Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
81/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60. Lopetin miesten tapailut 53 vuotiaana. Ei vaan kiinnostanut enää. En ole katunut päätöstäni

Vierailija
82/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy, mutta huonoa en huoli.

On omat kriteerit miehelle. Kaiken laista sukankuluttajaa " olen 55 mutta menee kolmikymppisestä" alkaen.

Olen 60 , täytin syksyllä jaseurustelen ikäiseni miehen kanssa kuudetta vuotta. Tapasimme tanssitapahtumassa, tutustuimme ja huomasimme että ajatus- ja arvomaailmamme kohtaavat.

Asumme kumpikin omillamme, minä omassa talossani jossa hän tosin oleilee aika paljon kun hänellä on shäfer koira joka viettää aikaansa kanssani koska minulla on aidattu piha jossa olla vapaana.

Olemme molemmat innokkaita tanssijoita, ja kyllä siellä tarjontaa olisi jos huolisi. En ymmärrä tuota että ei muka löydy? Kai ne sitten on nuo tinderit ja muut joista haetaan. Sellaiseen en lähtisi koskaan!

Oikeesti missä tommonen tanssiryhmä on? Mä kävin oman paikkakuntani (Seinäjoki) lavatanssikurssilla ja myöhemmin ryhmässä ja myös toisessa tanssiryhmässä. Niissä oli pelkkiä naisia poislukien yksi mies - jolla oli jo oma vaimo parina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v enkä todellakaan kelpaa kenellekään.

(Olen ihan sopusuhtainen, en ole lihava enkä susiruma.)

Miksi valehtelet?

Vierailija
84/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.

Mua kiinnostaa mutta mun ikäisiä miehiä en tapaa missään tai he ovat varattuja.

Minä olen 36-vuotias mies, eikä minunkaan ikäisiä naisia tapaa enää missään. Koska ei niitä ole missään, he ovat kotona. Kuten itsekin. 50-vuotiaista miehistä nyt puhumattakaan. Nettitreffit ovat oikeastaan ainut mahdollisuus tuossa vaiheessa löytää ketään, ellei työskentele jollain miesvaltaisella alalla naisena. En minäkään löydä yhtään ketään, jos menen ulos kävelylle tai vaikka baariin. Siellä on 20-24-vuotiaita opiskelijoita.

Ei hyviä ja kunnollisia ihmisiä ole noissa ikäluokissa irrallaan. Parisuhteissa ovat.

Jos on joku niin siihen on kyllä syy joka paljastuu enemmin tai myöhemmin ja pahimmassa tapauksessa siinä voi henki lähteä.

Vierailija
85/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v enkä todellakaan kelpaa kenellekään.

(Olen ihan sopusuhtainen, en ole lihava enkä susiruma.)

Et ehkä ole tajunnut, mutta vanhempia miehiä kiinnostaa kyllä. Montaako 70-vuotiasta olet yrittänyt?

Minäkin olen 52v, miksi haluaisin isäni ikäisen miehen? Ja miksi minun pitäisi katsella vanhempaa ruppanaa, joka itse ei katsele edes ikäisiään?

Vierailija
86/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!

Ne eroaa kun miehet päivittävät kulahtaneen vaimonsa nuorempaan. Niiltä jää se lihava ja ryppyinen eksä jota ei toinen viiskymppinen tietenkään huoli kun sekin etsii nuorempaa.

Miehet ei kulahda? Erektio heikkenee paljonkin, naisilla monesti vilkasta sillä saralla.

Ei ole heikentynyt.

Vierailija
87/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kyllä kelpaa jos on kohtuu nätti ja pitänyt itsestään huolta. Voihan se itsetuntoa piristääkin, kun huomaa kelpaavansa. Jos osaa sulkea silmänsä siltä, että parisuhteeseen ei nämä suhteet johda.

Mitä silmänsä sulkemista se on? Jos kerran saa itsekin seksisuhteista iloa elämäänsä. Kaikki eivät edes tarvitse parisuhdetta ollakseen onnellisia, eivätkä kaikki edes hae aina suhdetta. Itsellä on sellainen seksisuhteen ja parisuhteen välinen säätö, ja tämä on juuri sitä mitä haluankin: seksiä, romantiikkaa, hellyyttää ja läheisyyttä, kivaa yhdessäoloa - mutta ei liian tiivistä eikä mitään suunnitteluja yhteenmuutosta tms. En edes haluaisi varsinaista parisuhdetta, joten mitä se minua haittaa, vaikka tämä heilani ei sellaista edes kanssani haluaisi? Nythän ollaan ihan samalla sivulla.

Vierailija
88/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eroaa kun miehet päivittävät kulahtaneen vaimonsa nuorempaan. Niiltä jää se lihava ja ryppyinen eksä jota ei toinen viiskymppinen tietenkään huoli kun sekin etsii nuorempaa.

Miehet ovat saattaen vaihdettavia kuin junanvaunut, eivät ne lähde liitostaan mihinkään elleivät pääse suoraan toisen helmoihin. Kyllä se menee niin päin, että naiset pistävät tuossa iässä taakaksi taantuneita kumppaneita ulkoruokintaan.

Vierailija
89/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse  olen skeittaava 49v. mies. 

Käyn keikoilla, museossa ja tetterissa.

Kauhistukseni olen huomennut, että tämä  aika vaikuttaa ajetteluuni. En esim. miehenä uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta.

Onneksi minua on lähestytty baareissa ja elämässä.

Mielestäni pidän 40 - 50 vuotiaista naisista, mutta jos katsotaan kuvia, tai ( näin ) lapsettomana pariudataan, niin valitettavasti 35 mielummin, kuin 65. 

Evoluutio?

Jälkikasvun toive on tietysti rajaava kriteeri. Mutta jos mies toivoo 'vain' partneria, niin haarukka on paljon laajempi. En minäkään puumaikäisenä olisi helposti ylipuhuttavissa suhteeseen nuoren miehen kanssa, koska ajattelisin, että se lapsitoive saattaa silti realisoitua.

Vierailija
90/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Kyllä, kun olet 50+ ikä alkaa näkyä ihan eri tavalla sekä naamassa että kehossa

Vierailija
91/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mukaan vienti vain lisääntyy kun ikää tulee.

Vastauksissa pitää aina huomioida naisten ego. Nainen ei voi koskaan sanoa että haluaisi parisuhteen mutta ei saa. Siispä "vientiä riittäisi mutta ei ole nyt aika parisuhteelle".

Erilaisen huomion määrä voi kasvaakin, koska miehet tulevat rohkeammiksi ja kohteliaammiksi iän myötä. Todellinen parisuhdekysyntä ei kasva käytännössä kenelläkään. Ainoa todiste kysynnästä vanhemmalla iällä on saatu monogaaminen parisuhde. Se matchit, flirtti, treffit tai seksi. Niiden saamiseen ei paljoa vaadita.

Vierailija
92/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kyllä kelpaa jos on kohtuu nätti ja pitänyt itsestään huolta. Voihan se itsetuntoa piristääkin, kun huomaa kelpaavansa. Jos osaa sulkea silmänsä siltä, että parisuhteeseen ei nämä suhteet johda.

Mitä silmänsä sulkemista se on? Jos kerran saa itsekin seksisuhteista iloa elämäänsä. Kaikki eivät edes tarvitse parisuhdetta ollakseen onnellisia, eivätkä kaikki edes hae aina suhdetta. Itsellä on sellainen seksisuhteen ja parisuhteen välinen säätö, ja tämä on juuri sitä mitä haluankin: seksiä, romantiikkaa, hellyyttää ja läheisyyttä, kivaa yhdessäoloa - mutta ei liian tiivistä eikä mitään suunnitteluja yhteenmuutosta tms. En edes haluaisi varsinaista parisuhdetta, joten mitä se minua haittaa, vaikka tämä heilani ei sellaista edes kanssani haluaisi? Nythän ollaan ihan samalla sivulla.

Voi, missä nämä naiset luuraavat...

Vierailija
93/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Moi taas.

Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.

Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.

99.99% miellyttävän oloisista ja oikeaan ikähaarukkaan sopivista miehistä on varattu.

Miksi se ikä on sinulle niin suuri kynnyskysymys? Jos rajoitat iän vaikka 2 vuoteen tällä hetkellä, niin miksi et kokeilisi kolmen vuoden ikäeroa? Suuntaan tai toiseen. Tai jos ei onnistu, niin sitten katse ulkomaille.

Harvalla aikuisella ikähaitari noin kapea onkaan. Mutta monella menee käytännössä niin, että 6 vuoden ikäero suuntaan tai toisen vielä menee, jotkut voivat tapauskohtaisesti hyväksy' 10 vuoden ikäeronkin. Mutta käytännössä valtaosa huomattavan ikäeron ihmisistä (esim. juuri 10 vuotta) rajautuu pois siksi, että eivät vain kiinnosta. Joku harvinainen poikkeus voisi mennä 10 vuoden ikäerollakin, mutta huom: harvinainen poikkeus. 

Täällä aina neuvotaan etsimään kumppania ulkomailta, mutta käytännössähän se tarkoittaa aina sitä, että toisen osapuolen täytyy haluta muuttaa. Tämä tarkoittaa sitä, että käytännössä nuo neuvot ohjaavat etsimään kumppania sellaisista maista, joissa ihmisillä on halu päästä länsimaihin asumaan. Mutta eivät kaikki halua tällä perusteella pariutuvaa kumppania. Ja sitten jos etsii EU-maista, niin kuinka todennäköisesti se kumppani haluaa muuttaa Suomeen? Sitten henkilön itsensä tulisi olla valmis muuttamaan ulkomaille. Tämä toki joillekin sopii, mutta kaikille ei. 

Vierailija
94/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.

Minä olen 36-vuotias mies, eikä minunkaan ikäisiä naisia tapaa enää missään. Koska ei niitä ole missään, he ovat kotona. Kuten itsekin. 50-vuotiaista miehistä nyt puhumattakaan. Nettitreffit ovat oikeastaan ainut mahdollisuus tuossa vaiheessa löytää ketään, ellei työskentele jollain miesvaltaisella alalla naisena. En minäkään löydä yhtään ketään, jos menen ulos kävelylle tai vaikka baariin. Siellä on 20-24-vuotiaita opiskelijoita.

Ei hyviä ja kunnollisia ihmisiä ole noissa ikäluokissa irrallaan. Parisuhteissa ovat.

Jos on joku niin siihen on kyllä syy joka paljastuu enemmin tai myöhemmin ja pahimmassa tapauksessa siinä voi henki lähteä.

On tuossa totuuden siemen, jos 36v mies tai nainen on perheetön ja/tai yksin ilman parisuhdetta vaikka sitä haluaisi niin jossain on vikaa. Tietenkin voi olla niin että pidempi päättynyt suhde takana ja nyt tässä iässä uudelleen suhdemarkkinoilla ja tilanne toki toinen kun sillon 20-25 vuotiaana. Kaikki hyvät on jo viety, lapsia halunneet naiset elää sitä perhearkea.

40+ naisista löytyy sitten niitä eronneita ja niistäkin parhaat poimitaan nopeasti toiselle kierrokselle.

Vierailija
95/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kulahda? Erektio heikkenee paljonkin, naisilla monesti vilkasta sillä saralla.

Naisilla se menee pitkälti on-off.

Osalla on vilkasta, osalla seksihalut katoavat kokonaan jo ennen viisikymppisiä.

Vierailija
96/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä luulen tuon sun tekstin perusteella että sinun kannattaa ihan oikeasti pysyä mahdollisimman kaukana miehistä. Se on molempien etu.

Vierailija
97/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Moi taas.

Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.

Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.

99.99% miellyttävän oloisista ja oikeaan ikähaarukkaan sopivista miehistä on varattu.

Miksi se ikä on sinulle niin suuri kynnyskysymys? Jos rajoitat iän vaikka 2 vuoteen tällä hetkellä, niin miksi et kokeilisi kolmen vuoden ikäeroa? Suuntaan tai toiseen. Tai jos ei onnistu, niin sitten katse ulkomaille.

Harvalla aikuisella ikähaitari noin kapea onkaan. Mutta monella menee käytännössä niin, että 6 vuoden ikäero suuntaan tai toisen vielä menee, jotkut voivat tapauskohtaisesti hyväksy' 10 vuoden ikäeronkin. Mutta käytännössä valtaosa huomattavan ikäeron ihmisistä (esim. juuri 10 vuotta) rajautuu pois siksi, että eivät vain kiinnosta. Joku harvinainen poikkeus voisi mennä 10 vuoden ikäerollakin, mutta huom: harvinainen poikkeus. 

Täällä aina neuvotaan etsimään kumppania ulkomailta, mutta käytännössähän se tarkoittaa aina sitä, että toisen osapuolen täytyy haluta muuttaa. Tämä tarkoittaa sitä, että käytännössä nuo neuvot ohjaavat etsimään kumppania sellaisista maista, joissa ihmisillä on halu päästä länsimaihin asumaan. Mutta eivät kaikki halua tällä perusteella pariutuvaa kumppania. Ja sitten jos etsii EU-maista, niin kuinka todennäköisesti se kumppani haluaa muuttaa Suomeen? Sitten henkilön itsensä tulisi olla valmis muuttamaan ulkomaille. Tämä toki joillekin sopii, mutta kaikille ei. 

Ei, vaan kun laajennat katsantokannan esimerkiksi suuriin Euroopan kaupunkeihin, niin toivomiesi komeiden (tummat paksut hiukset, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset, 8-12 prosentin rasvat) miesten määrä lisääntyy huomattavasti. Kyllä sieltä Suomeenkin on halukkaita muuttamaan, jos tunteita on.

Vierailija
98/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksissa pitää aina huomioida naisten ego. Nainen ei voi koskaan sanoa että haluaisi parisuhteen mutta ei saa. Siispä "vientiä riittäisi mutta ei ole nyt aika parisuhteelle".

Erilaisen huomion määrä voi kasvaakin, koska miehet tulevat rohkeammiksi ja kohteliaammiksi iän myötä. Todellinen parisuhdekysyntä ei kasva käytännössä kenelläkään. Ainoa todiste kysynnästä vanhemmalla iällä on saatu monogaaminen parisuhde. Se matchit, flirtti, treffit tai seksi. Niiden saamiseen ei paljoa vaadita.

Eli jos nainen haluaa vain kevytsuhteen tai vaikka seksisuhteen ilman sitoutumuksia, ja löytää helposti itseään miellyttävää seuraa näihin tarkoituksiin, tulkinta on se, että hänellä "ei ole vientiä" tai että hän "ei saa ketään" - kuitenkin sai mitä halusi. Miksi parisuhde on normi silloinkin, jos sitä ei edes halua?

Ja mistä voi tietää joistain deittailuista, säädöistä ja muusta, olisiko vastapuoli ollut kiinnostunut parisuhteesta? Jos vaikka minusta on kiinnostunut joku mies, mutta minä en vastavuoroisesti ole kiinnostunut hänestä, niin eikö tätä lasketa siis vientiin vain siksi, että minä annoin pakit enkä kokeillut, mennäänkö naimisiin asti? 

Vierailija
99/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä löydy,etenkin jos näyttää ikäistään nuoremmalta ja alkaa oikeasti liikkumaan ihmisten ilmoilla....vanhemmat miehet on onneksi monesti kypsempiä,ovat elämää nähneitä ja osaavat ajatella laajemmin,eivät nipota, ainakaan kaikki, turhista,tuntevat itsensä paremmin,ovat tasapainoisempia...olen tavannut monta lämmintä,huumorintajuista ++40 miestä...sanonta paranee kuin viini vanhetessaan,sopisi paremmin miehille,kuin naisille,joista monesti vanhemmiten tulee äkäisiä :D

Vierailija
100/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen haluaa vain kevytsuhteen tai vaikka seksisuhteen ilman sitoutumuksia, ja löytää helposti itseään miellyttävää seuraa näihin tarkoituksiin, tulkinta on se, että hänellä "ei ole vientiä" tai että hän "ei saa ketään" - kuitenkin sai mitä halusi. Miksi parisuhde on normi silloinkin, jos sitä ei edes halua?

Ja mistä voi tietää joistain deittailuista, säädöistä ja muusta, olisiko vastapuoli ollut kiinnostunut parisuhteesta? Jos vaikka minusta on kiinnostunut joku mies, mutta minä en vastavuoroisesti ole kiinnostunut hänestä, niin eikö tätä lasketa siis vientiin vain siksi, että minä annoin pakit enkä kokeillut, mennäänkö naimisiin asti? 

Syy miksi tuota ei lasketa on kuin sanoisi että olet kondiksessa kun jaksoit kävellä keittiöön.

Seksiä, matcheja ja flirttiä on helppo saada. Aina löytyy miehiä jotka panevat ketä tahansa jonka saavat. Matcheja annetaan kaikille, ja flirttiä useissa tapauksissa kohteliaisuutena (tyypillinen motiivi ulkonäön kehumiselle on ajatus että nainen ei varmaankaan pidä itseään hyvännäköisenä -> nainen ilahtuu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi