Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon käytös ahdistaa!

Vierailija
29.01.2023 |

Melkein joka viikonloppu alkaa jossain vaiheessa verrata meidän elämää kavereidensa elämään ja toteaa että ei voi kuin todeta että taas oli kavereilla irtiotto arjesta viikonloppu. Minä en ymmärrä miten hitossa me otamme arjesta irtioton kun lapsille ei ole hoitajaa, rahaa ei ole, vaimo on usein töissä viikonloput ja olen kuin pienten lasten viikonloppu yh isä. Kertokaa ihmeessä minulle mitä te teette kun otatte irtiottoja arjesta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikään hotelli yö, ulkona syöminen,eikä varsinkaan baarit, sellaisia harrastin kun olin nuori, yli kymmenen vuotta sitten. Nyt olen jo 38v. Lisäksi kyllä minä ainakin haluan viikonloppuisin olla lasten kanssa, viikot kun ovat töitä ja kouluja, aikaisin heräämistä. Viikonloppuisin mielellään nukun ja makaan sängyssä pitkään lapset kainalossa.

Kommentit (299)

Vierailija
121/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

Siis mitä h****ttiä? Niin moni nainen olisi kyllä tosi tyytyväinen, jos mies veisi useamman alle 10v. lapsen muutamaksi tunniksi harrastamaan. Ja nainen saisi omaa aikaa sillä välin. Toki varmasti vaimo olisi voinut halutessaan lähteä perheensä kanssa mukaan pitämään kivaa lasketellen.... Miten tämän kivan asian voi oikeasti kääntää noin ap:ta vastaan? Olipa ikävää kun lapsilla ja miehelläkin oli kivaa, haloo...

Vierailija
122/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko hotelleissa yöpyminen ja ravintoloissa syöminen lopettaa 28-vuotiaana?

Ai kamala. Tässä on jo 30 vuotta eletty vääränlaista elämää sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei halua samoja juttuja kuin sinä. Häntä varmaan piristäisi vapaa viikonloppu ns tyttöjen kanssa.

Ei hänellä ole sellaista tyttöporukkaa ja olen myös monesti sanonut että mene, kyllä lasten kanssa pärjään, mutta ei mene. No saisi lapset mummolaan että päästäisiin, mutta ei vain tule mieleen minkälainen se irtiotto pitäisi olla sitten. Näissä on vielä pahempi se että nämä avautumiset tulevat jopa sen jälkeen kun on lasten kanssa oltu vaikka harrastamassa. Eilen olin lasten kanssa kolme tuntia laskettelemassa ja kun lapset kotiin tultuamme kertoivat kuinka kivaa oli, vaimo on selvästi jopa siitä mustasukkainen, kun huomaa että oli myös minulla muutaman tunnin kivaa. Ap

Ap:n tulkinnat tilanteista tässä ahdistavia on. Hän ei osaa kuvitella yhtään mitään kivaa mitä voisi tehdä vaimon kanssa jos lapset vietäisiin mummolaan ja sitten syyttää vaimoa kun tämä joutuu olemaan mustasukkainen omille lapsilleen. Vaimo kyllä osaa keksiä tapoja jolla voisi nauttia ajasta ap:n kanssa ja niihin ehdotuksiin ap suhtautuu kuin puhtaan pahuuden ilmauksiin. Kyllä tästä tulee oikeasti mieleen se että kohta "ero tulee täysin puskista".

Kenelle se tulee puskista? Minä olen miettinyt usein että auttaako tähän muu kuin ottaa ero, joten minulle se ei ainakaan olisi yllätys, ehkä helpotus. Kyllä me käymme pari kertaa vuodessa reissussa, enemmänkin, nytkin ollaan menossa parin viikon päästä, lapset ovat kyllä mukana, mutta vaikka käymme, sama valitus jatkuu heti. Ap

Niin, siis voitko kertoa tarkemmin, mitä varsinaisesti sanoo, mistä valittaa? mitä toivoo ja mitä haluaa sinun siis tekevän? Haluaako vaimo elää jotain luksusta ja sinä enemmän tavallista arkea vai? Mitä vastaat hänelle?

Vierailija
124/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?

Melkein joka kerta kun seksiä on, voi olla neljänä iltana peräkkäin. Mitä pidemmälle suhde on edennyt, sitä helpompi mun on ollut tuottaa hänelle orgasmi ja sitä voimakkaampi se on, kestää kaksi minuuttia, se ei ole ongelma. Ja totta puhut, tietysti vaimo tarvitsee yhteistä aikaa, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää jankuttaa aina hetkinä, joina siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Ap

Että ihan kaksi minuuttia kestävä orgasmi. Joopa joo. Ei jaksais näitä provoja. Ihmiset vois oikeesti hankkia elämän.

Yritä olla hauskempi. Kaksi minuuttia kestää saada hänelle se orgasmi. Ap

Vierailija
125/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä naiset yleensä eroavat. kyllästyvät mieheen ja perhe-elämään. voimaantuvat ja alkavat elää elatusmaksuilla.

ap:n vaimo pohjustaa nalkutuksella tulevaa eroa. sillä on jo joku uusi mies tiedossa ja se vielä vähän epäröi.

126/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin alas vaimon kanssa ja juttelisin. Sanoisin, että varataan kalenterista sopiva viikonloppu (tai yksi yö) kahdestaan oleskelulle. Lapset menee siksi aikaa mummolaan.

Laivalle tai vaikka oman kaupungin hotelliin pääsee usein edullisesti kun katsoo tarjouksia. Tai onko teillä mökkiä? Vaihtoehtoisesti olette kotona, käytte vaikka syömässä, juotte skumppaa, katsotte leffaa, hierotte toisianne ja nautitte vaan toistenne seurasta ilman lapsia.

Olen samaa mieltä kanssasi, että vertailu on ahdistavaa. Toisaalta koen, että laatuaika parisuhteessa on erittäin tärkeää, vaikka olisikin lapsia. Muuten teistä tulee ennen pitkää vain kämppikset, joilla on yhteisiä lapsia.

Vierailija
127/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi ei voi viedä lapsia mummolaan?

Vierailija
128/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000Lukua kirjoitti:

Kyllähän nyt nykyään on miehen homma järjestää lapsille hoitajat ja joku fantastinen lasi-igluloma Lapissa yksityiskoneella hemmotteluhoitoineen ja ehkä vielä kimppakivaa siihen jonkun poromiehen kanssa. :DDD

WOOOOWWW........ Ihanaaaa. Rakastuisin heti uudelleen ukkooni.

Vierailija
129/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tuossa vielä tulee. Ap ei huolehdi vaimostaan ja tämän tarpeista. Vaikka et itse kiinnostuisi hotelliyöstä tai baarireissuista, eikö näitä voisi tehdä vaimon mieliksi? Eikö parisuhde merkkaa sinulle mitään? Koska olet viimeksi tehnyt orgasmin vaimollesi?

Melkein joka kerta kun seksiä on, voi olla neljänä iltana peräkkäin. Mitä pidemmälle suhde on edennyt, sitä helpompi mun on ollut tuottaa hänelle orgasmi ja sitä voimakkaampi se on, kestää kaksi minuuttia, se ei ole ongelma. Ja totta puhut, tietysti vaimo tarvitsee yhteistä aikaa, mutta en ymmärrä miksi siitä pitää jankuttaa aina hetkinä, joina siihen ei ole mitään mahdollisuutta. Ap

Että ihan kaksi minuuttia kestävä orgasmi. Joopa joo. Ei jaksais näitä provoja. Ihmiset vois oikeesti hankkia elämän.

Off topic, muttei mitenkään mahdotonta, itselläni naisena on aina parin minuutin voimakkaat orkut.

Vierailija
130/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehellä oli tapana järjestää irtiottoja arjesta. Esim. yhtenä uutena vuotena laskimme keskiyöllä pulkkamäkeä lasten kanssa. Helluntaina olimme lättyjen paistossa metsässä. Useimmat irtiotot liittyivät vuodenkiertoon, mutta tyyli oli ulkoilua tai herkuttelua ajankohtaan sopivasti. 

Vierailija
131/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaimo on viikonloppuisin töissä mies hoitaa lapset ja on ilmeisesti arkipäivät töissä, joten voisiko joku nyt kertoa miten se irtiotto järjestetään

Vierailija
132/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli otat irtiottoja mielelläsi lastesi kanssa, mutta et vaimosi. Eipä tuo kovin kivalta kuulosta naisen kannalta.

Siis mitä h****ttiä? Niin moni nainen olisi kyllä tosi tyytyväinen, jos mies veisi useamman alle 10v. lapsen muutamaksi tunniksi harrastamaan. Ja nainen saisi omaa aikaa sillä välin. Toki varmasti vaimo olisi voinut halutessaan lähteä perheensä kanssa mukaan pitämään kivaa lasketellen.... Miten tämän kivan asian voi oikeasti kääntää noin ap:ta vastaan? Olipa ikävää kun lapsilla ja miehelläkin oli kivaa, haloo...

Ap:n vaimo nyt kuitenkin haluaisi yhteistä kahdenkeskistä aikaa miehensä kanssa. Se narttu.

Vierailija
133/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa vapaata koko perhe ja vuokratkaa jostain mökki viikonlopuksi tai lähtekää Tallinnan reissulle. Tukholmaan ei uskalla enää koska Ruotsissa ammuskellaan.

Vierailija
134/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taasen näitä alotuksia, joissa joku keskenkasvuinen naistenvihaaja kuvittelee sen itsekkään vaimon itselleen ja hänelle kuviteltuja tyypillisiä vikoja.

Ikääkin jo peräti 38vuotta ja kaikki.

135/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa vapaata koko perhe ja vuokratkaa jostain mökki viikonlopuksi tai lähtekää Tallinnan reissulle. Tukholmaan ei uskalla enää koska Ruotsissa ammuskellaan.

Ap jossain kohtaa sanoi, että käyvät koko perhe pari kertaa vuodessa reissussa. Perheen kanssa on ihanaa viettää aikaa, mutta se ei ratkaise tätä ongelmaa. Tässä vaimo haluaisi viettää laatuaikaa kahdestaan miehensä kanssa. Mielestäni se on jokaisessa parisuhteessa tärkeää, oli lapsia tai ei.

Vierailija
136/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä ainakin itselle raskasta jos ei koskaan voi edes ulkona käydä syömässä, eikä hotellissa. En jotenkin itse saisi irti siitä että vain lasten kanssa viikonloppuisin makoillaan.

Älä myöskään sit ihmettele jos vaimo lähtee kokonaan pois, kun et selkeästi hänen kanssaan halua kahdestaan viettää aikaa koskaan.

Vierailija
137/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti,  EI Tukholmaan enää ikinä sitä pazkaa katselemaan millä kansankoti on itsensä pilannut omasta syystään.  Katse suuntaa Viroon, Puolaan, Liettuaan, tai ihan minne vaan muualle.

Vierailija
138/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää koko perhe harrastamassa yhdessä jotain. Esim. Uimahallilla käynti on suht edullista.

En ihmettele, että vaimosi pää on hajoamassa jos ette tee ikinä mitään.

On myös tervettä saada välillä parisuhde aikaa siellä kotona ja silloin tällöin muuallakin.

Onko teillä mitään tukiverkostoa siinä lähellä tai voisitteko mennä isovanhemmille yöksi ja lähteä sieltä istumaan iltaa johonkin?

Vierailija
139/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta, mitä hän haluaisi tehdä ja miten se järjestettäisiin. 

Ehkä hän on vain kateellinen luonne..

Vierailija
140/299 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ap:tä enää kiinnosta tää ketju, liian vähän sen kuvitellun naisen haukkumista. Ei keksi enää mitää kivaa alkoholiongelmaakaan ns. vaimolle. Ap:tä kiinnostaa nyt miesten eturauhastutkimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän