Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut paljon kosmetiikkaa ja luomukosmetiikkaa kokeiltua, mutta suurimman eron ihossa tekee ULKOILU. Kun tulee liikuttua ulkona säännöllisesti melkein joka päivä niin iho on kosteampi, tasaisempi ja terveemmän värinen. Koska itselläni on kuiva iho niin myös kuivattavien ruokien kuten sokeri, viljat ja kahvi välttely tekee iholle hyvää.
Jos jotain kosmetiikkaa pitäisi mainita niin puhtaat kasviöljyä kuten arganöljy ja manteliöljy tekevät hyvää puhdistuksessa ja kosteuden säilyttäjinä kasvoveden päällä.
Talvella runsas ulkoilu on kylläkin ihan tutkitusti iholle iso rasite. Ulkolajien harrastajat näyttävät ikäistään vanhemmilta, koska ihoon kohdistuu esim. pakkasen aiheuttama rasitus. Tulee syviä ryppyjä ja kuivuutta.
Tämä. Hiihtäjät on todella ahavoituneen ja rypistyneen näköisiä.
Ymmärrän harmistumisesi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Meinasin jo kiinnostua, mutta vegaanille ei tuo sovi raaka-aine sovi *Verisol®-kollageeni naudasta.
Itse juuri hiljan kehittämästäni tuotteesta: bepanthenia ja siihen joukkoon morttelilla hienoksi jauhettuja melatoniinipillereitä! Melatoniinin väitetään olevan erittäin voimakas antioksidantti ja 95 siitä muodostuu(?) muulla ropassa kuin käpylisäkkeessä hämärän tullen!
Tuolla näyttää ehkä kenties mahdollisesti saavan poistettua pari vuotta silmän alla olleen tummahkon kohdan joka jäi kun hyllyltä putosi raskas pahvilaatikko kulma edellä juuri silmän alle (hyvä kun ei itse silmään!), ollen se toisen laatikon päällä, laatikon, jota yritin nostaa poies hyllyltä!
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri hiljan kehittämästäni tuotteesta: bepanthenia ja siihen joukkoon morttelilla hienoksi jauhettuja melatoniinipillereitä! Melatoniinin väitetään olevan erittäin voimakas antioksidantti ja 95 siitä muodostuu(?) muulla ropassa kuin käpylisäkkeessä hämärän tullen!
Tuolla näyttää ehkä kenties mahdollisesti saavan poistettua pari vuotta silmän alla olleen tummahkon kohdan joka jäi kun hyllyltä putosi raskas pahvilaatikko kulma edellä juuri silmän alle (hyvä kun ei itse silmään!), ollen se toisen laatikon päällä, laatikon, jota yritin nostaa poies hyllyltä!
Bepanthen ei ole mikään kosmetiikkatuote!
Gua sha hieronta, kasvot nuorenee silmissä. Ihan perushalpiskivellä ja millä tahansa rasvalla hierottuna.
Vichy89 seerrumi
Nivean sininen purkki joka paikkaan
biothermin keltainen ja oranssi hajuvesi
suihkutettava kosteussuihke kasvoille, sininen puteli sokokselta
panstick silmänalusille
En pysty sanomaan yhtä tuotetta, kun tarvitsen koko sarjan, etteivät kasvoni näytä keitetyltä ravulta:
La Roche-Posay Rosaliac
Retin-A apteekista jo yli 13 vuoden ajan. Pintarypyt minimissä.
Copper Peptide kasvonaamiot silloin tällöin.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.
Miten ruokasoodapuhdistus käytännössä tapahtuu?
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
Tuttu sai vakavia maksaoireita kollageenijauheen takia, muista turvallinen annostelu
Kollageenijauhelobbari luukuttaa täysillä 😂
On tieteellisesti todistettu ettei toimi. Ikivanha juttu jo.
Ja oma tuotteeni on toki vanha kunnon Nivea Creme. Talvella hengenpelastaja! Erittäin kuiva iho näet.