Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät

Vierailija
15.01.2023 |

Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan päivittäin himokkaita viestejä miehiltä nyt kun on huuliin satsattu. Myös perheellisiltä... Tietäisitte vaan, mitä ne teidänkin miehet kertoo haluavansa huulillani tehdä.

Olishan se ihana kokemus jos odottaisit pimeässä huoneessa. Mut ovatko ne edes lämpimät kalun ympärillä?

Luulisi että ne tuntuvat samalta kuin pitäisi kahta silikonista patalappua vastakkain. Kai ne saa lämpimäksikin jos pitää niitä ensin lämpimässä vedessä.

Vierailija
302/303 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtänyt nakki näyttää hyviltä kuvissa ja peilistä edestäpäin katsottuna. Muuta ei ihminen itse näekään eikä kuvista ole pakko katsella muita kuin niitä edestäpäin otettuja. Näin saa huijattua itsensä kauniiksi. 

Mua ihmetyttää enemmän se, että nämä naiset ei pysty enää ilmaisemaan itseään ja huulista voi myös mennä tuntoherkkyys. Miksi kukaan vaihtaisi naurua ja muuta kivaa noihin puudukkeisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan päivittäin himokkaita viestejä miehiltä nyt kun on huuliin satsattu. Myös perheellisiltä... Tietäisitte vaan, mitä ne teidänkin miehet kertoo haluavansa huulillani tehdä.

Olishan se ihana kokemus jos odottaisit pimeässä huoneessa. Mut ovatko ne edes lämpimät kalun ympärillä?

Luulisi että ne tuntuvat samalta kuin pitäisi kahta silikonista patalappua vastakkain. Kai ne saa lämpimäksikin jos pitää niitä ensin lämpimässä vedessä.

Löysä poskiotto? Jotkut näyttää ainakin siltä, ettei pysty puristamaan kunnolla huulilla. Nakit läpsyy vastakkain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi