Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
381/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen saa kymmeniä mätsejä koska ei Tinderissä ole niin paljon miehiä joita mätsätä. Naiset mätsäävät niin harvoja että hyvä kun tulee yksi mätsi kuukaudessa. Eniten vaikuttaa asuinpaikka: stadissa voi löytyäkin miehiä mutta esim. Treella ei.

Samat naamat siellä on.

Ja miesten vaatimukset pilvissä; ei draamaa good vibes onnly ei vakavaa ei lapsia ei mitään.

Vierailija
382/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Naiset ei tarvitse miehiä, miehet taas ei osaa elää yksin. Siksi ylitarjontaa miehistä.

En mä sanoisi että en tarvitse miehiä. Tai no oikeastaan tarkemmin mietittynä olet oikeassa. Mä haluaiSIN mieHEN. Yhden. Hyvän. Miehet taas haluaa naiSIA. Miehille ei riitä yksi hyvä nainen. Joillekin harvoille kyllä, mutta heidänkin kohdalla kyseessä on yleensä tyytyminen. Jos tarjokkaita olisi loputtomiin niin silloin tilanne olisi toinen ja naisia vaihdeltaisiin jatkuvasti. Kyllähän siinä Leonardo DiCaprio keskustelussakin kaikki miehet olivat sitä mieltä, että tuo on jokaisen miehen unelmaelämää. Muistaakseni yksikään mies ei tullut sanomaan siihen vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko siitä, että deittisovelluksissa on enemmän miehiä kuin naisia? Samalla live-harrastuksissa on enemmän naisia kuin miehiä. Paitsi tietenkin miesten harrastuksissa, joissa on vain miehiä. Enpä tiedä, onko tuo niin epätasa-arvoista, että jokainen saa itse valita, onko jossakin sovelluksessa tai osallistuuko johonkin harrastusryhmään. 

Vierailija
384/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa on tili nimeltä Tinderonpaskapeli. Sieltä voi miehet käydä katsomassa millaiseen tarjontaan naiset hukkuu ja miettiä, onko se kadehtimisen arvoista. Tili ottaisi vastaan mielellään myös kuvakaappauksia naisten huonoista profiileista tai törkyviesteistä miehille mutta jostain syystä niitä ei kuulemma ylläpitoon ole julkisista pyynnöistä huolimatta lähetelty. 

Vierailija
385/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten naamoista yli 90% näyttää ihan sian perseeltä luomuna. Meikattuna ysin naama on kutosen pärstä luonnollisessa tilassaan. Silti näille akoille ei kelpaa luomut seiskan miehet, koska näkevät oman arvonsa pakkelin kera laitettuna.

Miksi pitäisi kelvata luomu seiskan mies? 

Koska oma pärstä ei ole luomuna ilman pakkelia edes sen seiskan arvoinen.

Mutta sehän on ihan eri asia. Edelleen kysyn, miksi pitäisi kelvata luomu seiskan mies? Vaikka oma naama olisi tasoa 1-2, niin miksi pitäisi kelpuuttaa luomu seiskan mies? Sano yksikin syy.

Eihän tässä maailmassa ole pakko kuin kuolla. Töissäkään ei tarvitse välttämättä käydä, jos ei halua. Sitten ei kannata tosin valittaa omaa kurjuuttaan, kun tekee asiat tietoisesti omien valintojen kautta.

Siinä sinulle vastaus ja vieläpä vertauskuvallisesti. Jos et ymmärtänyt, niin anna suosiolla olla.

Vierailija
386/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten naamoista yli 90% näyttää ihan sian perseeltä luomuna. Meikattuna ysin naama on kutosen pärstä luonnollisessa tilassaan. Silti näille akoille ei kelpaa luomut seiskan miehet, koska näkevät oman arvonsa pakkelin kera laitettuna.

Miksi pitäisi kelvata luomu seiskan mies? 

Koska oma pärstä ei ole luomuna ilman pakkelia edes sen seiskan arvoinen.

Hahah, entäs jos on luomuna vieläki nuoremman näköinen! Ja omaa sopusuhtaisen hyvännäköisen vartalon, ei yhtään ylipainoa, vaan liikunnallinen hoikka ja vielä pitkät sääret?

Pitösko tyytyä luomu-ukkoon, joka ruma ja vartalo mallia täyspönäkkä? Ja painoa aivan liikaa pituuteen nähden ja koko L, XL ja vieläkin isompi?

Mua ei vaan S-kokoisena naisena kiinnosta.

Heh, hyvin kiersit kasvojen merkityksen tuossa lintanniassasi. Se on ihan sama, että oletko solakka tai mielestäsi nuorekas, jos naamasi on luomuna petolinnun perse. Naama vaikuttaa 80%, nuo muut on 20%.

Vierailija
387/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko siitä, että deittisovelluksissa on enemmän miehiä kuin naisia? Samalla live-harrastuksissa on enemmän naisia kuin miehiä. Paitsi tietenkin miesten harrastuksissa, joissa on vain miehiä. Enpä tiedä, onko tuo niin epätasa-arvoista, että jokainen saa itse valita, onko jossakin sovelluksessa tai osallistuuko johonkin harrastusryhmään. 

Niin, eihän tämä varsinaisesti ole kenenkään vika. Sitäpaitsi kaiken järjen mukaan nykyään on helpompaa löytää seuraa harrastusten ja vapaaehtoistöiden kautta, sillä menneinä aikoina nekin olivat erittäin sukupuolittuneita. Miehille oli omat harrastukset ja naisille omat. Ihan omat tilatkin, ettei vaan olisi miehet ja naiset samoissa tiloissa, sehän olisi täysin sopimatonta. Mutta se mikä nykyään on vaatimus, että pitää olla normaalit sosiaaliset taidot. Kun ei se mee enää niin että näet jonkun kivan böönan ja menet sen isukilta kysymään saiskos tota sun tyttöä vähän kosaista. Eikä sekään kyllä ole tarkemmin ajatellen mitenkään helppoa miehille varmasti ollut..

Vierailija
388/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen saa kymmeniä mätsejä koska ei Tinderissä ole niin paljon miehiä joita mätsätä. Naiset mätsäävät niin harvoja että hyvä kun tulee yksi mätsi kuukaudessa. Eniten vaikuttaa asuinpaikka: stadissa voi löytyäkin miehiä mutta esim. Treella ei.

Samat naamat siellä on.

Ja miesten vaatimukset pilvissä; ei draamaa good vibes onnly ei vakavaa ei lapsia ei mitään.

Ei draamaa on muuten totaali turn-off. Kertoo ihan kaiken siitä, millä asenteella mies suhtautuu naiseen. Käytännössähän tuo pitää tulkita siten, että naisen täytyy vain myötäillä miestä kaikessa ja ihan sama miten törkeästi mies käyttäytyy naista kohtaan, loukkaantua ei saa, tai ainakaan tuo mies ei halua kuulla siitä asiasta yhtään mitään. Mies siis nimen omaan aikoo käyttäytyä huonosti ja tehdä törkeitä temppuja, kun on varannut itselleen siihen luvan ilmoittamalla, että ei draamaa. Huhhuh.

Ja ei, mulla ei ole taipumusta draamaan, olen itse asiassa hyvinkin rento ja huomattavasti enemmän järkiperusteisesti ajatteleva nainen (siis persoonallisuustesteissä thinking vs. feeling on reilusti thinkingin puolella), mutta tuollaisiin törkyäijiin en ikinä haksahtaisi.

Vierailija
389/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat naamat siellä on.

Ei draamaa on muuten totaali turn-off. Kertoo ihan kaiken siitä, millä asenteella mies suhtautuu naiseen. Käytännössähän tuo pitää tulkita siten, että naisen täytyy vain myötäillä miestä kaikessa ja ihan sama miten törkeästi mies käyttäytyy naista kohtaan, loukkaantua ei saa, tai ainakaan tuo mies ei halua kuulla siitä asiasta yhtään mitään. Mies siis nimen omaan aikoo käyttäytyä huonosti ja tehdä törkeitä temppuja, kun on varannut itselleen siihen luvan ilmoittamalla, että ei draamaa. Huhhuh.

Ja ei, mulla ei ole taipumusta draamaan, olen itse asiassa hyvinkin rento ja huomattavasti enemmän järkiperusteisesti ajatteleva nainen (siis persoonallisuustesteissä thinking vs. feeling on reilusti thinkingin puolella), mutta tuollaisiin törkyäijiin en ikinä haksahtaisi.

Juuri näin. Ja lopultahan miehet sitä draamaa eniten aiheuttavat: loukkaava, arvostelevat ulkonäköä., jotkut pahoin pitelevät, pettävät..... todella good vibes.

Vierailija
390/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa on tili nimeltä Tinderonpaskapeli. Sieltä voi miehet käydä katsomassa millaiseen tarjontaan naiset hukkuu ja miettiä, onko se kadehtimisen arvoista. Tili ottaisi vastaan mielellään myös kuvakaappauksia naisten huonoista profiileista tai törkyviesteistä miehille mutta jostain syystä niitä ei kuulemma ylläpitoon ole julkisista pyynnöistä huolimatta lähetelty. 

No oho . . . En tainnut missata mitään, kun en antanut tinskulle tilaisuutta yli vuosi sitten ollessani sinkkuna.

Vierailija
391/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu välillä, että miesten profiilit on suunnattu toisille miehille. Kerrotaan kuinka ollaan niin vitsikkäitä ja rentoja, ja luetellaan urheiluharrastukset.

Kuvat on tätä tyyliä:

- huumorikuvia, joissa ollaan mekko ja peruukki päässä tai per se paljaana

- meemikuvia (!!)

- kuvituskuvia, joissa on joku seksikäs nainen

- kalakuvia jättimäisen kalan kanssa

- kaljoittelukuvia (joskus jopa kuva itsestä sammuneena jossain joulukuusen alla!)

- kuvia autosta, moottoripyörästä tai veneestä

- salipullistelukuvia

Ei minua ainakaan kiinnosta katsella tuollaisia alkuunkaan vaan ovat usein syy siihen, että menevät samantien vasemmalle.

Minulla ei yhtäkään listan kaltaista kuvaa, lyhyt kuvaus mielenkiinnonkohteista ja luonteenpiirteistä, tuloksena ehkä yksi mätsi/tykkäys viikossa, joka kuivahtaa kasaan ennenkuin alkaakaan. Paras lopputulos oli tuolla samalla kuvauksella ja kuvalla kropasta, viikossa useita mätsejä ja tykkäyksiä, tosin lähinnä varatuista ja avoimessa suhteessa olevilta. Seksiseuranhakusovellushan tuo on, eikä mikään parisuhteenhakusovellus. Ne jotka hakevat parisuhdetta, hakevat lähinnä kuuta taivaalta, lisäksi pitäisi jaksaa viikkoja ylläpitää keskustelua, ennenkuin voi edes tapaamista ehdottaa.

Miksi se toisen kanssa juttelu on niin vaikeaa? En minä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä ennen kuin olisin tutustunut jutellen ja todennut, että jotain yhteistä olisi välillämme.

Koska en näe mitään järkeä jutella kolmea viikkoa, jos tapaamisessa kuitenkin huomaa, että kipinää ei olekaan. En ole etsimässä kirjekavereita, vaan kumppania. Tarpeeksi monta kertaa kun tuon saman kirjekaveruuden käy läpi, niin menee maku pitkään viestittelyyn ja mielellään tapaa parin päivän juttelun jälkeen. On parempaankin tekemistä kuin tuhlata aikaa keskusteluihin, jotka eivät johda mihinkään. Kokemus kertoo, että ne parin päivän juttelun jälkeen tavatut yleensä johtavat johonkin, ja ne kirjekaveruudet on pudotuspelejä, joissa nainen juttelee useiden miesten kanssa, joista valitsee parhaan kirjekaverin. Mikäs siinä, jokainen tyylillään.

Minä taas en lähde treffeille ellei kirjottelemalla synny kipinää ja halua tutustua toiseen tosissaan. Luulisin, että niitä treffejä sinullekin tulisi, jos kykyä olisi kirjoitella. Oma kokemus on kuitenkin osoittanut, että lähinnä akateemiset miehet saavat kirjoitettua. Amitsut laittavat moi, miten menee. Sitten tulee munan kuva ja sitten huorittelua.

Vaikka kirjoitellessa tuntuisi olevan kipinää, se ei kerro yhtään mitään siitä, onko sitä oikeasti. Olen liian monta kertaa törmännyt tilanteeseen, jossa mies vaikuttaa lähestulkoon unelmalta sovelluksen kautta ja jutut osuvat hyvin yksiin, mutta treffeillä vastassa on ihminen, josta heti ensisekunnilla huomaan ettei hän voisi vähempää kiinnostaa minua. En saa itseäni syttymään sillä tiedolla, että meillä on kirjoitellessa synkannut, jos tosielämässä se ihminen ei ole ollenkaan puoleensavetävä. Minusta nopeasti tapaamisessa on todellakin pointtinsa.

Parempi tietysti jos treffeille kysytään livenä eikä sovelluksen välityksellä, koska livenä tietää saman tien, onko mitään järkeä lähteä treffeille.

Minä en saa itseäni syttymään jos ei sitä kipinää jo ole. En ole kiinnostunut kenestäkään kuvan ja muutaman lauseen peruteella. Siksi nopeat treffit yleensä ajan tuhlausta. Ennemmin ottaa ensin selvää voisiko sitä kiinnostusta olla syttymässä.

Mutta kai sinä siellä nopeilla treffeillä saat siitä ihmisestä selville muutakin kuin kuvan ja muutaman lauseen? Eikö niiden livenä näkemiesi asioiden perusteella kipinä voi sitten syttyä?

Mulle on esimeriksi todella tärkeää kiinnostuksen heräämisessä se, millainen on ihmisen yleisolemus ja kuinka hän kantaa itsensä, millainen on hänen puhe- ja keskustelutyylinsä yms. Juuri nämä kaikista olennaisimmat asiat jäävät puuttumaan sovelluksen kautta keskustellessa.

Olen eri, mutta kovin monta täysin tuntematonta ihmistä ei jaksa mennä tapaamaan ihan ilman mitään etukäteiskiinnostusta. Ei minullakaan kipinä viestejä kirjoitellessa synny, mutta viestitellessä voi kuitenkin saada vähän osviittaa siitä, saattaisiko meillä synkata ja oltaisko ehkä samalla aaltopituudella ja samanhenkisiä. Jos näin on, olen todella kiinnostunut tapaamaan - ja tapaamisessa sitten selviää, onko livenä kemiaa, toimiiko kommunikaatio, vaikuttaako henkilö kiinnostavalta ja saattaisiko olla sitä kipinääkin. Joten tämän vuoksi haluan itse vaihdella jonkin verran viestejä - en viikkokaupalla, mutta muutamasta päivästä viikkoon, riippuu viesittelytahdista. Toki oman elämän muut aikataulut mysö sanelevat sitä, kuinka nopeasti ehtii/pääsee treffeille.

No siis en minäkään ketään mennyt samana päivänä sovelluksen kautta tapaamaan, silloin siis kun vielä siellä olin. Mutta päivässä-parissa sain ihan riittävät tiedot siitä, haluanko treffeille katsomaan, onko hepussa potentiaalia.

Tinderissä törmäsin todella paljon miehiin, jotka halusivat todellakin keskustella viikko-, jopa kuukausikaupalla, ja vielä olettivat, että minuakin kiinnostaisi. Kaikenlaista kiertelyä ja kaartelua kun ehdotin treffejä. Yhden tapasinkin noin kuukauden viestinvaihdon jälkeen eikä olisi pitänyt. Kuukaudessa ehtii jo muodostaa persoonasta kuvan, ja kun se onkin ristiriidassa todellisuuden kanssa, ei tiedä oikein mitä uskoa. Onko tämä nyt se hyvä tyyppi johon tutustuin sovelluksessa vai joku ihan muu? 

Voi olla, että nämä matsäämäsi miehet eivät ole olleet omasta mielestään treffikunnossa. He ovat puolivakavissaan tehneet profiilin ja yllättäen joku kaunis nainen vastaakin viestiin. Silloin pitää aloittaa heti kuntokuuri ja vhh:lla sulattaa kessi pois ennen treffejä ja yrittää pitkittää treffien ajankohtaa. Tätä ennen ei ole ollut tarpeeksi motivaatiota aloittaa laihdutusta.

Mitä tästä kannattaa oppia? No se, että pitää osata katsoa hiukan kauemmas. Jos tavoitteena on iskeä hyvällä ulkonäöllä joku hyvännäköinen, niin silloin kannattaa pitää huolta ulkonäöstään. Lösähtänyttä kroppaa ei kovin helposti kuntoon saa, mutta kun on jo valmiiksi tikissä, on sitten toimintakykyinen, kun aika on.

Kyllä siinä pitää olla muutakin kuin ulkonäkö, ei paljoa nappaa, jos ulkonäkö on kohdillaan, mutta muuten ihan erilainen persoona. Lopulta se ulkonäkö ei ole juuri mitään. Yksikin tatuointi siinä tikissä olevassa vartalossa niin ei kyllä muna kohoa valitettavasti ollenkaan ja se aivan käsittämättömän rumaksi itsensä tatuointi näyttää olevan nykyään enemmän kuin sääntö. Aivan järkyttävän näköisiä laitoksia tinderi täynnä. M37

No mutta ulkonäköönhän nuo tatuoinnitkin liittyvät. Jos kerran tilanne on noin huono, niin eikö miesten silloin kannattaisi pitää oma kroppansa ja ulkonäkönsä kuosissa, että sitten saa maksimoitua mahdollisuutensa niihin harvinaisiin hyvännäköisiin naisiin?

Jos sattuu olemaan senverran fiksu ja arvokas nainen että on vaatteet päällä ei kauniit kasvot kerro onko toinen käsi kokonaan tatuoutu. Kyllähän tämän viikon kuuluisuus Viivikin näyttää ihan sairaan hyvältä kasvoista, mutta voi luoja kun paljastuu että on sellaiset ihan jäätävät tatuoinnit niin ei kyllä iske. On mua kehuttu komeaksi, en valita, on sanottu että kome ja siisti parta, voitais vaikka panna kun olet niin komee. Mutta kun alkaa selaamaan naisten kortteja, lopulta aika vähän löytyy sellaisia joista voi sanoa että tuo näyttää hyvältä, on arvokkaan oloinen kun on vaatteet päällä eikä esitä ilotyttöä, on sen näköinen että tuolle kannattaa puhua kunnioittavasti, lähestyä oikein ja ottaa tosissaan. M37

Vierailija
392/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä ämmät? Tätä: uliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuliuli ja voi sniffelis vielä päälle.

Vierailija
393/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla tähän ratkaisua? Jos ei niin lopeta u l i n a ja jatka elämääsi.

Minulla on tähän ratkaisu: Tinderistä saman tien arvonnalla 80% miehistä pois ja sen jälkeen kiintiö miehiä varten, esimerkiksi niin että miehiä voi olla enintään 30% profiileista. Jos mieskiintiö täyttyy, niin loput jäävät joko jonotuslistalle, jonotuslistan jonotuslistalle tahi sitten jonotuslistan jonotuslistan jonotuslistalle. Näin, ongelma ratkaistu.

Tinderin toimintaan emme voi vaikuttaa, joten tämän ehdotuksesi toteutumiseen on oikeastaan kaksi ratkaisua: Miesten keskinäinen solidaarisuus eli osa teistä vain jättäytyy pois Tinderistä, tai sitten joku teistä perustaa uuden deittailualustan, jossa toteutetaan mainitsemaasi periaattetta. Koska ainakaan minä naisena en voi sille mitään, jos miehet tunkevat joukolla Tinderiin ja heikentävät siten toistensa mahdollisuuksia.

Kiintiömalli ei ole mielestäni toimiva. Mielestäni olisi paikka palvelulle, jossa sekä miehet että naiset hakisivat parisuhdetta. Tuolloin tilanne tasottuisi tai jopa kääntyisi toisinpäin. Tuollaista palvelua ei rakennettaisi koukuttavuuden tai match massan perusteelle, vaan siihen kuinka hyvä parisuhdeehdokas palvelusta sinulle löytyy. Tuollaisia ehdokkaita ei välttämättä tulisi kuin yksi tai kaksi viikossa.  Todellista parisuhdetta hakeva tuon kestäisi

Miten se sitten estetään, että seksisuhdetta hakevat eivät tule sinne kokeilemaan onneaan? Ja toisaalta voihan silti käydä niin, että vaikka kuinka olisi tosissaan etsimässä parisuhdetta, haluaa silti jonkun tietyn kohtaamansa ihmisen kanssa pelkkää seksiä. Tai kiinnostus vain lopahtaa. Se, että joku on paperilla hyvä parisuhde-ehdokas, ei vielä kuitenkaan tarkoita sitä, että henkilöiden väliin syttyy kipinää.

Naiset kuvittelevat saavansa esim. Tinderistä seksisuhteiden kautta parisuhteet. Jotkut saavatkin. Tilastollisesti kuitenkin Tinderissä pienellä ryhmällä miehiä on hyvä flaksi. Usein nainen ei vain ymmärrä epäsuhtaa ja lopulta ihmettelee miksi ei löydä hyvää miestä parisuhteeseen.

No miten tämä tilanne muuttuisi, jos ne seksisuhdetta etsivät miehet siirtyisivät parisuhdesovellukseen hakemaan seuraa?

Ja ketkä naiset olettavat saavansa seksisuhteen kautta parisuhteen? Ensinnäkään kaikki naiset eivät etsi parisuhdetta, ja sitten jotkut hakevat joko parisuhdetta tai seksisuhdetta, tapauskohtaisesti. On ihan väärä oletus, että naiset harrastavat seksiä jotenkin vastentahtoisesti saadakseen sitä kautta parisuhteen - siinäkin tapauksessa, että parisuhde on toiveissa, on silti koko ajan tiedossa, että vasta aika näyttää sovitaanko yhteen ja osuvatko toiveet kohdalleen. Jos siinä tapailuvaiheessa on seksiä harrastettu, ei syy naisen puolelta ole se, että kuvitellaan sen johtavan suhteeseen, vaan seksiä harrastetaan koska tekee mieli seksiä, ja sekin on yksi niitä asioita, joiden perusteella arvioidaan, kiinnostaako psysyvämpi suhde. Kyllähän moni haluaa tietää, synkkaako makkarissakin, ennen kuin tekee mitään päätöksiä.

Ja miten tilanne olisi erilainen ilman Tinderiä?

Et saanut pointtia. Kyllä naisetkin voivat hakea seksisuhdetta. Tuo heille sallitaan ja tuo on heille paljon helpompaa kuin keskimäärin miehille. Tilanne muuttuu mikäli nainen hakee parisuhdetta. Tuolloin parisuhdetta hakevia naisia on keskimäärin enemmän kuin parisuhdetta hakevia miehiä.

Tällä hetkellä osa miehistä saa Tinderistä vaivattomasti naisseuraa seksiin. Miksi nuo miehet siirtyisivät sellaiseen palveluun, jossa matchin hakuprioriteetit pohjautuisivat parisuhteen prioriteetteihin, ei seksisuhteen? 

Naisille pelkän seksin SAAMINEN on helpompaa, mutta se on monin tavoin silti riskialttiimpaa, hyvin todennäköisesti ei edes nautinnollista ja vaaraallisempaa. Nainen on se jolla on riski tulla raskaaksi ja pahoinpidellyksi, jopa tapetuksi. Tai saa jonkun stalkkerin itselleen josta ei pääse millään eroon.  

Miehet eivät joudu miettimään naisten kohdalla ollenkaan samoja asioita kuin naiset miesten kohdalla, sen takia miesten on niin helppoa vain huolia kuka tahansa nainen, joka sattuu huolimaan heidät. Ja tämän takia naiset keskittyvät niin korkeamman statuksen miehiin, koska niistä ei tule sellaista riesaa. Esimerkiksi itse aikoinani panin paria vähän sosiaalisesti syrjäytynyttä alemman tason miestä ja niistä tyypeistä varsinkin toisesta tuli mulle vuosien riesa. Kaverini sanoi, että miks edes annoit niille, hän panee ainoastaan korkean statuksen miesten kanssa. Mieluiten varattujen. Mulla vaan ei moraali anna periksi sille, että alkaisin varattujen kanssa. Ja korkeastikoulutetutkaan ei minusta kiinnostu koska olen itse matalasti koulutettu. Mutta ymmärrän sen pointin, että niillä miehillä joiden kanssa mä "harjoittelin" niin niillä ei ollut tavallaan mitään menetettävää. Näin jälkikäteen ajateltuna, ne olis voineet vaikka polttaa mun taloni! Eli otin kyllä aikamoisen riskin kun ihan luusereille itseni annoin ja tavallaan "päästin heidät pillun makuun".

Kerroin tän stoorin ihan vaan sen takia että vähän tajuatte minkälaiset riskit naisten pitää karkoittaa miehiin verrattuna, kun menee sitä pipariaan miehille antamaan. Miehille riittää vaan, että löytyy suostuva reikä, mutta naisena pitää ottaa kymmenittäin asioita huomioon ennen kuin päästää ketään lähelleen. En sanoisi että edes irtoseksi on naisille ihan helppo juttu. Kaikki eivät saa niitä korkean statuksen miehiä jotka eivät ala sekoilemaan koska pitää ajatella uraa, perhettä ja mainetta. Ja alappa sitten jakamaan römpsääsi näille miehille, joilla ei ole mitään menetettävää niin sen kyllä tuntee sitten nahoissaan..

Vierailija
394/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajentakaa miehet reviiriä. Minä tein sen, eikä ole tarvinnut katua. Otin ihan samat keinot ja tasovaatimukset käyttöön niinkuin suominaisetkin ottaa miesten suhteen.

Vierailija
395/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajentakaa miehet reviiriä. Minä tein sen, eikä ole tarvinnut katua. Otin ihan samat keinot ja tasovaatimukset käyttöön niinkuin suominaisetkin ottaa miesten suhteen.

Tämä. Ei meillä suominaisilla ole mitenkään älyttömät vaatimukset. Meille kelpaa itseä vanhempi ja läskempi mies. Tehdää perässä niin jo alkaa tapahtua. Ei tuu välttämättä mitään maailman romanttisinta rakkaustarinaa siitä, mutta kokemuksia kertyy kyllä..

Vierailija
396/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainoana vaatimuksena, että nainen antaa pillua ensiteffien lopuksi. Silloin tiedän, että hän on oileassa huumassa suhteeni, eikä tarvitse miettiä tai olla epävarma.

Harvoin vaan toteutuu, mutta jos sitä haluaa nähdä itsensä haluttavana vastapuolen toimesta ja se on rikos, niin sitten on ja voi voi.

Vierailija
397/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainoana vaatimuksena, että nainen antaa pillua ensiteffien lopuksi. Silloin tiedän, että hän on oileassa huumassa suhteeni, eikä tarvitse miettiä tai olla epävarma.

Harvoin vaan toteutuu, mutta jos sitä haluaa nähdä itsensä haluttavana vastapuolen toimesta ja se on rikos, niin sitten on ja voi voi.

Nainen voi antaa pillua olematta missään huumassa miestä kohtaan. Se on juurikin sitä "antamista". Antaminen ei ole synonyymi huumalle.

Vierailija
398/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se näin menee. Sama homma baarissa. Harvoin sieltä pimppaa saa. Mutta nainen saa joka kerta munaa jos haluaa. Mies kuin mies lähtee panemaan.

Vierailija
399/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh. No, eipä paljoa yllättänyt. 

Vierailija
400/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se näin menee. Sama homma baarissa. Harvoin sieltä pimppaa saa. Mutta nainen saa joka kerta munaa jos haluaa. Mies kuin mies lähtee panemaan.

Kyllä. Nainen saa munaa. Nainen saattaa saada taudin. Nainen saattaa tulla raskaaksi. Ja vielä harvemmin nainen saa hyvää seksiä ja orgasmin ja hyvän fiiliksen, jos nyt lähtee tosta vaan jonkun vastaantulijan kanssa pantavaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän