45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?
Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?
Kommentit (572)
Moi taas.
Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.
Seksiin kyllä kelpaa jos on kohtuu nätti ja pitänyt itsestään huolta. Voihan se itsetuntoa piristääkin, kun huomaa kelpaavansa. Jos osaa sulkea silmänsä siltä, että parisuhteeseen ei nämä suhteet johda.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skeittaava 49v. mies.
Käyn keikoilla, museossa ja tetterissa.
Kauhistukseni olen huomennut, että tämä aika vaikuttaa ajetteluuni. En esim. miehenä uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta.
Onneksi minua on lähestytty baareissa ja elämässä.
Mielestäni pidän 40 - 50 vuotiaista naisista, mutta jos katsotaan kuvia, tai ( näin ) lapsettomana pariudataan, niin valitettavasti 35 mielummin, kuin 65.
Evoluutio?
Ei evoluutio vaan estetiikka. Aivan kaikki katselevat mieluummin 35-vuotiaita kuin 65-vuotiaita, ei se mikään ihme ole. Koskee kaikkia sukupuolia ja myös niitä 35-vuotiaita. Lapsiasiat olisi pitänyt hoitaa jo ajat sitten.
Olen itse 46v ja kyllä, vientiä olisi. Tinderissä kävin ja se ei kiinnosta, seuraa löytyisi halutessani Instasta, Facesta ja ihan normielämästä. Olen nyt käynyt parilla treffeillä Instassa viestiä laittaneen vähän nuoremman miehen kanssa, ihan fiksulta tyypiltä vaikuttaa. Viihdyn hyvin yksinkin, joten väkisin en seuraa etsi, enkä mitä tahansa huoli.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!
50v nainen on kuumaa kamaa 15 vuotta nuorempien miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole tajunnut, mutta vanhempia miehiä kiinnostaa kyllä. Montaako 70-vuotiasta olet yrittänyt?
Oikeastiko luulet että vain eläkeläisiä miehiä kiinnostaa 50+ nainen? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skeittaava 49v. mies.
Käyn keikoilla, museossa ja tetterissa.
Kauhistukseni olen huomennut, että tämä aika vaikuttaa ajetteluuni. En esim. miehenä uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta.
Onneksi minua on lähestytty baareissa ja elämässä.
Mielestäni pidän 40 - 50 vuotiaista naisista, mutta jos katsotaan kuvia, tai ( näin ) lapsettomana pariudataan, niin valitettavasti 35 mielummin, kuin 65.
Evoluutio?
Ei evoluutio vaan estetiikka. Aivan kaikki katselevat mieluummin 35-vuotiaita kuin 65-vuotiaita, ei se mikään ihme ole. Koskee kaikkia sukupuolia ja myös niitä 35-vuotiaita. Lapsiasiat olisi pitänyt hoitaa jo ajat sitten.
No ei ihan kaikki...todellakaan. Jotkut nuoret pitää itseään vanhemmista. Omien lasten ikäisiin ei tee mieli sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Virhe kirjoitti:
Olen 46v nainen, olen 167cm pitkä ja painan 56kg. Urheilen ja pidän todellakin ulkonöstäni huolta, on vakituinen työ ja olen raitis. Yhdenillan seuraa varmuudella saan, mutta jos haluasin vielä ihan oikean ihmissuhteen, kunnollisen miehen etsiminen veisi todennäköisesti loppu elämäni, ilman tulosta. Tuntuu että me "vanhemmat" naiset kelpaamme vain varatuille, päihdeongelmaisille, seksiriippuvaisille jne. Kyllä hyvän tai edes kohtuullisen näköiset (vakavastiotettavat) kunnolliset miehet ovat täysin utopiaa tässä iässä, se pitää täysin paikkansa että hyvät on aina jo varattu. Minua itseäni ei kiinnosta puumailu, joka alun huuman jälkeen muuttuu nopeasti kuluttavaksi ja noloksi. Usein se on sellaista päihtyneiden aikuislapsien leikkiä, sieltä ei ainkaan löydy yhtään mitään varteenotettavaa. Erosin viitisen vuotta sitten ehkä hieman liian heppoisin perustein, ja tietysti luulin löytäväni jotenkin paremman kumppanin elämääni tuosta vaan. Nyt kaduttaa, varsinkin kun ex mieheni näyttää onnelliselta ja hyvinvoivalta uudessa suhteessaan, jonka hän löysi käytännössä heti eron jälkeen.
Olen jo hiukan luovuttanut. Monet kertovat nauttivansa yksinolosta ja sinkkuna elämisestä, itse en ole tälläinen. Haluan seuraa kivoihin koti-iltoihin, ja haluan jakaa ajatuksiani elämänkumppanini kanssa, enkä joidenkin tyyppien vaan, jotka jatkavat seuraavaan kukkaan edelliseen tarpeensa tehtyään.
Joku kuitenkin nyt mättää, kun olet kerran noin sopusuhtainen ja ilmeisesti hyvännäköinen, ettei ketään miestä löydä, kuin yhden illan seuraksi.
Joo, mättää se, etteivät naiset kirjoita "tarpeiden tekemisestä" kun tarkoittavat seksiä. Muuten tuo kyhäelmä olikin jo ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos tosiaan on pitänyt itsestään huolta ja ei ole mikään pöhöttynyt pubiruusu tms.
m~33
mies33 kirjoitti:
Olen 45 tonnia tienaava mies enkä kelpaa kenellekkään.
Onko sinussa miellyttäviä ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Seksiin kyllä kelpaa jos on kohtuu nätti ja pitänyt itsestään huolta. Voihan se itsetuntoa piristääkin, kun huomaa kelpaavansa. Jos osaa sulkea silmänsä siltä, että parisuhteeseen ei nämä suhteet johda.
Ja paskanmarjat. Mä olen parisuhteessa.
52v.
Virhe kirjoitti:
Moi taas.
Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.
Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.
Virhe kirjoitti:
Moi taas.
Kuka juottaa väkisin? Ilo irti vaikka harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe kirjoitti:
Olen 46v nainen, olen 167cm pitkä ja painan 56kg. Urheilen ja pidän todellakin ulkonöstäni huolta, on vakituinen työ ja olen raitis. Yhdenillan seuraa varmuudella saan, mutta jos haluasin vielä ihan oikean ihmissuhteen, kunnollisen miehen etsiminen veisi todennäköisesti loppu elämäni, ilman tulosta. Tuntuu että me "vanhemmat" naiset kelpaamme vain varatuille, päihdeongelmaisille, seksiriippuvaisille jne. Kyllä hyvän tai edes kohtuullisen näköiset (vakavastiotettavat) kunnolliset miehet ovat täysin utopiaa tässä iässä, se pitää täysin paikkansa että hyvät on aina jo varattu. Minua itseäni ei kiinnosta puumailu, joka alun huuman jälkeen muuttuu nopeasti kuluttavaksi ja noloksi. Usein se on sellaista päihtyneiden aikuislapsien leikkiä, sieltä ei ainkaan löydy yhtään mitään varteenotettavaa. Erosin viitisen vuotta sitten ehkä hieman liian heppoisin perustein, ja tietysti luulin löytäväni jotenkin paremman kumppanin elämääni tuosta vaan. Nyt kaduttaa, varsinkin kun ex mieheni näyttää onnelliselta ja hyvinvoivalta uudessa suhteessaan, jonka hän löysi käytännössä heti eron jälkeen.
Olen jo hiukan luovuttanut. Monet kertovat nauttivansa yksinolosta ja sinkkuna elämisestä, itse en ole tälläinen. Haluan seuraa kivoihin koti-iltoihin, ja haluan jakaa ajatuksiani elämänkumppanini kanssa, enkä joidenkin tyyppien vaan, jotka jatkavat seuraavaan kukkaan edelliseen tarpeensa tehtyään.
Joku kuitenkin nyt mättää, kun olet kerran noin sopusuhtainen ja ilmeisesti hyvännäköinen, ettei ketään miestä löydä, kuin yhden illan seuraksi.
Joo, mättää se, etteivät naiset kirjoita "tarpeiden tekemisestä" kun tarkoittavat seksiä. Muuten tuo kyhäelmä olikin jo ihan ok.
Aa, olet Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat anukseen.
Tässähän tämä miehen ajatusmalli tulikin hienosti heti esille. Jos sitä sun tätä, niin kelpaat, eli anna käyttää itseäsi, niin sen jälkeen voidaan pohtia kelpaanko.
En vaan jaksa tälläistä enää, en pidä epärehellisyydesta, ei nämä mihinkään hyvään johda.
Ja seuraavalle "anusmiehelle" tiedoksi: olen kumppanilleni täysin käytettävissä, ja olen kiinnostunut ihan kaikesta mahdollisesta seksistä, en ole sinkku sen vuoksi etteikö seksi maittaisi. Myös se mystinen anus.
Vierailija kirjoitti:
Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.
Mua kiinnostaa mutta mun ikäisiä miehiä en tapaa missään tai he ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos tosiaan on pitänyt itsestään huolta ja ei ole mikään pöhöttynyt pubiruusu tms.
m~33
Harva on. Aika usein vierelle tunkeva mies on hiprakkainen.
Vierailija kirjoitti:
Virhe kirjoitti:
Moi taas.
Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.
99.99% miellyttävän oloisista ja oikeaan ikähaarukkaan sopivista miehistä on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.
Mua kiinnostaa mutta mun ikäisiä miehiä en tapaa missään tai he ovat varattuja.
Tai poikamiehiä, jotka ovat a) itsenäisiä, eivät kaipaa naista b) kelvottomia.