Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät
Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D
"perinteiset"..
"maltilla täytetyt"
Ok. 🤦🏻
En ole "kumihuuli", muttta ihan luonnostani vastenmielinen. Kyllä minä sen tiedostan. Nyt kysynkin ap:lta että millä tavoin minun tiedostamiseni muuttaa sinun kokemustasi vastenmielisyydestäni? Kerro ihan omin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Kateeliset vinkuu, kun miehet eivät haaveile teidän suuhunne työntymisestä.
Itseasiassa suurin osa miehistä pitää ankkahuulia vastenmielisinä.
Käypäs lukemassa aiheesta vaikka y l i l a u d a n puolella. Viva la jkr!
Sydämeni itkee kaikkien noiden leikeltyjen ja pisteltyjen tyttöparkojen (ja onhan niitä poikiakin) puolesta. Eivät tajua, miten pahalta se näyttää. Suorastaan kipeältä. Ei se ole kaunista. Ja toisaalta, yhtä pahaan halpaan on mennyt iso osa keski-ikäisistä Hollywood-julkkiksistakin. Voi surku.
Olen itse keski-ikäinen nainen ja mielestäni kaunis luonnollisena. Kuten muutkin ihmiset.
Mulla on luonnostaan kamalat ankkahuulet. Kuulin siitä jo alakoulussa. Nykyäänkin saan rumia katseita. Kiva tietää, että olen edelleen vastenmielinen, ruma ja hävettävä. Kiitos aikuiset naiset.
Luulen että kyse on samasta ilmiöstä kuin että itse häärää tuntikaupalla jonkun visuaalisen jutun suunnittelun kanssa ja se menee aina vaan typerämmän näköiseksi, kun sille tulee täysin sokeaksi miltä se oikeasti näyttää. Nämäkään eivät muuta tee kuin kyttäävät itseään peilistä ja tulevat sokeaksi sille miltä oikeasti näyttävät.
Ihmiset ei ajattele yhtään, mikä sopii omiin piirteisiin. Jos on luonnostaan pienet ja kapeat huulet, myös leuka on usein pieni ja siro. Nakkihuulet ovat liikaa sellaisille kasvoille.
Niille, joilla on luonnostaan isommat huulet (ja usein myös pidempi, miehekkäämpi leuka), huulitäytteet voivat sopia rahtusen paremmin. Raja on kuitenkin hiuksenhieno, eikä moni malta lopettaa ajoissa. Liian suuret huulet saavat tällaiset kasvot näyttämään drag queeneilta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoresta kun alkaa tuollaisia ottamaa, venyttyy huulten ympärystän herkkä iho. Tiedossa on lörppää ja ryppyä ja tai koko iän saa käydä pumppaamassa lisää myrkkyjä turpaansa.
Hassua kun moni tällaisia myrkkyjä naamaansa ottava vaalii niin puhdasta ruokavaliota.
Samaa ihmetelly, yleensä nämä on olevinaan jotain terveysguruja, vaikka kehoon piikitetään surutta ties mitä sontaa ilman huolen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypäs lukemassa aiheesta vaikka y l i l a u d a n puolella. Viva la jkr!
Jeps. Niiden poikien kauneuskäsitykset onkin terveitä. Lukekaapa niitä läskilankoja sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnostaan kamalat ankkahuulet. Kuulin siitä jo alakoulussa. Nykyäänkin saan rumia katseita. Kiva tietää, että olen edelleen vastenmielinen, ruma ja hävettävä. Kiitos aikuiset naiset.
Etkä ole. Kyllä sen erottaa, kenellä on täytettä ja kenellä luonnollinen ulkonäkö. Eivät luonnolliset pulleat huulet ole sen näköiset, kuin noilla pistetyillä.
Nämä aineet ei poistu elimistöstä niin nopeasti kuin aluksi on ajateltu.
Kuten joku sanoikin, ei tässä ole kyse vain ulkonäöstä (joka on täytteiden jälkeen kyllä yleensä alkuperäistä huonompi) vaan tämä on myös terveysriski. Sitä ei vaan haluta myöntää, koska fillerit ovat todella rahakasta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypäs lukemassa aiheesta vaikka y l i l a u d a n puolella. Viva la jkr!Jeps. Niiden poikien kauneuskäsitykset onkin terveitä. Lukekaapa niitä läskilankoja sieltä.
Ja jopa he ymmärtävät, että ankkahuulet on hirveitä. Osaisitko päätellä tästä jotain?
Vierailija kirjoitti:
musta täytetyt huulet on kauniimmat, kuin perinteiset, ohuet suomihuulet. Toki rajansa kaikella ja onhan niitä monilla aika övereitäkin. Hauska ilmiö on myös että ne, jotka niitä eniten ääneen kauhistelevat, ovat niitä samoja ihmisiä jotka ei edes nää sitten tositilanteessa eroa luomujen ja maltilla täytettyjen välillä |D
Mitkä wetun suomihuulet?
Mulla on ylä ja alahuuli yhtä paksut ja vielä kaunis amorinkaari ylähuulessa.
Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.
Mulla on ikää 46 ja huulet oli nuorena vielä pikkuisen pulleammat.
Olen luomu ja luomuna huulien kuuluukin iän myötä hivenen ohentua.
Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!
Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.
Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.
Joillakin nousee ylähuuli nauraessa niin, että ikenet näkyy rumasti, sellaiselle sopii kevyt täyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypäs lukemassa aiheesta vaikka y l i l a u d a n puolella. Viva la jkr!Jeps. Niiden poikien kauneuskäsitykset onkin terveitä. Lukekaapa niitä läskilankoja sieltä.
No sehän tekee huulitäytteistä sitten automaattisesti hyvän näköiset, ihan kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä wetun suomihuulet?
Minulla on erittäin kauniit omat huulet. Ja niistä näkee että luomut ja siks ne onkin kauniit.
Arvaa vaan miltä näyttää nelikymppiset ohuthuulet jotka täyttää nyt huuliaan? Aivan kauheilta!
Kasvot muuten valahtaneet, iho ohenee ja otsa ja silmänurkat täynnä kurttuja mutta sitten huulet törröttää kahtena päällekkäisenä maksamakkarana! Entistä vanhempi vaikutelma.
Ei piikit, täytteet ja niistä tuleva arpikudos kuin vanhenna ihmistä. Kaikella hintansa.
Joopa joo, itserakas olet ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä wetun suomihuulet?
Lisään vielä että jokaisella 30-vuotiaall on edessään 40-vuotiaana se janitajanatuisen tyylinen naama, jossa ikä todella näkyy, nasojuonteet korostuu täytteiden myötä, koska huulet repii piirteitä alas, luomet roikkuu Koska aina tekoripset painaa.
Voi lapset, luuletteko todella näyttävänne 45-vuotiaana samalta kuin tänään kun olette 29?
Ettenäytä, ette yhtään . Lupaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä wetun suomihuulet?
Joopa joo, itserakas olet ainakin.
Olen vähemmän itserakas, kuin sinä olet kateellinen ja pinnallinen,
Juuri ne sinun ominaisuudet kateus ja pinnallisuus ajoivat sinut kaikkiin toimenpiteisiin,
Varaahan huomenna uutta aikaa Susannan huulipuoskariin, olet todella sen ansainnut 😂
Ja Megan Foxissa ei ole juuri alkuperäisiä osia. Täällä häntä on kuitenkin nostettu usein esiin kauniina.