Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telkesin robotti-imurin makkariin.

Vierailija
15.01.2023 |

Oikein nauratti, kun se yritti hädissään päästä suljetun oven läpi takaisin latausasemaansa.
XD

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roboimuri laittoi kerran makkarin oven itse kiinni. Sitten se kierteli etsimässä ulospääsyä kunnes akku loppui. Oli se laittanut viestinkin mun puhelimeen hädissään.

Vierailija
2/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revit varmaan lapsena myös kärpäsiltä siivet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revit varmaan lapsena myös kärpäsiltä siivet?

Juu ja kivitettiin sorsia. Ja poltettiin muurahaisia suurennuslasilla.

Vierailija
4/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla roboimuri laittoi kerran makkarin oven itse kiinni. Sitten se kierteli etsimässä ulospääsyä kunnes akku loppui. Oli se laittanut viestinkin mun puhelimeen hädissään.

Tämän vuoksi tarvitaan älyovennupit jotta roboimuri voi suoraan pyytää ovea päästämään sisään.

Vierailija
5/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös kokeilla sitä että sitoo roboimurin vaikka siimalla jonnekin. Vaikka toiseen roboimuriin.

Vierailija
6/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun imuri aikoi tulla pihalle perässäni kun heitin matot tieltä pois.

Vierailija
7/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen että jokaisella pitää olla oma robo-imuri. Yksi roboimuri voisi ihan hyvin pitää koko kadun asunnot puhtaana. Tarvitaan vain älyovet ja robotti voi vaihtaa kohdetta aina edellisen puhditettuaan.

Vierailija
8/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä tuhlausta tuollainen että jokaisella pitää olla oma robo-imuri. Yksi roboimuri voisi ihan hyvin pitää koko kadun asunnot puhtaana. Tarvitaan vain älyovet ja robotti voi vaihtaa kohdetta aina edellisen puhditettuaan.

En minä mitään kyläsisäkköäkään haluaisi. Sen pitää olla vain minua varten.

Vierailija
9/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö robotti-imurin yksin päälle? Luin, että nuo voi syttyä vaikka palamaan itekseen ja siinä voi palaa koko kämppä. 

Vierailija
10/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö robotti-imurin yksin päälle? Luin, että nuo voi syttyä vaikka palamaan itekseen ja siinä voi palaa koko kämppä. 

Roboimurin ideahan on että se siivoaa kun ketään ei ole paikalla. Joissain on jopa toiminto että se huomaa kun isäntäväki on poistunut niin se aloittaa itsekseen siivoamaan.

Vierailija
11/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roboimurin ideahan on että se siivoaa kun ketään ei ole paikalla. Joissain on jopa toiminto että se huomaa kun isäntäväki on poistunut niin se aloittaa itsekseen siivoamaan.

Korvaakohan vakuutus, jos tuleekin tuhoja? 

Vierailija
12/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaakohan vakuutus, jos tuleekin tuhoja? 

Pitää ottaa varmaan joku lemmikkivakuutus.

Vierailija
13/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kämppä voi syttyä palamaan jos on lämmennyt löysä liitos jossain kohtaa talon sähköjärjestelmää. Eli kannattaa olla aina kotona vahtimassa!

Vierailija
14/14 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kämppä voi syttyä palamaan jos on lämmennyt löysä liitos jossain kohtaa talon sähköjärjestelmää. Eli kannattaa olla aina kotona vahtimassa!

No en ottaisi turhia ylimääräisiä riskejä, kun just robotti-imuri tai pesukoneenkin jotkut uskaltavat jättää yksin päälle. Olen kaverin luona kylässä, kun hänen pesukone syttyi palamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi