Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?

Vierailija
20.01.2023 |

Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.

Kommentit (1017)

Vierailija
941/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aniharvoi hypetän mitään mutta Cosrx The vitamin C23 Super vitamin E + hyaluronic acid seerumia on pakko kehua. Aivan järjettömän tehokas juonteille ja napakkoittaa ihoa todella paljon. Haisee todella pahalle (virtsamaiselle) mutta haju haihtuu onneksi kokonaan hetkessä pois. Erittäin riittoisa ja tehoonsa nähden edullinen hinta. Säilytän tätä tuotetta jääkaapissa ja on kyllä kunnon herätys kasvoille aamuisin. Ikää 50, pintakuiva ja herkkä iho jossa ensimmäiset juonteen tulleet näkyviin kulmien väliin ja suupieliin. Olen löytänyt myös iholleni parhaan mahdollisen spf voiteen joka ei tuki huokosia, tunnu klähmäiseltä tai rasvaiselta, rauhoittaa ihon punoitusta, imeytyy hyvin eikä tuoksu miltään eli ei kirvele silmänympärysihollakaan eli Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics spf 50+.  

Ooh, tuo Beauty of Joseonin voide lähtee testiin! Minulla on ollut vaikeuksia löytää hyvää suojakertoimellista päivävoidetta. Kaikki tuppaavat jäädä klähmäisiksi tai saavat meikkivoiteen juoksettumaan.

Vierailija
942/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän mustapäihin saattaa auttaa savinaamio. Itse olen käyttäny tämän nimistä tuotetta, jonka olen ostanut muistaakseni juuri Sokoksen kosmetiikkavalikoimasta: Origins merkki ja tuotteen nimi: Clear Improvement. (Active Charcoal Mask to Pores). :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäihin tehoaa BHA/salisyylihappoa sisältävä kuorinta. Esim. Paula's Choicella ja Cosrx:lla on tosi hyvät tuotteet, jotka ovat myös superriittoisia. Itselläni on tällä hetkellä Paula's Choicen 12 ml:n matkakoko, ja se riittää moneksi kuukaudeksi, kun tuotetta tarvitsee oikeasti vain pari pisaraa kerralla. Kannattaa aloittaa kerta viikkoon, ja sitten nostaa 2 krt/vko, kun iho tottuu. Kaveriksi hyvä kosteusvoide.

Vierailija
944/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenän mustapäihin saattaa auttaa savinaamio. Itse olen käyttäny tämän nimistä tuotetta, jonka olen ostanut muistaakseni juuri Sokoksen kosmetiikkavalikoimasta: Origins merkki ja tuotteen nimi: Clear Improvement. (Active Charcoal Mask to Pores). :)

Mulla tuli savinaamiosta vaan lisää mustapäitä

Vierailija
945/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkumaskarasta!

Nyt puhuttiin kosmetiikasta, ei ruuanlaitosta :)

Paljastit olevasi nuori.

Vierailija
946/1017 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummelista

Vierailija
947/1017 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.

Onko alapeukuttajat itse testannut?

Vierailija
948/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin kiinnostuksesta kysyn, että mikä saa jonkun alapeukuttamaan toisten tuotesuosituksia. Kertokaa ihmeessä mikäli ette pidä jostakin tuotteesta mutta ihmeporukkaa nuo alapeukuttelijat.

Alapeukutan kaikkia mitä en ole kokeillut t. n20

Vierailija
949/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aniharvoi hypetän mitään mutta Cosrx The vitamin C23 Super vitamin E + hyaluronic acid seerumia on pakko kehua. Aivan järjettömän tehokas juonteille ja napakkoittaa ihoa todella paljon. Haisee todella pahalle (virtsamaiselle) mutta haju haihtuu onneksi kokonaan hetkessä pois. Erittäin riittoisa ja tehoonsa nähden edullinen hinta. Säilytän tätä tuotetta jääkaapissa ja on kyllä kunnon herätys kasvoille aamuisin. Ikää 50, pintakuiva ja herkkä iho jossa ensimmäiset juonteen tulleet näkyviin kulmien väliin ja suupieliin. Olen löytänyt myös iholleni parhaan mahdollisen spf voiteen joka ei tuki huokosia, tunnu klähmäiseltä tai rasvaiselta, rauhoittaa ihon punoitusta, imeytyy hyvin eikä tuoksu miltään eli ei kirvele silmänympärysihollakaan eli Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics spf 50+.  

Ooh, tuo Beauty of Joseonin voide lähtee testiin! Minul

🤮

Vierailija
950/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox

Vierailija
951/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 ripsari.

Vierailija
952/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet käyttänyt tyyliin Aqualan L. Nyt sorruin pitkästä aikaa johonkin tarjoukseen päivä-ja yövoiteesta, sekä seerumit. Kauhuissani luin varoituksia. Ei lähelle silmänympärystä, ei aurinkoa, voi aiheuttaa sitä ja tätä! Taidan palata tuohon entiseen. Lie mitä myrkkyjä noi sisältää.

Vierailija
953/1017 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosikaudet käyttänyt tyyliin Aqualan L. Nyt sorruin pitkästä aikaa johonkin tarjoukseen päivä-ja yövoiteesta, sekä seerumit. Kauhuissani luin varoituksia. Ei lähelle silmänympärystä, ei aurinkoa, voi aiheuttaa sitä ja tätä! Taidan palata tuohon entiseen. Lie mitä myrkkyjä noi sisältää.

Ilmeisesti seerumi tai jokin muu sisältää BHA-happoja tai muita kuorivia ainesosia, minkä takia iho on hyvä suojata auringolta tuotteen käytön jälkeen.

Vierailija
954/1017 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä perusvoidettakaan voi laittaa silmiin

Vierailija
955/1017 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHA-puhdistusvaahto on parasta

Vierailija
956/1017 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli 

Vierailija
957/1017 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaseliini on ehdoton ykkönen. Kourallisen  vaseliinia hierasen Henkan ryppyreikään

ja tuuppaan parrun tupaan. Vassu on oiva liukaste:)

T.Maukka

Maukka tunnistettu

Vierailija
958/1017 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carolina herrera

Vierailija
959/1017 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: