Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.
Ruokasoodalla sain rasvanäpyt taltutettua otsasta. Vanha kikka :)
AHA+BHA kemiallinen kuorinta kerran viikossa, The Ordinary:n pullo on lompakolle hellä, mutta aknelle kova. Salisyylihappoa sisältävä pesuaine, Retinoid (The Ordinary 2%), hyaluronihappoa sisältävä voide (Ceraven iso sininen). "Slugging"/naamio Bevitan violetilla. SPF+50 joka kelillä ympäri vuoden. Juon paljon vettä.
Ei liity enää kosmetiikkaan, mutta lisäksi vaihdan tyynyliinan joka ilta ennen nukkumaanmenoa ja pesen ne halvat valkoiset tyynyliinat 60-90 asteessa etikan kanssa. 8kpl 2e tyynyliinoja on vähemmän rahaa, kuin moni kosmetiikka ja maksetaan vain kerran. 4 koneellista kuukaudessa ei maksa enempää, kuin kosmetiikkapurkki. Tyynyliinarumba auttoi huomattavasti naaman kukintaan, vaikka vaihdankin kerran viikossa petivaatteet ja pesen 2 kertaa vuodessa tyynyn ja peiton. Kuulostaa ylihygieniseltä, jos kerta pesee naamansa ennen nukkumaanmenoa, mutta naamasta jää tyynyyn rasvaa, jos pyörii paljon unissaan ja päänahasta jää sebum/talia. Minun tyynylläni ei propionibacterium acnes hillu ja elä vuokravapaasti koko päivää, se on jämpti! :D
Kulmakynästä. Sillä piirrän hennosti itselleni puuttuvat kulmakarvat. Muita meikkejä en käytä.
Perusvoide hyvällä aurinkosuojalla.
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Anaali puuterista, noloa pyllistellä tummalla reiällä...
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
acne vulgaris kirjoitti:
AHA+BHA kemiallinen kuorinta kerran viikossa, The Ordinary:n pullo on lompakolle hellä, mutta aknelle kova. Salisyylihappoa sisältävä pesuaine, Retinoid (The Ordinary 2%), hyaluronihappoa sisältävä voide (Ceraven iso sininen). "Slugging"/naamio Bevitan violetilla. SPF+50 joka kelillä ympäri vuoden. Juon paljon vettä.
Ei liity enää kosmetiikkaan, mutta lisäksi vaihdan tyynyliinan joka ilta ennen nukkumaanmenoa ja pesen ne halvat valkoiset tyynyliinat 60-90 asteessa etikan kanssa. 8kpl 2e tyynyliinoja on vähemmän rahaa, kuin moni kosmetiikka ja maksetaan vain kerran. 4 koneellista kuukaudessa ei maksa enempää, kuin kosmetiikkapurkki. Tyynyliinarumba auttoi huomattavasti naaman kukintaan, vaikka vaihdankin kerran viikossa petivaatteet ja pesen 2 kertaa vuodessa tyynyn ja peiton. Kuulostaa ylihygieniseltä, jos kerta pesee naamansa ennen nukkumaanmenoa, mutta naamasta jää tyynyyn rasvaa, jos pyörii paljon unissaan ja päänahasta jää sebum/talia. Minun tyynylläni ei propionibacterium acnes hillu ja elä vuokravapaasti koko päivää, se on jämpti! :D
Sama. Ne lakanat kannattaa vaihtaa ihan joka viikko vähintään.
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Voi taivas mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.
Nänniglitteristä! Ehdoton suosikki numero 1.