Mistä kosmetiikkatuotteesta et luovu?
Mikä on sellainen kosmetiikkatuote, jolla olet saanut niin näkyviä ja positiivisia muutoksia kasvoillesi, ettet luopuisi siitä mistään hinnasta.
Kommentit (1017)
Labellon huulirasva. Olen riippuvainen siitä. En juurikaan käytä kosmetiikkaa.
Esse Cream Mask. Käytän tätä yövoiteen tavoin. Kerrostan alle tosi hyvää Djusien Acidic Bloom hoitonestettä ja laitan Cream Maskin kasvoille yön ajaksi. Aamulla on ihan todella tasaisen, kosteutetun ja terveen näköinen iho. Talvella mun iho kuivuu ulkoilusta ja uimahallista paljon ja koska ulkoilu saa nenän vuotamaan, niistäminen myös ärsyttää nenän ja poskipäiden ihoa. Tällä naamiolla kaikki punoituksetkin katoaa ja iho näyttää siltä kuin sillä olisi jotain sävyä tasoittavaa voidetta.
Tuo Djusien hoitoneste on myös tajuttoman hyvä. Kosteuttaa, kuorii hieman joten vähentää tukkeumia ja on riittoisa.
Kolmas mistä en luovu on hyvälaatuinen kasvoöljy. Sekoitan omani itse fiiliksen ja tarpeen mukaan eri vuodenajoille, mutta hyviä löytyy Esseltä ja Djusien kasvoöljyä on myös kehuttu.
Laatukosmetiikka maksaa jonkun verran, mutta on riittoisaa ja käytän vain muutamaa tuotetta. Halvemman kosmetiikan kanssa piti aina hankkia useita puteleita, naamioita, kuorintoja jne.
Peter Thomas Roth Firm x Instant Firm Eye Tightener ja Philosophyn Microdelivery resurfacing peel ovat minun luottotuotteet! Tuota kuorintaa taitaa saada enää vain tilaamalla ulkomailta ja hintakin on n 70€, mutta se on hintansa arvoinen. Ikää on 46v ja minulla on sekaiho. Kuorinta tekee ihosta todella sileän ja olen luopunut kosmetologin tekemistä puhdistuksista, kun kuorinnalla saa mielestäni paremman tuloksen. Yksi purkki kestää reilun vuoden, käytän n. kerran viikossa.
Ja tuon ihanan silmäpussien piilottajan löysin vasta jokunen viikko sitten! Laitan sitä bb-voiteen päälle ja sehän toimii! Ei siis poista ryppyjä tai silmäpusseja, mutta piilottaa ne tehokkaasti. Kiva näyttää joskus hyvin levänneeltä :D
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
On tullut paljon kosmetiikkaa ja luomukosmetiikkaa kokeiltua, mutta suurimman eron ihossa tekee ULKOILU. Kun tulee liikuttua ulkona säännöllisesti melkein joka päivä niin iho on kosteampi, tasaisempi ja terveemmän värinen. Koska itselläni on kuiva iho niin myös kuivattavien ruokien kuten sokeri, viljat ja kahvi välttely tekee iholle hyvää.
Jos jotain kosmetiikkaa pitäisi mainita niin puhtaat kasviöljyä kuten arganöljy ja manteliöljy tekevät hyvää puhdistuksessa ja kosteuden säilyttäjinä kasvoveden päällä.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Saiko tämä vasta hiljattain kruunun?
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Lavera Basis Sensitiv All-Round cream ja Bare minerals originals meikkipuuteri. Näillä rauhoittui ruusufinni ja iho pysyy kunnossa.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Suolasaippua on mun ehdoton suosikki.
Miten se vaikuttaa? Minulla se kuivattaa ihon korpuksi, mikä ei ole ihme, kun en pysty uimaan merivedessä, jossa käy sama ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
On tullut paljon kosmetiikkaa ja luomukosmetiikkaa kokeiltua, mutta suurimman eron ihossa tekee ULKOILU. Kun tulee liikuttua ulkona säännöllisesti melkein joka päivä niin iho on kosteampi, tasaisempi ja terveemmän värinen. Koska itselläni on kuiva iho niin myös kuivattavien ruokien kuten sokeri, viljat ja kahvi välttely tekee iholle hyvää.
Jos jotain kosmetiikkaa pitäisi mainita niin puhtaat kasviöljyä kuten arganöljy ja manteliöljy tekevät hyvää puhdistuksessa ja kosteuden säilyttäjinä kasvoveden päällä.
Talvella runsas ulkoilu on kylläkin ihan tutkitusti iholle iso rasite. Ulkolajien harrastajat näyttävät ikäistään vanhemmilta, koska ihoon kohdistuu esim. pakkasen aiheuttama rasitus. Tulee syviä ryppyjä ja kuivuutta.
Miksi sinä hermostut noin, jos sinulla ei ole mitään hävettävää?