Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Anali puuterista. Hävettää tumma pigmentti..
-Lancome Idole ripsiväri tmv Lancomen ripsiväri. Erottelee, pidentää ripset eikä leviä urheillessa.
-Buxom huulikiilto: sisältää mentholia tmv joka tekee kivan viilentävän efektin ja paras kiilto ja tuoksu
-Anastasia luomivärit: paras peitto ja pigmentti, levittyy hyvin, pysyy paikoillaan. Markettikosmetiikan luomivärit on kuraa tähän verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Mikä aine teistä tehooaa nenän mustapäihin? Eipä näytä toimivan mikään. Sama silmänalusten kanssa.
Mulla toimii mustiin silmänalusiin:
Riittävä ja säännöllinen yöuni, riittävä nesteytys JA pcos:n takia vhh/keto vähäisellä määrällä maitotuotteita.
Eli
-unta säännöllisesti 8 h,
-2-4 l/pv vettä, jossa suolaa 2-3ml/l (suola tärkeetä, muutoin ei vaikutusta) JA
-keto/vhh ruokavalio
-maitotuotteet tuntuvat tummentavan, oon varmaan (piilo)allerginen maidon proteinille. Suvussa on ko. allergiaa.
Nämä kaikki kun on kondiksessa yhtäaikaa niin tuskin havaitsen tummuutta, ja peitevoiteella häviää kokonaan. :)
Tosin harvassa on nuo päivät. :D
Vanhan ajan Nivea sinisessä pyöreässä peltipurkissa. Eikä tyhjennä kukkaroaakaan😊
Olen keksinyt Kanebon maskaran.Ihan paras ja riittoisa.
antiperspirantista. Hiukset voi pestä vaikka fairylla
Whamisan Cactus-hoitovesi/toner, sopii mun iholle tosi hyvin (erittäin kuiva iho).
Toinen näin talvella Dermosilin Winter Glow Facial Serum, loistotuote.
Sensai eyeliner. Kallis, mutta todella riittoisa ja sillä saa ohuen suoran viivan ripsien tyveen.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Mutta hyvä että maasut maistuu.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Aurinkosuojan sisältävä kasvovoide ja suolasaippua
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.