Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
1/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi kertoa miten irtiotto käytännössä järjestetään eikä jättää sitä sinun ongelmaksesi. Puhumisen paikka.

Vierailija
2/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt nykyään on miehen homma järjestää lapsille hoitajat ja joku fantastinen lasi-igluloma Lapissa yksityiskoneella hemmotteluhoitoineen ja ehkä vielä kimppakivaa siihen jonkun poromiehen kanssa. :DDD

Vierailija
4/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi haluaa arjesta lomaa, kyllä JOSKUS voi viettää aikaa niin kuin nuorena vaikka onkin lapsia. Just oltiin miehen kanssa laivalla , siis syötiin, juotiin, jorattiin ja naitiin.

Vierailija
5/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on alkoholisti. Vastuullinen vanhempi ei juo.

Vierailija
6/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa kuunnella sitä vaimon toivetta. Katsokaa kalenterista sopiva viikonloppu, vaikka menisi kauaksikin. Järjestelkää lastenvahti ja tehkää jotain kukkarolle sopivaa kivaa yhdessä. Kotiviikonloppuja riittää sinulle kyllä, vaimo kaipaa niihin vaihtelua välillä. Ei kai se ole liikaa pyydetty?

Vierailija
7/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vain kadehtii jotain, mitä ei oikeasti edes halua.

Vierailija
8/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset irtioton vaimosta.

Vierailija
9/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo haluaa kokea irtiotossa. Sen jälkeen voi paluu arkeen olla ankea.

Vertailu kannattaa lopettaa. Varmasti ne lapset kokevat parhaan irtioton, kun kiireettömästi annat heille aikaa.

Vierailija
10/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku, lapsen kummi vaikka, hoitaisi lapsia viikonloppuna, ja vaimon kanssa lähtisitte reissuun.

Reissu voi olla edullinen, hotellitarjous tai risteily. Tai vaikka telttaretki.

Vierailija
11/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi järjestää vaimollesi päihteitä käytettäväksi kotona?

Vierailija
12/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat irtioton vaimosta, joka ei osaa itse elää.

Vierailija
13/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Vierailija
14/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että miestä piristäisi vapaa viikonloppu tyttöjen kanssa. 

Vierailija
15/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Palstan ahdistushullu onkin mies

Vierailija
16/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kuvailemasi kateuden aiheet sopivat hyvin kuvaan wt-mielenmaisemasta, jossa ns. laatuaika pohjautuu massamarkkinoinnin koulutuskeskeisiin kriteereihin.

Vierailija
17/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset vain ovat kestovalittajia luonteeltaan. Heidän kanssaan ei kuukautta ilman valitusta ja negailua ole, eikä tule.

Vierailija
18/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan imitoida noita ihania hetkiä myös kotioloissa. Ruusunlehtiä vuoteella, hämärä makuuhuone valaistu romanttisella kynttilänvalolla, suklaakonvehtirasia huolettomasti yöpöydällä ja tietysti sitä kuplivaa hopeamaljassa jäähtymässä...

Vierailija
19/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne lapset jonkun toisen naisen vai onko teillä yhteisiäkin lapsia?

Vierailija
20/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö massiivinen terassirakennelma ja sillä nököttävät palju ja muurikkapannu olekaan se unelmien täyttymys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi