Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Seerumia kasvoille aamuin illoin. Siitä en luopuisi mistään hinnasta.
Mitä seerumia?
Ennen seerumia iholle taputeltavasta kasvovedestä. Pintakuivan ihon pelastus. Sen päälle seerumi ja kasvovoidekin toimivat huomattavasti tehokkaammin.
Useammaltakin valmistajalta löytyy hyvälaatuinen tuote. Itse olen kokeillut Dioria, Vichyä ja Evolvea, viimeisin on kasvoille suihkutettava ja sitä voi käyttää päivän mittaan vielä muiden tuotteiden päälle, jos iho tuntuu kiristävältä. Kaikkiin olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
No tuo on pelkkää kuvitelmaa, ihon uudistumiseen menee nelisen viikkoa, eli viikossa ei voi tapahtua vielä mitäänb.
Aqualan Plus. Se on apteekin kosteuttava perusvoide. Kosteuttaa kasvot ja alapäänkin. Kurtistuminen ja kiristely loppuivat siihen. Sitä voi laittaa ihan silmänreunaan saakka, ei ole koskaan ärsyttänyt. Tavallisia silmänympärysvoiteita ei suositella laitettavaksi lähelle silmää. Aqualania kun olen käytänyt, ei ole ilmeryppyjäkään tullut lisää sen jälkeen.
Kosmetiikkatuote, josta en luovu on kulmakynä. Minä en voi lähteä minnekään, jos en ole piirtänyt kulmia kasvoihin.
Onks kollageenissa eläinperäistä ainetta? Sopiiko vegaanille?
Wonderskin lip tint kuorittava huulipuna. Sorruin instagram-mainokseen ja olen aivan rakastunut tähän!
Jeesus