Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Aloe Vera kasvovoide. Tuntuu että se helpottaa ja kosteuttaa, virkistää.
Aloe vera ei ole luonnonuote ;)
Kosteusvoide. Kastumisen (ja kuivaamisen) jälkeen kasvojeni iho on niin kuiva, että se alkaa kiristää ja sattua parissakymmenessä minuutissa, ellen rasvaa sitä pian kuivaamisen jälkeen.
Estee Lauderin double stay meikkivoide. Paras tähän asti kokeilemistani rasvaisen ihon meikkivoiteista. On hintava, mutta riittoisa. Aina kun poistun kodin ulkopuolelle, on minulla vähintään meikkivoidetta sekä kulmat ja ripset laitettu.
Tummelista en ole valmis luopumaan
Vaseliinia kun kourallisen hierasee Penan peräreikään niin suoros
helposti sujahtaa sisään, vaseliini vie kitkan.
T.Jukkis
Vierailija kirjoitti:
Vaseliinia kun kourallisen hierasee Penan peräreikään niin suoros
helposti sujahtaa sisään, vaseliini vie kitkan.T.Jukkis
Voi vttu mikä provo
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Olipas hyvä tarjous laitoin tilaukseen. Päivittelen sitten myöhemmin auttoiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Minäkin liputan kollageenijauheen puolesta jos vain yhden saa valita.
Eikö se ole ravintolisä? Ei mikään syötävä ole kosmetiikkaa.
Apteekin Ceridal öljy. Sopii allergiselle eikä tuki ihohuokosia. Käytän kesät ja talvet. Levitän pesun jälkeen vielä kostealle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Apteekin Ceridal öljy. Sopii allergiselle eikä tuki ihohuokosia. Käytän kesät ja talvet. Levitän pesun jälkeen vielä kostealle iholle.
Mulla toi tukki ihohuokoset
Estée Lauder double wear meikkivoide.
M19
Jokaisesta