Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Kyllä mä sanoosin notta, Reksonan reurorantista en luavu.
Asiat ovat kuin ne sanotaan eivät kuin ne tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rasvoittuva sekaiho ja suurimmat muutokset (siis parempaan suuntaan) ovat tehneet niancinamide 10%+zinc 1%-seerumi (käytän Ordinaryn) ja mahdollisimman "täyttä tavaraa" oleva Aloe Vera-geeli (käytän Amazonas-merkkistä). Eli puhdistusta ja vesikosteutta.
Noilla mun iho pysyy niin puhtaana, sileänä ja näpyttömänä kuin nyt tällä iholaadulla voi :)
Minulla on ollut samat tuotteet käytössä, mutta lisääpäs tuohon vielä Saaren taika teepuusaippua niin lähtee loputkin näpyistä!
Apteekin ceralan plus naamarasvana. Toimii paljon paremmin kuin kalliimmat silmänympärys ja kasvovoiteet. N50
Ap:lle sopisi asuinpaikaksi Utsjoki.
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Vierailija kirjoitti:
Mikä aine teistä tehooaa nenän mustapäihin? Eipä näytä toimivan mikään. Sama silmänalusten kanssa.
Säännöllinen puhdistus ja kosteutus sekä ruokavalio, sauna ja hikoilu.
Clinique moisture surge sarjan vaaleanpunainen geelivoide. Jostain syystä ihan täydellinen mulle. Näpyt vähenee, ihonväri tasoittuu. Aina kun kokeilen jotain muuta, menee iho huonommaksi
Dinneri.