Vaimon käytös ahdistaa!
Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.
On taas silleen jännä juttu. Mies hoitaa lapsensa eikä käy juopottelemassa, niin mies on p-skiainen. On teitä vaikeaa miellyttää. Kertakaikkiaan.
Tämä on niin totta.
Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin 99% varmuudella sanoa, että vaimosi on kyllästynyt sinuun sekä elämäänne ja haluaa jotain muuta. Ei ole onnellinen. Tulette päätymään hyvin todennäköisesti eroon.
On taas silleen jännä juttu. Mies hoitaa lapsensa eikä käy juopottelemassa, niin mies on p-skiainen. On teitä vaikeaa miellyttää. Kertakaikkiaan.
Parisuhteessa kyllä on ideana hoitaa ne puolisonkin seksuaaliset ja emotionaaliset tarpeet. Ap on kylmä naistaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?
Eukko lähtee juomalla!
Sitten kun ap vie vaimonsa hotelliin, niin se valittaa kun joku kaverini pääsi parempaan, kalliimpaa, laadukkaampaan ym ym ym hotelliin. Olisi s..tana sentään tyytyväinen siihen, että mies huolehtii lapsistaan. Elämä tollasen naisen kanssa oli kyllä yhtä painajaista. Sellainen pitää vapauttaa kokeilemaan omia siipiään.
No kyllä varmaan ahdistaa. Vaimosi ei ole kypsä ihminen. Olisi hyvillään, kun on oma perhe.
Eli vaimo on töissä vkloppuna ja kysyy miten ottaa irtiotto viikonloppuna. Aika ristiriitaista. Ehkä hänen ei pitäisi olla silloin töissä, jos ottaa irtioton. Sinun ei tarvitse tehdä mitään mitä et halua ja ahdistaa (vaimon vuoksi) tai ei tehdä nimenomaan "irtiottoa". Kysy mitä tarkoittaa irtiotolla, ehkä toiveenne lomien suhteen ovat täysin erilaiset tai viikonlopun. Hänen pitäisi kai sitten alkaa tekemään elämästä enemmän sellaista jota haluaa ja ottaa sille aikaa. Ja sinä taas katsot itse mitä haluat. Tuskin baareilu on hänellekään ratkaisu ja viina.
Ap, se tekee ihan jokaiselle ihmiselle hyvää harrastaa "arjen irtiottoja". Myös sinulle, vaikka et tykkäisikään pyöriä baareissa. Yrittäkää järjestää lastenhoitoapua ja menkää kahdestaan vaikka kylpylähotelliin rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa kyllä on ideana hoitaa ne puolisonkin seksuaaliset ja emotionaaliset tarpeet. Ap on kylmä naistaan kohtaan.
Jos roolit olisi toisin päin, niin silloin naisella olisi oikeus päättää milloin haluaa seksiä.
Tuttu on ihan nääntynyt vaimon kyykyttämiseen.
Mies hoitaa lapset, käy töissä, remontoi, maksaa laskut, käy kaupassa, kuljettaa lapsia yms yms
Vaimo opiskelee ja puuhastelee kun pitää saada toteuttaa itseään. Viimeksi halusi lähteä yksin viikon etelän matkalle jotenkin niin lapsellinen ihminen kuin voi olla. Ja ikää on jo yli 40 +.
Mies pärjäisi paremmin yksin lasten kanssa.
Onhan se nyt kiva välillä vähän vaihtaa maisemaa ja päästä jonnekin, missä ei tarvitse siivota tai laittaa ruokaa. Minä tosin teen näitä irtiottoja lasten tai omien kavereiden kanssa, kun miestä ei kiinnosta. Kerran tai pari vuodessa riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos roolit olisi toisin päin, niin silloin naisella olisi oikeus päättää milloin haluaa seksiä.
No yhdyntähän ei onnistu, ellei nainen ole kostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.
Veikkaan että miestä piristäisi vapaa viikonloppu tyttöjen kanssa.
Viihtyy lasten kanssa eikä ravintelissa, johan ap kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
"Ainoa asia mitä tulee kysyttyä työkavereita viikonlopun jälkeen on se tärkein, saitko pillua"
Aloittaja on ihan häiriintynyt. Kuka white trash juntti kysyy työkaverilta saitko pillua!? Tsiisus. Mene hoitoon.
Miehet kysyy. Ei me puhuta koskaan perheistä tai arjen asioista, meillä lähtee heti jutut ihan muihin asioihin. Ap
Jos aloitus on totta, rivien välistä voi lukea ettei ap:tä kiinnosta paneminen. On tyypillistä sillon että töissäkin on isoon ääneen puhe siitä mistä juurikin puute. Tosin omana valintana tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja vaihtoehdot onkin juopottelu eikä koskaan mihinkään ja lasten pitäminen kainalossa sunnuntaiaamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka kerta kun seksiä on, voi olla neljänä iltana peräkkäin. Mitä pidemmälle suhde on edennyt, sitä helpompi mun on ollut tuottaa hänelle orgasmi ja sitä voimakkaampi se on, kestää kaksi minuuttia, se ei ole ongelma. Ja totta puhut, tietysti vaimo tarvitsee yhteistä aikaa, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää jankuttaa aina hetkinä, joina siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Ap