Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun tekemään abortin aivan yksin, pelottaa ja ahdistaa

Vierailija
25.01.2023 |

Sain juuri tietää että olen raskaana, ja varasin ajan lääkärille jotta pääsen keskeytykseen. Pelottaa silti ihan tajuttomasti ja tuntuu ettei lääkäriaika voi tulla tarpeeksi pian.

Mies on jenkeissä vaihto-opiskelijana tällä hetkellä eikä pääse tuekseni ja vanhemmatkin asuu kaukana.

Kommentit (713)

Vierailija
181/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä lapsiraukka ole yksin. Onhan siellä tukenasi ammattitaitoista lääkintähenkilökuntaa. Kyllä he tukevat Sinua ja osaavat hoitaa ammattitaidolla hommansa. Ole huoleti.

Vierailija
182/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet joka päivä tuosta lähtein syntymätöntä jos teet sen. Älä tee, anna hänen nähdä tämä maailma ja kasvaa, siitä on iloa myös sinulle .

Eihän sitä voi etukäteen tietää. Voi olla, että lapsen saaminen kaduttaa ja vituttaa joka päivä koko loppuelämän. Uusia lapsia sen sijaan voi todennäköisesti tehdä myöhemmin jos sellaisen katsoo haluavansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä lapsiraukka ole yksin. Onhan siellä tukenasi ammattitaitoista lääkintähenkilökuntaa. Kyllä he tukevat Sinua ja osaavat hoitaa ammattitaidolla hommansa. Ole huoleti.

Mä luulin kanssa otsikon perusteella, että ap on jollain sukkapuikolla lähdettämässä sikiötä yksin metsämökissä. Eihän tossa ole mitään ongelmaa kun on jo lääkäriaikakin saatu.

Vierailija
184/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko abortinvastustajat valmiita tuputtamaan näitä sanojaan myös raiskatulle 10-vuotiaalle, joka on raskaana?

Kuvailemasi ääriesimerkki - joka olisi oikeasti vaikea tilanne - ei sovi suunnilleen 99,999... prosenttiin aborttitapauksista, vaan kohdussa kasvavia vauvoja kuolee aikuisten mukavuudenhalun jne. vuoksi.

Mikä ero sillä sen alkion kannalta on, sijaitseeko se raiskatun 10-vuotiaan vai 35v. hyvin toimeentulevan ja avioliitossa elävän naisen kohdussa?

Eikö kaikki alkiot olekaan yhtä arvokkaita?

Vierailija
185/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaaja

Vierailija
186/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva adoptioon 👨🦲

Vierailija
187/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan järkky palsta ja varsinkin tämä keskusteluketju.

Voi Ap, et varmaan arvannut että ketju muodostuu tällaiseksi vouhotukseksi.

Jos epäröit niin mieti vielä, mutta älä anna näiden ääripäiden kirjoituksien vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Minulle on tehty lääkkeellinen keskeytys, en sitä ole katunut ikinä. Minulla on myös lapsi, jota rakastan ja edes lapsen syntymä ei muuttanut sitä asiaa, että katuisin keskeytystä. Aika ei ollut silloin oikea ja ehkäisyn pettäessä oli päätös tehtävä.

Kaikkea hyvää Sinulle.

Vierailija
188/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kanssa aivan yksin ja pelotti. Mutta toimenpide oli aivan yksinkertainen ja kyllä siitä selviää. Lääkkeellinen keskeytys siis kyseessä. 

Paitsi lapsi ei selviä. Sellaisen "pikkujutun" unohdit.

En ole ap, mutta mä annoin lapseni adoptioon, en abortoinut. Hän on nyt aikuinen ja vihaa minua. Ei voi sietää sitä, että uuden suhteen velipuolella on ydinperhe eli äiti ja isä.

Mitä mieltä olette asiasta te jotka vastustatte abortteja ja kannatatte adoptiota? Teinkö oikein?

Teit oikein! Et riistänyt elämän lapseltasi. Toivotaan että lapsesi tilanne rauhoittuu. Voi myös olla vaihe joka kuuluu hänen ikäänsä ( mikä se ikä sitten onkaan).

Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi.

Rukoilen Sinun ja lapsesi puolesta!

Hän on jo kolmekymppinen eikä tilanne ole parempaa suuntaan muuttunut.

Olen pahoillani tästä. Sinä teit kuiteinkin oikean ratkaisun, älä syytä itseäsi siitä. Vaikuttaa siltä että lapsellasi olisi mielenterveysongelma, joka ei riipu siitä että hänet on adoptoitu aikoinaan.

Kuten kirjoitin jo niin rukoilen puolestanne. Voimia!💟

Tein kyllä täysin väärän ratkaisun.

Jumalan mielestä teit oikean ratkaisun. Hänen tahdonsa mukaisen ratkaisun!💟

Vierailija
189/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäröit niin mieti vielä, mutta älä anna näiden ääripäiden kirjoituksien vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Minulle on tehty lääkkeellinen keskeytys, en sitä ole katunut ikinä. Minulla on myös lapsi, jota rakastan ja edes lapsen syntymä ei muuttanut sitä asiaa, että katuisin keskeytystä. Aika ei ollut silloin oikea ja ehkäisyn pettäessä oli päätös tehtävä.

Kaikkea hyvää Sinulle.

Kyllä minä tiesin että ikäviä kommentteja varmaan tulee mutta ystävällisistä on ollut minulle enemmän iloa kuin niistä ikävistä haittaa joten ei se mitään. Kiitos kaikista asiallisista.

-Ap

Vierailija
190/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kysynyt poikaystävästäsi haluaako varmasti että teet sen ? Ja mieti tarkkaan voitko katua päätöstä myöhemmin ? Mitä jos tämä olisikin ainutkertainen mahdollisuus tulla äidiksi ?

Joo, ollaan puhuttu asiasta ennen raskautta, hän sanoi ettei halua lapsia mutta jos ehkäisy pettää niin minä saan päättää asiasta eikä hän sen takia aio erota. Raskauden jälkeen hän sanoi samalla tavalla.

Olemme liian nuoria ja köyhiä vanhemmiksi. En usko että voisin tarjota lapselle hyvän elämän etenkin kun tiedän että se ei ole se mitä mieheni haluaa.

-Ap

Nyt en ihan ymmärrä tuota teidän kuviota? Jos ehkäisy pettää, niin sinä "saat" päättää, mutta mies on ilmaissut haluttomuutensa asiaan.

Seuraavaksi järjestätte ehkäisyn kuntoon, eikö vaan.

Vierailija
191/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kanssa aivan yksin ja pelotti. Mutta toimenpide oli aivan yksinkertainen ja kyllä siitä selviää. Lääkkeellinen keskeytys siis kyseessä. 

Paitsi lapsi ei selviä. Sellaisen "pikkujutun" unohdit.

En ole ap, mutta mä annoin lapseni adoptioon, en abortoinut. Hän on nyt aikuinen ja vihaa minua. Ei voi sietää sitä, että uuden suhteen velipuolella on ydinperhe eli äiti ja isä.

Mitä mieltä olette asiasta te jotka vastustatte abortteja ja kannatatte adoptiota? Teinkö oikein?

Teit oikein! Et riistänyt elämän lapseltasi. Toivotaan että lapsesi tilanne rauhoittuu. Voi myös olla vaihe joka kuuluu hänen ikäänsä ( mikä se ikä sitten onkaan).

Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi.

Rukoilen Sinun ja lapsesi puolesta!

Hän on jo kolmekymppinen eikä tilanne ole parempaa suuntaan muuttunut.

Olen pahoillani tästä. Sinä teit kuiteinkin oikean ratkaisun, älä syytä itseäsi siitä. Vaikuttaa siltä että lapsellasi olisi mielenterveysongelma, joka ei riipu siitä että hänet on adoptoitu aikoinaan.

Kuten kirjoitin jo niin rukoilen puolestanne. Voimia!💟

Tein kyllä täysin väärän ratkaisun.

Jumalan mielestä teit oikean ratkaisun. Hänen tahdonsa mukaisen ratkaisun!💟

Onneksi on toivottukin lapsi. Harmi vaan etteivät voi pitää yhteyttä mutta kyllä Jumala tietysti sen ymmärtää.

Vierailija
192/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä lapsi ja anna adoptioon, jos et itse halua pitää.

Vierailija
193/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää Sinulle.

Tietääkö lapsesi mitä teit esikoillesi?

Vierailija
194/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat abortin? Sinullahan on asiat lapsen saamisen kannalta hyvin.

Koska en ole varma haluanko lasta ollenkaan, nyt tai myöhemmin. Ja tiedän kyllä että myöhemmin ei ehkä enää onnistu.

-Ap

Mieti vielä rauhassa eri kanteilta ja juttele asiasta ystäviesi ja vanhempiesi kanssa. Siitä asiasta voi jutella myös niin, että ei suoraan kerro että on raskaana, jos et halua kertoa. Tee ratkaisu sitten kun olet varma. 

Vierailija
195/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman röyhkeää porukkaa tämä anti-choice -jengi. Perustakaa oma "täällä vastustamme valinnan mahdollisuutta ja naisen kehollista itsemääräämisoikeutta" ja itkekää siellä, älkääkä yrittäkö sekoittaa vaikeassa tilanteessa olevan päätä vielä entisestään.

Emme vastusta kenenkään valinnan mahdollisuuksia tai itsemääräämisoikeutta, vaan syntymättömien lasten tappamista.

Vierailija
196/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vauvan tulla. Hän haluaa sinut äidiksi ja kaikki menee ihan niin miten pitikin. Olet oikeassa paikassa nyt. Rakentamassa kotia ja turvaa tulevaisuuteen.

Vierailija
197/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman röyhkeää porukkaa tämä anti-choice -jengi. Perustakaa oma "täällä vastustamme valinnan mahdollisuutta ja naisen kehollista itsemääräämisoikeutta" ja itkekää siellä, älkääkä yrittäkö sekoittaa vaikeassa tilanteessa olevan päätä vielä entisestään.

Emme vastusta kenenkään valinnan mahdollisuuksia tai itsemääräämisoikeutta, vaan syntymättömien lasten tappamista.

Kuka niistä kaikista, ei toivotuista lapsista huolehtisi?

Vierailija
198/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jatkaa raskautta jos ei ole varma. Lapsen voi myöhemmin antaa adoptioon jos vanhemmuus ei tunnukaan omalta jutulta, mutta abortoitua lasta ei takaisin saa.

Vierailija
199/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkio ei ole vauva, vaikka se abortinvastustajia miten harmittaa.

Tuossa on kuva millainen alkio on 21 päivän ikäisena, raajat ja kaikki jo.

https://www.duodecimlehti.fi/duo15309

Missä kohtaa näet raajat??

https://www.solunetti.fi/fi/kehitysbiologia/kolmas_viikko/

Vierailija
200/713 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, on niin kammottava(tuskallinen) operaatio ja toipuminen kestää viikkokausia että unohtuu kaikki muut murheet.

nim. 2 aborttia tehnyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme