälläisiä irtiottoja vaikka olenkin jo melkein 40v kolmen lapsen äiti. Onneksi miehellä ihan sama juttu ja muutaman kerran vuodessä näitä reissuja toteutetaankin. Hulluksihan sitä tulisi jos 24/7 pitäisi vaan kotona nyhvätä ja olla aina niiden lasten kanssa jotain legoja rakentamassa. Ymmärrän vaimoa tässä tapauksessa täysin.

En pitäisi oletuksena, että pienten lasten äiti kaipaa irtiotolta nimenomaan panemista. Voi olla, että jopa päinvastoin kokee itse ahdistusta siitä, että mies odottaa sitä "vastineeksi" irtiotosta. Jos olisin ap, niin järjestäisin pienen irtioton ja jättäisin mahdollisen aloitteenteon seksiin vaimolle.

Kokeiltu on, loppuu tuolla tavalla kokonaan, menee kuukausi, toinen, kolmaskin, loppuu yhteinen tekeminen kokonaan. Kerran kysyin haluaisiko hän läheisyyttä enemmän, vastasi että ei halua.

Mua ittee ei edes kiinnosta enkä tiedä mitä kaverit tekevät viikonloppuisin, sehän on yks ja sama. Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua. Ap

Että semmonen provo sitten.

Vierailija
68/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta staycation.

Lapsille hoitaja, ja menette hotelliin toiseen kaupunkiin. Ihan Suomessa. Käytte ravintoloissa ja vaikka spa:ssa. Yksinkertaista. Ehdit olla lastesi kanssa 51 muuta viikonloppua vuodessa.

Vierailija
69/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua"

Aloittaja on ihan häiriintynyt. Kuka white trash juntti kysyy työkaverilta saitko pillua!? Tsiisus. Mene hoitoon.

Vierailija
70/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko hotelleissa yöpyminen ja ravintoloissa syöminen lopettaa 28-vuotiaana?

Yleensä ne alkavat silloin pizzeroita, kebuloita ja lomareissujq lukuunottamatta, kun alkaa olla vähän massia päällä.

Vierailija
71/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaimo ei tule ikinä olemaan tyytyväinen.

Vierailija
72/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli vaimollesi avoin suhde. Ole sinä koti-isänä silläaikaa kun vaimosi viettää irtiottoja arjesta rakastajansa kanssa ja tuntee taas olevansa nuori ja vapaa.

Meillä on vaimo tuollainen, ettei halua tehdä muuta kuin olla kotona. Hyvä idea, ehdotan itselleni vapaata suhdetta ja vapaita viikonloppuja.😂👍

Vierailija
73/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vaimo ei tule ikinä olemaan tyytyväinen.

Ei tulekaan. Hän on kateellinen luonne ja luulee muilla olevan paremmin eikä ymmärrä noiden Facebook- ja instagramhehkutusten olevan feikkiä. Näistä hehkutuksista tulee mieleen se sketsi, kun äiti hehkutti someen laatuajasta lasten kanssa ja samalla käski lasten pitää turpansa kiinni ja painumaan muualle, kun he häiritsevät laatuaikahehkutuksen tekoa. Kohta tuollainen vaimo varmaan väittää miestään tylsäksi, kun tämä ei käy välillä vieraissa tai vetele turpaan, kuten oikeat miehet.

Vierailija
74/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen luonne ole sittenkään tyytyväinen. Jollakin muulla on jännempää. Tiedän erään pariskunnan, joka erosi, kun vaimo oli tyytymätön tylsään miehensä. Palasi sitten kiltisti takaisin parin vuoden jälkeen, kun ei menestys sinkkumarkkinoilla ollutkaan sellaista kuin hän kuvitteli. Rytisi sitten, kun mies ei enää halunnutkaan uudelleen naimisiin vaan elelevät avoliitossa.

Vierailija
75/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap ei selkeästi ole enää kiinnostunut vaimostaan niin hyvä ratkaisu (jos ero halutaan välttää) olisi antaa vaimolle lupa hankkia rakastaja. Näin vaimo voisi vaikka kerran kuussa viettää viikonlopun rakastajan kanssa ja saada tarvitsemansa irtioton arjesta. Kyllä tuossa järki menisi yhdellä jos toisella jos ei edes muutaman kerran vuodessa pääse minnekään ilman lapsia.

Vierailija
76/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.

Vierailija
77/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua"

Aloittaja on ihan häiriintynyt. Kuka white trash juntti kysyy työkaverilta saitko pillua!? Tsiisus. Mene hoitoon.

Joo. Jos kommentti ei ole provoilua, niin siirryin suoraan avioeroa kannattavaan leiriin. Free ap:n vaimo tuosta typerästä juntista.

Vierailija
78/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin vitsinä, olematta juntti, työpaikan menevälle poikamiehelle, joka pitää itseään lahjana maailman naisille.

Vierailija
79/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000Lukua kirjoitti:

Kyllähän nyt nykyään on miehen homma järjestää lapsille hoitajat ja joku fantastinen lasi-igluloma Lapissa yksityiskoneella hemmotteluhoitoineen ja ehkä vielä kimppakivaa siihen jonkun poromiehen kanssa. :DDD

Vaimosi seuraa liikaa muiden elämää.

Kummipojan vaimo on hirveän vaativa puoliso (ei haittaa jos on tällainen) mutta kummipoika sitten yrittää miellyttää puolisoaan ja on unohtanut täysin itsensä.

Vierailija
80/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.

Ja yhden aloituksen vuoksi teet näin kattavan analyysin?

Mielestäni jotkut seuraavat somen kautta liikaa toisten elämää. Ei kaikki ole totta mitä somessa halutaan julkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi