Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kiitos vinkistä. Kävin lukemassa arvosteluita, ja tilasin itsekin heti :)
Ai se seos sitten levitetään kasvoihin. Mikä se vaikutusaika on.
Vierailija kirjoitti:
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Niiiiiinku minkä.
Ripsiväri.
En laske perusvoidetta kosmetiikkatuotteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollageenijauhe, joka on maustamatonta. Sekoitan tätä https://tinyurl.com/5t3kx6f7 aina aamuisin jugurtin tai rahkan sekaan. Kasvot näyttävät paljon freesimmiltä kuin ennen. Aloitin käytön noin vuosi sitten ja tuote alkoi näkyvästi vaikuttaa jo viikossa. Tällä minä ainakin menisin, jos saisin valita vain yhden kosmetiikkatuotteen jota käytän loppuelämäni ajan, kun kyseessä on kasvojen ihonhoito.
Kollageenijauhe on myös yks mun lemppareista. Mulla tuli ihosta paljon kuulaampi, tasaisempi ja terveempi. Ehkä ainoa miinus kovasta hinnasta, mutta ehdottomasti jatkan käyttöä kun on jo tullut osaksi omaa aamurutiinia.
Mulla se kollageenijauhe vaan pahensi ihon kuntoa vaikka hieroin sitä naamaan aamuin illoin.
Sama täällä.
Kävin vuosi sitten kasvojen kohotus leikkauksessa.
Hinta 20 000 eur.
Kyllä kannatti..:)
Chanel : hydra beauty nutrition päivävoide.
Chanel putsari
Lancome ruusu kasvovesi
Lancome ruusu kuorinta
Lancome kosteuttava värivpide.
Sisley kosteuttava huulipuna.
Ysl aurinkopuuteri
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Chanel : hydra beauty nutrition päivävoide.
Chanel putsari
Lancome ruusu kasvovesi
Lancome ruusu kuorinta
Lancome kosteuttava värivpide.
Sisley kosteuttava huulipuna.
Ysl aurinkopuuteri
You can't go wrong with Chanel!
Vierailija kirjoitti:
Botoxia 4x vuodessa t. N20
Aivan liikaa ja mieluiten ei yhtään
Tuli tästä mieleen sohvakäärmeen synty
Kollageeni on yks lemppari mistä en luopuisi. Niin kovasti ollut apua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaseliini näin 30 v eikä ole kasvoissa ryppyjä kuivuutta tai finnejä. Puhdistan myös ruokasoodalla.
Ruokasoodalla pestään vessat :D Eli ihan kieltämättä hyvä pesuteho
Vierailija kirjoitti:
Pukamarasva.
Pitäisikö peräpukamille saada oma emoji, kun naisten kuukautisemojia varten piti oikein tehdä kansalaisaloite. Mielestäni peräpukamat on hieman kiusallisempi vaiva kuin menkat.
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
Vierailija kirjoitti:
Mikä aine teistä tehooaa nenän mustapäihin? Eipä näytä toimivan mikään. Sama silmänalusten kanssa.
Mustapäihin tehoaa sellaiset biore liuskat. Se liuska kastellaan ja painellaan nenälle, annetaan kuivua. Kun se repäisee pois, mustapäät jää siihen liuskaan. Suoerällöä! Mutta tehokasta!
Vierailija kirjoitti:
Ostin kollageenikapseleita ihan ex tempore noin kuukausi sitten. Sen olen ainakin huomannut, että ihoani ei enää kiristä ja myös työkaverini ovat kehuneet kiiltävää ja kaunista ihoani.
Ja vikaa luetun ymmärtämisessä