Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät

Vierailija
15.01.2023 |

Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?

Kommentit (299)

Vierailija
61/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää transseksuaalille kirjoitti:

Somessa kuultua naisten meikkaamisesta ylipäätään kun tehdään itsestä täysin tunnistamaton meikeillä.

Nainen oli lähdössä treffeille miehensä kanssa niin kysyi mieheltään että mitä pukisi päällensä.

Mies vastasi, että ihan sama, mutta älä meikkaa niin paljoa, että muut ihmiset luulevat minun olevan treffeillä transeksuaalin kanssa.

Näinhän se on. Moni yhdistää meikin, kumihuulet ja silarit sekä peruukit transseksuaaleihin.

Noin maailma ja trendit muuttuvat🤷🏻

Ihan transuilta ne tosiaan näyttää.

Vierailija
62/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ällöttää kun se "sisäkumi" näkyy ulkona. Siis se liha minkä kuuluisi olla suun sisäpuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijettä. Varmaan hyvin kauniit naiset haukkuu täällä muita. Kaikkein varmin huonon itsetunnon merkki ei olekaan kumihuulet, vaan se, että pitää haukkua muita. Eikö se jokaisen naama ole oma asia. Btw täytteet saa pois, kun kyllästyttää. Ilkeää luonnetta ei.

T. Nainen ilman täytteitä ja ilkeyttä

Vierailija
64/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo heikosta itsetunnosta. Myötähäpeää tunnen.

Vierailija
65/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ketä tahansa näyttelijää hollywoodissa. Kaikilla on jotain täytettä. Vaikkapa Blake Lively tai Kate Hudson. On laitettu rinnat, huulet ja nenä, mutta luonnonnätiltä näyttää. Eli kyllä luonnollinen lopputulos on mahdollista. Sitä ei vaan niin huomaa.

Kyllä huomaa. Ei ole luonnollisen näköisiä "täytteitä". Huuli on heti ikäänkuin noussut ja kääntymässä ympäti, vaikka ois kuinka vähän täytettä.

Minä katson mieluummin brittiläistä viihdettä, näkyy ihmiseltä näyttäviä erilaisia ihmisiä vielä jonkun verran, eivät oo muovinukkeja, jotka on kaikki toistensa kopioita.

Vierailija
66/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeliset vinkuu, kun miehet eivät haaveile teidän suuhunne työntymisestä.

En ole ollenkaan kateellinen. En pidä suuhun työntymisestä ollenkaan. Onneksi seksi ei ole pakollista, voin käyttää aikani paljon paremmin!

Sama. Voi juma suuhun työtyä, sen takiakko nää naiset ottaa täytteitä.

On tuossa kuitenkin totuus takana. Kielikoru ja täytetyt huulet suuseksissä antavat extralatauksen. Jokainen mies haaveilee, että sihteeri ottaa suikkaseen kirjoituspöydän alla, kun itse pitää palaveria vaikkapa teamsissa. Se on valtaa ja täytettyhuulinen nainen on seksuaalisesti esine tuottamaan nautintoa. Kauniit ja luonnolliset naiset pidetään sitten kotona.

Vierailija
67/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ketä tahansa näyttelijää hollywoodissa. Kaikilla on jotain täytettä. Vaikkapa Blake Lively tai Kate Hudson. On laitettu rinnat, huulet ja nenä, mutta luonnonnätiltä näyttää. Eli kyllä luonnollinen lopputulos on mahdollista. Sitä ei vaan niin huomaa.

No, nuokin täytyisi livenä nähdä miten luonnoliselle näyttävät. Kuvat vääristää, kun käsittelyt sun muut. Victoria Beckhamn, Liz Hurley pilanneet huulensa nyt vanhoilla päivillä. Molemmat oli paremmannäköisiä ilman huulitäytteitä ja veikkaan että parhaimmilla tekijöillä laitettu.

Vierailija
68/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijettä. Varmaan hyvin kauniit naiset haukkuu täällä muita. Kaikkein varmin huonon itsetunnon merkki ei olekaan kumihuulet, vaan se, että pitää haukkua muita. Eikö se jokaisen naama ole oma asia. Btw täytteet saa pois, kun kyllästyttää. Ilkeää luonnetta ei.

No kyllähän se kyrsii, kun tästä ihan älyttömästä epäluonnollisesta lookista yritetään muovata uusi normi. Nuoret tästä kärsii ja tulee ulkonäköpaineita entisestään. Luonnollisuus on kaunista katseltavaa ja ihmiset erottuu persoonallisuudellaan toisista. Nämä kumihuulet näyttää aina toistensa kopioilta. 

Vierailija
69/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa. Ei ole luonnollisen näköisiä "täytteitä". Huuli on heti ikäänkuin noussut ja kääntymässä ympäti, vaikka ois kuinka vähän täytettä.

Minä katson mieluummin brittiläistä viihdettä, näkyy ihmiseltä näyttäviä erilaisia ihmisiä vielä jonkun verran, eivät oo muovinukkeja, jotka on kaikki toistensa kopioita.

Mun mielesta Blake on tosi nätti, vaikka onkon operoitu. Luonnollinen. Ei ankkahuulia.

Katso itse https://bestlifeonline.com/blake-lively-alcohol-news/

Vierailija
70/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tämmöisistä irvokkaista "kauneushoidoista" ei saisi edes puhua. Että muovia vaan kaikille naamaan ja onnitellaan vaan kaikkia jotka hankkii kumihuulet.

Eihän niitä oke pakko ottaa kenenkään, joten sun loukkaantuminen on turhaa.

Vierailija
71/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielesta Blake on tosi nätti, vaikka onkon operoitu. Luonnollinen. Ei ankkahuulia.

Katso itse https://bestlifeonline.com/blake-lively-alcohol-news/

Nevö hööd. En nyt kovin "luonnolliseksi" sanoisi.

Vierailija
72/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tämmöisistä irvokkaista "kauneushoidoista" ei saisi edes puhua. Että muovia vaan kaikille naamaan ja onnitellaan vaan kaikkia jotka hankkii kumihuulet.

Saako lihavuudesta puhua samoin? Jos ei, miksi? Sehän on itse hankittua. Ruokaa ei ole pakko ahmia kaksin käsin. Ei näytä lihavat hyvältä.

Ja eihän kaikkien tarvi hankkia kumihuulia. Miksi tarvitsisi? Kuka siihen pakottaa? Ottakoon ne ketkä tykkää. Miksi se sua kaivelee?

Vierailija
73/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se kyrsii, kun tästä ihan älyttömästä epäluonnollisesta lookista yritetään muovata uusi normi. Nuoret tästä kärsii ja tulee ulkonäköpaineita entisestään. Luonnollisuus on kaunista katseltavaa ja ihmiset erottuu persoonallisuudellaan toisista. Nämä kumihuulet näyttää aina toistensa kopioilta. 

Juuri näin. Kyllä tätä touhua pitää voida rankasti kritisoida, pilaa monen nuoren mielenterveyden tämmöiset suoraansanoen sairaat ulkonäkötrendit. Ei oo mitään hienoa siinä että pumppauttaa huukey, monet raukat kuvittelevat jo että se on normaalia ja niin pitää tehdä.

Vierailija
74/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täytettä, mutta hyvin vähän. Kukaan ei siis sitä huomaa. Mulla ei ollut aiemmin ylähuulta ollenkaan, nyt on alahuuleen sopiva ja voi käyttää huulipunaakin. Eli luonnollinen on ihan mahdollista.

Joillain menee yli ja tulee ankkahuulet.

Tässä luonnollisia https://www.mabel.fi/huulten-taytto/

Tyttärellä on juuri tuollaiset omasta mielestään luonnolliset täytteet. En koskaan kehtaisi sanoa tätä ääneen, mutta en kehdannut edes työkaverille näyttää kuvia perhejuhlista, joissa hän oli mukana. Häpeän hänen huulitäytteitään.

Vierailija
75/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minulla on luonnollisesti pulleat huulet, ei tarvitse miettiä mitään kumifeikkejä lisäosia kehoon, hyi. Ellei luonnollinen nainen kelpaa niin olkoot kelpaamatta, ennemmin olen yksin.

Vierailija
76/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään enemmin, että työntyy johonkin muualle, sillä haluan itse sen nautinnon.

Vierailija
77/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täytettä, mutta hyvin vähän. Kukaan ei siis sitä huomaa. Mulla ei ollut aiemmin ylähuulta ollenkaan, nyt on alahuuleen sopiva ja voi käyttää huulipunaakin. Eli luonnollinen on ihan mahdollista.

Joillain menee yli ja tulee ankkahuulet.

Tässä luonnollisia https://www.mabel.fi/huulten-taytto/

Tässä näkee, miten vääristynyt ihmiskuva tulee heille, jotka katselee näitä instabeibejä jatkuvasti. Tässä oli sun mielestä luonnollisia täytteitä. Voi jessus sentään.

Vierailija
78/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako lihavuudesta puhua samoin? Jos ei, miksi? Sehän on itse hankittua. Ruokaa ei ole pakko ahmia kaksin käsin. Ei näytä lihavat hyvältä.

Ja eihän kaikkien tarvi hankkia kumihuulia. Miksi tarvitsisi? Kuka siihen pakottaa? Ottakoon ne ketkä tykkää. Miksi se sua kaivelee?

Mistä vaan saa puhua.

Totta kai kaivelee, koska olen nainen jolla on tytär, ja joudutaan elämään tässä maailmassa. Mua kaivelee kaikki sairaat ilmiöt, jotka lisää naisvihaa ja naisten ja tyttöjen kohtelua roskana. Tää kumihuuli-ilmiö on yksi niistä.

Sääliksi käy tämän ajan nuoria.

Vierailija
79/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan kateellinen. En pidä suuhun työntymisestä ollenkaan. Onneksi seksi ei ole pakollista, voin käyttää aikani paljon paremmin!

Sama. Voi juma suuhun työtyä, sen takiakko nää naiset ottaa täytteitä.

Onneksi mun mies tykkää työntyä suuta pienempään aukkoon.🤗

Vierailija
80/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään enemmin, että työntyy johonkin muualle, sillä haluan itse sen nautinnon.

Taidat olla sellainen minä minä-ihminen. Miehen tunteista viis. Mies kuitenkin tuo leivän pöytään ja Pradan laukut. Vähän nöyryyttä, please.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme