Joudun tekemään abortin aivan yksin, pelottaa ja ahdistaa
Sain juuri tietää että olen raskaana, ja varasin ajan lääkärille jotta pääsen keskeytykseen. Pelottaa silti ihan tajuttomasti ja tuntuu ettei lääkäriaika voi tulla tarpeeksi pian.
Mies on jenkeissä vaihto-opiskelijana tällä hetkellä eikä pääse tuekseni ja vanhemmatkin asuu kaukana.
Kommentit (713)
Jos olet valmis aborttiin niin mikä siinä ahdistaa?
.
Olen nyt 49 vuotias nainen jolle on tehty lääkkeellinen keskeytys 16 vuotta sitten. Ehkäisy petti ja oli todella vahva tunne heti, että en lasta halua. Ikävin aika oli odottaa se pari viikkoa raskaustestin ja keskeytyksen välissä. En ole ikinä katunut keskeytystä. Ja itse keskeytys meni hyvin, kivut ja vuoto hetken kovempia (muutaman tunnin), mutta pelkäsin pahempaa.
Mieti Ap nyt vaan oikeasti mitä haluat, älä anna tämän palstan kirjoituksien vaikuttaa päätökseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkio/sikiö on naisen keho loinen. Ei elä ilman. Joten päätös on naisen omasta kehostaan. Kaikki muu on saivartelua.
Tällä perustelulla vielä 9kk sikiönkin voisi abortoida.
Normaali 9 kk ikäinen sikiö, eli täysaikainen, pärjää kyllä ihan hyvin toisen ihmisen kehon ulkopuolella, eikä ole riippuvainen toisen kehon sisällä olemisesta.
Mainitsin vain tuon 9kk, koska se oli sopivan kärjistävä. Ymmärsit kyllä kuitenkin täydellisesti, että sama argumentti pätee vaikka 5kk sikiöön.
Höpöhöpö.
Alkio tai sikiö on elinkelvoton silloin, kun se ei pärjää toisen ihmisen kehon ulkopuolella ilman tätä toisen kehon sisällä olemista. Silloin myös abortti on ok.
Eivät ne ole elinkelvottomia, vaan eläviä. Ei niiden siinä vaiheessa ole tarkoituskaan elää kohdun ulkopuolella vaan kasvaa ja kehittyä rauhassa.
Jos ei kykene elämään toisen ihmisen kehon ulkopuolella, on elinkelvoton.
Miten niin? Jos pystyy elämään niin silloinhan on elinkelpoinen. Syntymättömän lapsen on tarkoituskin olla kohdussa joten ei ole mitään syytä miksi sen pitäisi elää kohdun ulkopuolella. Sen aika on vasta synnytyksen jälkeen.
Alkio ei elä, paitsi abortinvastustajien unissa ja mielikuvissa.
Jos alkio eläisi, se pysyisi elossa myös kohdun ulkopuolella.
Meinaat, että jokaisella raskaana olevalla naisella on kuollut vauva kohdussaan rv24 asti? Niihin aikoihin vauva vasta säilyy hengissä kohdun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kanssa aivan yksin ja pelotti. Mutta toimenpide oli aivan yksinkertainen ja kyllä siitä selviää. Lääkkeellinen keskeytys siis kyseessä.
Paitsi lapsi ei selviä. Sellaisen "pikkujutun" unohdit.
En ole ap, mutta mä annoin lapseni adoptioon, en abortoinut. Hän on nyt aikuinen ja vihaa minua. Ei voi sietää sitä, että uuden suhteen velipuolella on ydinperhe eli äiti ja isä.
Mitä mieltä olette asiasta te jotka vastustatte abortteja ja kannatatte adoptiota? Teinkö oikein?
Teit oikein! Et riistänyt elämän lapseltasi. Toivotaan että lapsesi tilanne rauhoittuu. Voi myös olla vaihe joka kuuluu hänen ikäänsä ( mikä se ikä sitten onkaan).
Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi.
Rukoilen Sinun ja lapsesi puolesta!
Tsemppiä sinulle Ap, uskon, että kaikki menee hyvin. Sinä teet abortin jos se tuntuu oikealta tai pidät lapsesi, jos se tuntuu oikealta. Älä välitä näistä joistain täysin vailla myötäelämisen kykyä olevien typerysten kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kanssa aivan yksin ja pelotti. Mutta toimenpide oli aivan yksinkertainen ja kyllä siitä selviää. Lääkkeellinen keskeytys siis kyseessä.
En ole ap, mutta mä annoin lapseni adoptioon, en abortoinut. Hän on nyt aikuinen ja vihaa minua. Ei voi sietää sitä, että uuden suhteen velipuolella on ydinperhe eli äiti ja isä.
Mitä mieltä olette asiasta te jotka vastustatte abortteja ja kannatatte adoptiota? Teinkö oikein?
Teit oikein! Et riistänyt elämän lapseltasi. Toivotaan että lapsesi tilanne rauhoittuu. Voi myös olla vaihe joka kuuluu hänen ikäänsä ( mikä se ikä sitten onkaan).
Rukoilen Sinun ja lapsesi puolesta!
Hän on jo kolmekymppinen eikä tilanne ole parempaa suuntaan muuttunut.
Hei ap! Anna mahdollisuus elämään lapsellesi. Kohdussasi kasvaa uusi elämä, ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä.
Rukoilen puolestasi Ap.
Toivon kaikkea hyvää Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkio/sikiö on naisen keho loinen. Ei elä ilman. Joten päätös on naisen omasta kehostaan. Kaikki muu on saivartelua.
Normaali 9 kk ikäinen sikiö, eli täysaikainen, pärjää kyllä ihan hyvin toisen ihmisen kehon ulkopuolella, eikä ole riippuvainen toisen kehon sisällä olemisesta.
Mainitsin vain tuon 9kk, koska se oli sopivan kärjistävä. Ymmärsit kyllä kuitenkin täydellisesti, että sama argumentti pätee vaikka 5kk sikiöön.
Höpöhöpö.
Alkio tai sikiö on elinkelvoton silloin, kun se ei pärjää toisen ihmisen kehon ulkopuolella ilman tätä toisen kehon sisällä olemista. Silloin myös abortti on ok.
Eivät ne ole elinkelvottomia, vaan eläviä. Ei niiden siinä vaiheessa ole tarkoituskaan elää kohdun ulkopuolella vaan kasvaa ja kehittyä rauhassa.
Miten niin? Jos pystyy elämään niin silloinhan on elinkelpoinen. Syntymättömän lapsen on tarkoituskin olla kohdussa joten ei ole mitään syytä miksi sen pitäisi elää kohdun ulkopuolella. Sen aika on vasta synnytyksen jälkeen.
Meinaat, että jokaisella raskaana olevalla naisella on kuollut vauva kohdussaan rv24 asti? Niihin aikoihin vauva vasta säilyy hengissä kohdun ulkopuolella.
Ei kuollut vaan elinkelvoton.
Kukaan ei ole puhunut kuolleesta vauvasta yhtään mitään.
Mitä ihmettä tarkoittaa geneettisesti täysin valmis ihmisyksilö?
Tällä logiikallahan jokainen hedelmöittynyt kiinnittymätön tai kiinnittynyt mutta ulosvuotanut munasolu on täysin valmis ihmisyksilö. Ja tapahtuma varmaan sitten kuolema?
Oivoi.
Tehdäänkö näistä kuolemansyyntutkinta? Miksi tai miksi ei?
Alkio ei ole vauva, vaikka se abortinvastustajia miten harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset puhuu täällä vauvasta?
Ei hedelmöittynyt munasolu tai alkio ole mikään vauva.
Se alkio on nyt vähintään 3 viikkoa ja sillä on sykkivä sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen Sinun ja lapsesi puolesta!Hän on jo kolmekymppinen eikä tilanne ole parempaa suuntaan muuttunut.
Olen pahoillani tästä. Sinä teit kuiteinkin oikean ratkaisun, älä syytä itseäsi siitä. Vaikuttaa siltä että lapsellasi olisi mielenterveysongelma, joka ei riipu siitä että hänet on adoptoitu aikoinaan.
Kuten kirjoitin jo niin rukoilen puolestanne. Voimia!💟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset puhuu täällä vauvasta?
Ei hedelmöittynyt munasolu tai alkio ole mikään vauva.
Se alkio on nyt vähintään 3 viikkoa ja sillä on sykkivä sydän.
No yhyy ja kyynel.
Onko se myös 20 cm pitkä ja puhuu jo?
Kaikkea se leipä elättää.
Abortinvastustajien on ihan pakko tulla tällaiseen ketjuun suoltamaan agendaansa?
Miksi haluat abortin? Sinullahan on asiat lapsen saamisen kannalta hyvin.
Mitä, onko täällä palstalla enää muita kuin vanhoilliskristittyjä konservatiiveja? Raikasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Hei! Miten sitten jos olet ollut vaikeassa onnettomuudessa ja olet koomassa/tajuton ja tarvitset hengityskonetta. Silloin et pysyisi hengissä omin avuin. Pitäisikö sinut jättää oman onnesi nojaan kuolemaan, kun et pärjää itse?
Monet näinkin vakavasti loukkaantuneet ovat selviytyneet, hoidon ansiosta.
Tämä ketju ei käsittele abortin vastustamista vaan ap vain pyysi henkistä tukea. Menkää abortin vastustajat johonkin pro-life ketjuun ölisemään.
Onko abortinvastustajat valmiita tuputtamaan näitä sanojaan myös raiskatulle 10-vuotiaalle, joka on raskaana?
No tehän valmistutte ihan kohta. Juuri sopiva aika saada lapsi.