Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät

Vierailija
15.01.2023 |

Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?

Kommentit (299)

Vierailija
121/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ei ajattele yhtään, mikä sopii omiin piirteisiin. Jos on luonnostaan pienet ja kapeat huulet, myös leuka on usein pieni ja siro. Nakkihuulet ovat liikaa sellaisille kasvoille.

Niille, joilla on luonnostaan isommat huulet (ja usein myös pidempi, miehekkäämpi leuka), huulitäytteet voivat sopia rahtusen paremmin. Raja on kuitenkin hiuksenhieno, eikä moni malta lopettaa ajoissa. Liian suuret huulet saavat tällaiset kasvot näyttämään drag queeneilta.

Deryalla ei ole leukaa, täytehuulet valuu seuraavan vuosikymmenen aikana leuan alle.

Tuollainen kasvon malli kuin hänellä sellainen puikula, vanhenee nopeasti. Piirteet luonnostaan valuu alaspäin muutenkin.

Pisimpään pysyy nuorekkaana ja kuosissa sellainen hieman neliömäinen kasvojen malli.

Vierailija
122/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan kamalat ankkahuulet. Kuulin siitä jo alakoulussa. Nykyäänkin saan rumia katseita. Kiva tietää, että olen edelleen vastenmielinen, ruma ja hävettävä. Kiitos aikuiset naiset.

Etkä ole. Kyllä sen erottaa, kenellä on täytettä ja kenellä luonnollinen ulkonäkö. Eivät luonnolliset pulleat huulet ole sen näköiset, kuin noilla pistetyillä.

Kyllä on. Mulle on siitä jopa sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole "kumihuuli", muttta ihan luonnostani vastenmielinen. Kyllä minä sen tiedostan. Nyt kysynkin ap:lta että millä tavoin minun tiedostamiseni muuttaa sinun kokemustasi vastenmielisyydestäni? Kerro ihan omin sanoin.

Vastenmielisyys on enemmän päässäsi. Et voi kovin hirveältä näyttää jos olet luonnollinen, ellet oo jäänyt junan alle.

Vierailija
124/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun kaikki pinnalliset akat haluaa paksut huulet ja tiimalasivartalon, eli kun ei ole omasta takaa, se tehdään täyttein . Huulet täytetään , samoin rinnat ja pakarat.

Oikeasti siis niitä ei ole.

Se ajaa tilanteeseen, että aitojen arvostus kasvaa.

Tietysti, kun rihkama lentää aidon kullan ja jalokivien sekaan, kasvaa aidon arvostus. Rihkamaa aina hyljeksitään.

Aito saa myös mainostaa olevansa aito. Alkuperäinen.

Vierailija
125/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luomu ja todellakin tuon sen ilmi ja aivan tahallani, näiden nuorten rakennettujen irvopesien kiusaksi.

Hahhhaaaaaaax1000.

Vierailija
126/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämoinen huulitäyte on Sofia B.llä

Vierailija
127/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan kamalat ankkahuulet. Kuulin siitä jo alakoulussa. Nykyäänkin saan rumia katseita. Kiva tietää, että olen edelleen vastenmielinen, ruma ja hävettävä. Kiitos aikuiset naiset.

Juujuu. Syytäpä kuule kumihuulia, jos tää on totta.

Aidot isotkaan huulet kyllä ei sekotu kumihuuliin jos on silmät päässä.

Vierailija
128/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole "kumihuuli", muttta ihan luonnostani vastenmielinen. Kyllä minä sen tiedostan. Nyt kysynkin ap:lta että millä tavoin minun tiedostamiseni muuttaa sinun kokemustasi vastenmielisyydestäni? Kerro ihan omin sanoin.

Vastenmielisyys on enemmän päässäsi. Et voi kovin hirveältä näyttää jos olet luonnollinen, ellet oo jäänyt junan alle.

Jos en ole vastenmielinen, minkä takia minua on sitten kiusattu 12 vuoden ajan ulkonäköni vuoksi? Haukuttu eri eläimiksi kasvojen (juu, kasvot sijaitsevat päässäni) rakenteellisen poikkeaman vuoksi? Solvattu niin paljon etten itse kestä katsoa itseäni peilistä? Jos mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa, niin miksi noin on tapahtunut? Jäin junan alle tietämättäni?

Sitten kun pääset tuosta denialismista yli, voisitko vastata alkuperäiseen kysymykseeni.

Vierailija
129/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ole. Kyllä sen erottaa, kenellä on täytettä ja kenellä luonnollinen ulkonäkö. Eivät luonnolliset pulleat huulet ole sen näköiset, kuin noilla pistetyillä.

Ihanko totta. Oletko kuullut kohteliaisuuksista. 🤦🏻

Vierailija
130/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Syytäpä kuule kumihuulia, jos tää on totta.

Aidot isotkaan huulet kyllä ei sekotu kumihuuliin jos on silmät päässä.

En syytä. Syytän ilkeitä ihmisiä, jotka haukkuvat toisten ulkonäköä mistä syystä tahansa. Huulitäytteitä ei oltu edes keksitty, kun minun kiusaaminen alkoi. Ikinähön ei voi kaikkia miellyttää. Milloin on liian pientä tai suurta. Luonnotonta tai laittamatonta.

Vierailija
131/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en ole vastenmielinen, minkä takia minua on sitten kiusattu 12 vuoden ajan ulkonäköni vuoksi? Haukuttu eri eläimiksi kasvojen (juu, kasvot sijaitsevat päässäni) rakenteellisen poikkeaman vuoksi? Solvattu niin paljon etten itse kestä katsoa itseäni peilistä? Jos mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa, niin miksi noin on tapahtunut? Jäin junan alle tietämättäni?

Sitten kun pääset tuosta denialismista yli, voisitko vastata alkuperäiseen kysymykseeni.

Ilmeisesti sitten olet jonkun mielestä "vastenmielinen", tai näkivät että luulet itse niin, joten olit helppo uhri kiusaajille. Mistä minä tiedän.

Ja miten se tähön ketjuun liittyy?

Älä nyt ainakaan ota makkarahuulia, ne ei tilannetta paranna.

Vierailija
132/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten nämä täällä kerrotut? 😆 Miettikääpä nyt käytöstänne ihan hetki.

Vierailija
133/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten olet jonkun mielestä "vastenmielinen", tai näkivät että luulet itse niin, joten olit helppo uhri kiusaajille. Mistä minä tiedän.

Aivan uhrin vikahan kiusaaminen on.

Vierailija
134/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkahuulet ja vielä niihin yhdistettynä hieman ylisuuret hohtavan valkoiset hammaslaminaatit... Jotakin ohjelmaa katselin jossa oli tällainen "kaunotar" ja huomasin että puheen tuottaminen oli suorastaan tuskallisen vaikeaa.

Ai että. 😬

Vierailija
135/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan uhrin vikahan kiusaaminen on.

Anteeksi että kysyn, mutta ootkohan erehtynyt ketjusta.

Vierailija
136/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ketä tahansa näyttelijää hollywoodissa. Kaikilla on jotain täytettä. Vaikkapa Blake Lively tai Kate Hudson. On laitettu rinnat, huulet ja nenä, mutta luonnonnätiltä näyttää. Eli kyllä luonnollinen lopputulos on mahdollista. Sitä ei vaan niin huomaa.

Hollywoodista ei luonnollisen näköistä ihmistä löydä. Sori nyt vaan. 😂

Mutta kun kysytään maailman kauneinta naista tai komeinta miestä, niin aina vastaukseksi satelee näitä näyttelijöitä, laulajia tai malleja. Ja suurin piirtein heille kaikille on tehty jotain. Eli?

Jep. Esim. Margot Robbie sai täällä joskus 400 peukkua ylös. Margotilla on leikattu silmät ja nenä ja huulet täytetty. Kaunis silti.

Ja Megan Foxissa ei ole juuri alkuperäisiä osia. Täällä häntä on kuitenkin nostettu usein esiin kauniina.

Tuhnusen näköinen muija.

Vierailija
137/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. Luulin vastaavani sille jolla on omasta miekestään "luonnolliset" käärehuulet. Tajusin vasta lähetettyä, että olit eri.

Vierailija
138/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rumer Willisillä ei ollut huulia. Nyt on. Ja paremmalta näyttää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56f5da92-5d70-4fdd-a4be-ef8eeb…

Vierailija
139/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö makkarahuulet koskaan käytöstään. Tätä voisi joskus kysyä.

Vierailija
140/299 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Rumer Willisillä ei ollut huulia. Nyt on. Ja paremmalta näyttää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/56f5da92-5d70-4fdd-a4be-ef8eeb…

Ei, ei. Palstamamman mielestä hän on rumin ihminen ikinä. Luomupalstamamma on pieruverskoissa suoraan saunastakin nätimpi kuin Margotkin ja Blake.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan