Eikö ankkahuuliset tajua itse, miten huvittavilta näyttävät
Miten ihminen tulee niin sokeaksi siitä mikä on normaalia ja mikä irvokasta, en ymmärrä. Jokainen kumihuuli olisi paremman näköinen luonnollisilla huulilla, miten voi kuvitella edes että melkein väörinpäin pullistunut ylähuuli joka näyttää kota räjähtävältä nakilta, kaunistaisi ketään.
Ymmärrättekö te tätä outoa ilmiötä?
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos minulla on luonnollisesti pulleat huulet, ei tarvitse miettiä mitään kumifeikkejä lisäosia kehoon, hyi. Ellei luonnollinen nainen kelpaa niin olkoot kelpaamatta, ennemmin olen yksin.
Juu ja mulla on pieni suu ja pienet huulet, eikä oo tullu mieleenkään että siinä olis jotain väärää.
Aito on AINA parempi kuin luonnoton. Kiva että jokaisella on erilaiset kasvot, sehän se niiden tarkoitus onkin, että tunnistaa ihmiset toisistaan.. Kuminaamat on toistensa kopioita. Miltähän vanhemmista tuntuu kun lapsi ei halua näyttää heiltä/itseltään, vaan pumpattavalta barbaralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijettä. Varmaan hyvin kauniit naiset haukkuu täällä muita. Kaikkein varmin huonon itsetunnon merkki ei olekaan kumihuulet, vaan se, että pitää haukkua muita. Eikö se jokaisen naama ole oma asia. Btw täytteet saa pois, kun kyllästyttää. Ilkeää luonnetta ei.
T. Nainen ilman täytteitä ja ilkeyttä
Ai että tämmöisistä irvokkaista "kauneushoidoista" ei saisi edes puhua. Että muovia vaan kaikille naamaan ja onnitellaan vaan kaikkia jotka hankkii kumihuulet.
Eihän niitä oke pakko ottaa kenenkään, joten sun loukkaantuminen on turhaa.Saako lihavuudesta puhua samoin? Jos ei, miksi? Sehän on itse hankittua. Ruokaa ei ole pakko ahmia kaksin käsin. Ei näytä lihavat hyvältä.
Ja eihän kaikkien tarvi hankkia kumihuulia. Miksi tarvitsisi? Kuka siihen pakottaa? Ottakoon ne ketkä tykkää. Miksi se sua kaivelee?
Tässä kritisoidaan ankkahuulien ihannointia. Nuoret ovat alkaneet pitää niitä kauniina ja jotkut jopa luonnollisina.
Minkä kauneusalan ammattilaisen sivuilla näet hehkutusta antaen ymmärtää, että ota sinäkin rasvapistoksia, niin saat tällaisen ihanan röllykän.
Kas siinä yksi suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeliset vinkuu, kun miehet eivät haaveile teidän suuhunne työntymisestä.
Mä tykkään enemmin, että työntyy johonkin muualle, sillä haluan itse sen nautinnon.
Taidat olla sellainen minä minä-ihminen. Miehen tunteista viis. Mies kuitenkin tuo leivän pöytään ja Pradan laukut. Vähän nöyryyttä, please.
Hyvä vitsi, kiitos, hörähdin tälle.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ketä tahansa näyttelijää hollywoodissa. Kaikilla on jotain täytettä. Vaikkapa Blake Lively tai Kate Hudson. On laitettu rinnat, huulet ja nenä, mutta luonnonnätiltä näyttää. Eli kyllä luonnollinen lopputulos on mahdollista. Sitä ei vaan niin huomaa.
Hollywoodista ei luonnollisen näköistä ihmistä löydä. Sori nyt vaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijettä. Varmaan hyvin kauniit naiset haukkuu täällä muita. Kaikkein varmin huonon itsetunnon merkki ei olekaan kumihuulet, vaan se, että pitää haukkua muita. Eikö se jokaisen naama ole oma asia. Btw täytteet saa pois, kun kyllästyttää. Ilkeää luonnetta ei.
Ai että tämmöisistä irvokkaista "kauneushoidoista" ei saisi edes puhua. Että muovia vaan kaikille naamaan ja onnitellaan vaan kaikkia jotka hankkii kumihuulet.
Eihän niitä oke pakko ottaa kenenkään, joten sun loukkaantuminen on turhaa.Saako lihavuudesta puhua samoin? Jos ei, miksi? Sehän on itse hankittua. Ruokaa ei ole pakko ahmia kaksin käsin. Ei näytä lihavat hyvältä.
Ja eihän kaikkien tarvi hankkia kumihuulia. Miksi tarvitsisi? Kuka siihen pakottaa? Ottakoon ne ketkä tykkää. Miksi se sua kaivelee?
Tässä kritisoidaan ankkahuulien ihannointia. Nuoret ovat alkaneet pitää niitä kauniina ja jotkut jopa luonnollisina.
Minkä kauneusalan ammattilaisen sivuilla näet hehkutusta antaen ymmärtää, että ota sinäkin rasvapistoksia, niin saat tällaisen ihanan röllykän.
Kumihuulisilla ei ole järkeä, eivät ne ymmärrä noin monimutkaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään enemmin, että työntyy johonkin muualle, sillä haluan itse sen nautinnon.
Taidat olla sellainen minä minä-ihminen. Miehen tunteista viis. Mies kuitenkin tuo leivän pöytään ja Pradan laukut. Vähän nöyryyttä, please.
Ei ole yhtään miehen hankkimaa laukkua ja leivän ostan itse ja mies tykkää pienempään aukkoon työntyä.
Ihan klassista pimpsaa tahtoo ja onneksi usein🤗
Katsoi järkyttyneenä Elina Kanervan haastattelua... huh minkä näköinen! Täytettä pumpattu kunnolla huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä pistoksia mainostetaan kuitenkin "hoitoina". Eihän tuossa mitään hoideta.
Naiset hei, suurin osa miehistä inhoaa noita ankkahuulia!!!! Jos te otatte niitä sen takia, että olisitte jotenkin seksikkäämpiä, niin erehytte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täytettä, mutta hyvin vähän. Kukaan ei siis sitä huomaa. Mulla ei ollut aiemmin ylähuulta ollenkaan, nyt on alahuuleen sopiva ja voi käyttää huulipunaakin. Eli luonnollinen on ihan mahdollista.
Joillain menee yli ja tulee ankkahuulet.
Tässä luonnollisia https://www.mabel.fi/huulten-taytto/
Tyttärellä on juuri tuollaiset omasta mielestään luonnolliset täytteet. En koskaan kehtaisi sanoa tätä ääneen, mutta en kehdannut edes työkaverille näyttää kuvia perhejuhlista, joissa hän oli mukana. Häpeän hänen huulitäytteitään.
Siinäpä se. Mistä hän on saanut päähänsä, että ankat on kauniit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan kateellinen. En pidä suuhun työntymisestä ollenkaan. Onneksi seksi ei ole pakollista, voin käyttää aikani paljon paremmin!
Sama. Voi juma suuhun työtyä, sen takiakko nää naiset ottaa täytteitä.
On tuossa kuitenkin totuus takana. Kielikoru ja täytetyt huulet suuseksissä antavat extralatauksen. Jokainen mies haaveilee, että sihteeri ottaa suikkaseen kirjoituspöydän alla, kun itse pitää palaveria vaikkapa teamsissa. Se on valtaa ja täytettyhuulinen nainen on seksuaalisesti esine tuottamaan nautintoa. Kauniit ja luonnolliset naiset pidetään sitten kotona.
Ohitan p.. katsellessa kumihuuliset, tatuoidut, silikonit ja posliinit. Eivät kelpaa edes fantasiaksi kun eivät ole kovin uskottavia niihin tarinoihin.
Mutta p0rn0nukeilta ne ransun näköset naiset tietysti näyttää, mutta sexnukke ei ole se mitä himoitsen, vaan "naapurin tyttö"-nainen.
Ankkahuulet ja vielä niihin yhdistettynä hieman ylisuuret hohtavan valkoiset hammaslaminaatit... Jotakin ohjelmaa katselin jossa oli tällainen "kaunotar" ja huomasin että puheen tuottaminen oli suorastaan tuskallisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Suvi 🙈
Ja Uino Aino eli Aino Rossi
Voihan ne tuntuakin hyvältä vartta imiessä mutta luonnottoman näköset härpäkkeet ne on.Koskas ruvetaan häppöreihin keksimään ettei olis niin viiva lörpäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ketä tahansa näyttelijää hollywoodissa. Kaikilla on jotain täytettä. Vaikkapa Blake Lively tai Kate Hudson. On laitettu rinnat, huulet ja nenä, mutta luonnonnätiltä näyttää. Eli kyllä luonnollinen lopputulos on mahdollista. Sitä ei vaan niin huomaa.
Mutta kun kysytään maailman kauneinta naista tai komeinta miestä, niin aina vastaukseksi satelee näitä näyttelijöitä, laulajia tai malleja. Ja suurin piirtein heille kaikille on tehty jotain. Eli?
Meidät totutetaan mediassa pulleisiin huuliin ja muihin luonnottomuuksiin. Sitten tavallinen, vanhanaikainen naiskauneus ei enää ole mitään.
Tytöille tiedoksi, olette parhaita aivan luonnollisina. Samoin pojat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täytettä, mutta hyvin vähän. Kukaan ei siis sitä huomaa. Mulla ei ollut aiemmin ylähuulta ollenkaan, nyt on alahuuleen sopiva ja voi käyttää huulipunaakin. Eli luonnollinen on ihan mahdollista.
Joillain menee yli ja tulee ankkahuulet.
Tässä luonnollisia https://www.mabel.fi/huulten-taytto/
Noissa ei mitään tarvetta olisi ollut täytöille, kuvien malleilla jo oli kauniit huulet. Ja kyllä, näkyy noissa tietysti täyteaineet.
Mainostatko tätä paikkaa, oma putiikki kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kysytään maailman kauneinta naista tai komeinta miestä, niin aina vastaukseksi satelee näitä näyttelijöitä, laulajia tai malleja. Ja suurin piirtein heille kaikille on tehty jotain. Eli?
Jep. Esim. Margot Robbie sai täällä joskus 400 peukkua ylös. Margotilla on leikattu silmät ja nenä ja huulet täytetty. Kaunis silti.
Näissä on vielä sekin puoli, ettei hyarulonihapon pistäminen ihon alle ja kudoksiin on sen verran uusi asia, ettei ole olemassa mitään tietoa siitä, miten nämä aineet reagoivat vuosien viiveellä ihmisen kehossa. Tuo aine, mitä kosmetologit niin mainostavat "sinä samana aineena mitä ihmisen kehossa muutenkin on", on itse asiassa synteettisesti tehtyä hyarulonihappoa, eikä todellakaan pelkästään sitä itseään mm. säilyvyyden takia. Nyt on jo viitteitä siitä, että nämä aineet eivät todellakaan poistu elimistöstä niin nopeasti kuin on kuviteltu, vaan voivat vaeltaa kasvoissa, kovettua ja kapseloitua. Tämän ne yleensä tekevätkin, mikäli aineita laitetaan vain koko ajan lisää tai niitä laitetaan kerralla liikaa.
Tämä huultentäyttövillitys ei ole pelkästään mikään ulkonäköasia, ja siksikin tästä on voitava puhua.
Minunkin mielestäni on eittämättä surullista, että nuoret tytöt elävät näin valtavien paineiden keskellä ja kaikki haluavat näyttää samalta. Saatan kuulostaa nyt jonkun mielestä ilkeältä, mutta on typerää yrittää vaientaa kritiikkiä näin monessa mielessä arveluttavasta aiheesta kuittaamalla sen saman tien kiusaamiseksi. Asioista on voitava puhua, ja miksei sitä voisi tehdä anonyymisti netissä? On eri asia yksilöidä jonkun tietyn ihmisen huulia ja taivastella niitä porukalla, mutta nyt puhutaan laajemmasta ilmiöstä.
Nuoresta kun alkaa tuollaisia ottamaa, venyttyy huulten ympärystän herkkä iho. Tiedossa on lörppää ja ryppyä ja tai koko iän saa käydä pumppaamassa lisää myrkkyjä turpaansa.
Hassua kun moni tällaisia myrkkyjä naamaansa ottava vaalii niin puhdasta ruokavaliota.
Onko Sieppikin ottanut ankat?