Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
61/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.

Mua kiinnostaa mutta mun ikäisiä miehiä en tapaa missään tai he ovat varattuja.

Minä olen 36-vuotias mies, eikä minunkaan ikäisiä naisia tapaa enää missään. Koska ei niitä ole missään, he ovat kotona. Kuten itsekin. 50-vuotiaista miehistä nyt puhumattakaan. Nettitreffit ovat oikeastaan ainut mahdollisuus tuossa vaiheessa löytää ketään, ellei työskentele jollain miesvaltaisella alalla naisena. En minäkään löydä yhtään ketään, jos menen ulos kävelylle tai vaikka baariin. Siellä on 20-24-vuotiaita opiskelijoita.

Vierailija
62/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Moi taas.

Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.

Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.

99.99% miellyttävän oloisista ja oikeaan ikähaarukkaan sopivista miehistä on varattu.

Siksi kannattaa ottaa ajan kanssa selvää kiinnostavasta ihmisestä.

Voihan hän olla pian vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on mahdollista, että joka ainoa tuossa iässä oleva ystävä ja tuttava on löytänyt vakituisen, hyvän parisuhteen, mutta täällä väitetään päinvastaista? Onko palstapoikien kiinnostus todellakin niin suurta vanhempia naisia kohtaan, että vaivautuvat täyttämään nämä ketjut keksityillä jutuilla? 

Vierailija
64/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Moi taas.

Mättää varmaan se että en halua alkoholin huuruista elämää. En halua tutustua ihmisiin humalassa, en näe siinä mitään järkeä, koska humalassa ihmiset ovat yleensä jotain ihan muuta kuin seuraavana päivänä selvinpäin.

Älä sitten tutustu humalassa. Voit naisena jutella miehille ihan selvänä ja missä tahansa. Menet vaikka kaupassa pyytämään treffeille.

99.99% miellyttävän oloisista ja oikeaan ikähaarukkaan sopivista miehistä on varattu.

Miksi se ikä on sinulle niin suuri kynnyskysymys? Jos rajoitat iän vaikka 2 vuoteen tällä hetkellä, niin miksi et kokeilisi kolmen vuoden ikäeroa? Suuntaan tai toiseen. Tai jos ei onnistu, niin sitten katse ulkomaille.

Vierailija
65/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Olen 46v nainen, olen 167cm pitkä ja painan 56kg. Urheilen ja pidän todellakin ulkonöstäni huolta, on vakituinen työ ja olen raitis. Yhdenillan seuraa varmuudella saan, mutta jos haluasin vielä ihan oikean ihmissuhteen, kunnollisen miehen etsiminen veisi todennäköisesti loppu elämäni, ilman tulosta. Tuntuu että me "vanhemmat" naiset kelpaamme vain varatuille, päihdeongelmaisille, seksiriippuvaisille jne. Kyllä hyvän tai edes kohtuullisen näköiset (vakavastiotettavat) kunnolliset miehet ovat täysin utopiaa tässä iässä, se pitää täysin paikkansa että hyvät on aina jo varattu. Minua itseäni ei kiinnosta puumailu, joka alun huuman jälkeen muuttuu nopeasti kuluttavaksi ja noloksi. Usein se on sellaista päihtyneiden aikuislapsien leikkiä, sieltä ei ainkaan löydy yhtään mitään varteenotettavaa. Erosin viitisen vuotta sitten ehkä hieman liian heppoisin perustein, ja tietysti luulin löytäväni jotenkin paremman kumppanin elämääni tuosta vaan. Nyt kaduttaa, varsinkin kun ex mieheni näyttää onnelliselta ja hyvinvoivalta uudessa suhteessaan, jonka hän löysi käytännössä heti eron jälkeen. 

Olen jo hiukan luovuttanut. Monet kertovat nauttivansa yksinolosta ja sinkkuna elämisestä, itse en ole tälläinen. Haluan seuraa kivoihin koti-iltoihin, ja haluan jakaa ajatuksiani elämänkumppanini kanssa, enkä joidenkin tyyppien vaan, jotka jatkavat seuraavaan kukkaan edelliseen tarpeensa tehtyään.

Joku kuitenkin nyt mättää, kun olet kerran noin sopusuhtainen ja ilmeisesti hyvännäköinen, ettei ketään miestä löydä, kuin yhden illan seuraksi.

Joo, mättää se, etteivät naiset kirjoita "tarpeiden tekemisestä" kun tarkoittavat seksiä. Muuten tuo kyhäelmä olikin jo ihan ok.

Aa, olet Tinderissä.

? En ole koskaan ollutkaan. Löysin omani jo kauan aiemmin.

Vierailija
66/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisethän eroaa valtoimenaan. Kyllä niitä vapaita treffailtavia piisaa!

50v nainen on kuumaa kamaa 15 vuotta nuorempien miesten mielestä.

Kyllä, jos tosiaan on pitänyt itsestään huolta ja ei ole mikään pöhöttynyt pubiruusu tms.

m~33

Harva on. Aika usein vierelle tunkeva mies on hiprakkainen.

Pointti oli siinä, etten ylipäätään etsisi vanhempaa naista mistään baarista tai vastaavasta.

esim. erinäisissä kulttuuri, ja urheilupiireissä on oikein meneviä 45+ naisia.

Vierailija
67/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kyllä kelpaa jos on kohtuu nätti ja pitänyt itsestään huolta. Voihan se itsetuntoa piristääkin, kun huomaa kelpaavansa. Jos osaa sulkea silmänsä siltä, että parisuhteeseen ei nämä suhteet johda.

Naiset kelpaavat seksiin, vaikka ei olisi päätä.

Varsinkaan sitä.

Vierailija
68/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on mahdollista, että joka ainoa tuossa iässä oleva ystävä ja tuttava on löytänyt vakituisen, hyvän parisuhteen, mutta täällä väitetään päinvastaista? Onko palstapoikien kiinnostus todellakin niin suurta vanhempia naisia kohtaan, että vaivautuvat täyttämään nämä ketjut keksityillä jutuilla? 

On. Palstapoikia harmittaa, tädeille pitää yrittää tuottaa paha mieli jollakin tavoin. Peruskauraa.

Vierailija
69/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä riittää kyllä, oman ikäiset miehet on vaan enemmän moukkia kuin nuorempi sukupolvi.

Vierailija
70/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vientiä riittää kyllä, oman ikäiset miehet on vaan enemmän moukkia kuin nuorempi sukupolvi.

Ota omasi sitten sieltä nuoremmasta sukupolvesta.

Vierailija
71/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä sosiaalialalla ja paljon naisia on työpaikoilla ollut kaikista ikäryhmistä. Jokainen +50 eronnut/sinkku nainen löysi uuden parisuhteen puolen vuoden - puolentoistavuoden sisällä.

Minä en ole löytänyt, mutta enpä juuri etsikään.

Tulee vastaan jos tulee.

Vierailija
72/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä sosiaalialalla ja paljon naisia on työpaikoilla ollut kaikista ikäryhmistä. Jokainen +50 eronnut/sinkku nainen löysi uuden parisuhteen puolen vuoden - puolentoistavuoden sisällä.

Minä en ole löytänyt, mutta enpä juuri etsikään.

Tulee vastaan jos tulee.

Eipä sitä enää +50 v. iässä tule vastaan etsimättä. Mutta et ilmeisesti kaipailekaan.

Vierailija
73/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: ajatteletko, että miehillä on yhtään enempää vientiä tuossa iässä? Tai missään iässä? Tervetuloa maan pinnalle, kun ikää tulee.

Mua kiinnostaa mutta mun ikäisiä miehiä en tapaa missään tai he ovat varattuja.

Tai poikamiehiä, jotka ovat a) itsenäisiä, eivät kaipaa naista b) kelvottomia.

Aha, se on sun mielipide.

Vierailija
74/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ja onnellinen kirjoitti:

Vähä yli 55 ja ois kyllä menekkiä mutta ei kiitos, nautin yksin olosta kaikessa rauhassa, en jaksa enää miehiä..

Minä kyllä jaksaisin.Mutta tuntuu ihan siltä kaikki hyvät mieht on avio,avolitossa tai parisuhtessa.Kun ollan yli 50v.Jäljellä sitten miehet .akatomat,eronet.Jotka heti  kaljassa alkaa puhu seksi, sala suhde tai panettaa . Kuka aikuinen nainen haluaa patjaksi ?Joilekin ei menen perille edes kerostalon piha piiri. Ei tarkoita oli nainen nuori tai vanha yksin asuessa,on vapaata ristaa jokiselle yksin asuvall miehelle joka eronut tai leski.Törkeimmät  tuuri juopot,kaljaa juovat miehet plus: 50v  siihen  ikään asti kun dementtia heille tulee.

Vierailija
75/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku ja onnellinen kirjoitti:

Vähä yli 55 ja ois kyllä menekkiä mutta ei kiitos, nautin yksin olosta kaikessa rauhassa, en jaksa enää miehiä..

Minä kyllä jaksaisin.Mutta tuntuu ihan siltä kaikki hyvät mieht on avio,avolitossa tai parisuhtessa.Kun ollan yli 50v.Jäljellä sitten miehet .akatomat,eronet.Jotka heti  kaljassa alkaa puhu seksi, sala suhde tai panettaa . Kuka aikuinen nainen haluaa patjaksi ?Joilekin ei menen perille edes kerostalon piha piiri. Ei tarkoita oli nainen nuori tai vanha yksin asuessa,on vapaata ristaa jokiselle yksin asuvall miehelle joka eronut tai leski.Törkeimmät  tuuri juopot,kaljaa juovat miehet plus: 50v  siihen  ikään asti kun dementtia heille tulee.

Ei ehkä kannata tavoitella miehiä, jos asenne on "en jaksa enää miehiä". Ylipäätään kirjoitusasustasi voin jo päätellä, ettet houkuttele puoleesi +55-vuotiaana työssäkäyviä varakkaita hiukset päässä (ja puhtaana) olevia miehiä.

Vierailija
76/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe kirjoitti:

Moi taas.

Miksi se ikä on sinulle niin suuri kynnyskysymys? Jos rajoitat iän vaikka 2 vuoteen tällä hetkellä, niin miksi et kokeilisi kolmen vuoden ikäeroa? Suuntaan tai toiseen. Tai jos ei onnistu, niin sitten katse ulkomaille.

Ikähaarukkani ehkäpä noin 40-50v. Omalla kohdallani suurin kynnys varmaan on tuo vaatimus raittiudesta. 

Vierailija
77/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 54-v, eronnut 8 v sitten, lapset jo täysikäisiä ja opiskelevat muualla eli asuvat itsenäisesti. Oon hoikka ja urheilullinen koska liikun paljon, naama tavanomainen eli ei superruma eikä superkaunis, luonteeltani olen avoin ja reipas, vakituinen duuni asiantuntijatehtävissä ja elätän itseni ilman suurempia ongelmia.

Jos joku ihmettelee taas miksi pitää korostaa hoikkuutta ja urheilullisuutta niin siksi, että se vaikuttaa olevan miehille avainasia kuten ulkonäkö ylipäätään. Jopa niille jotka eivät itse ole hoikkia eikä tippaakaan urheilullisia.

Mutta AINA ja JATKUVASTI kiertäen kaartaen saan kuulla treffikumppaneilta ja ulkopuoleltakin että olen liian VANHA eikä vanhat naiset kiinnosta. Miehille ei siis kelpaa. Sen oon kyllä huomannut että oon liian vanha jopa itseeni 10 v vanhemmille harmaahapsisille möhömahoille.

Ymmärrän että nuoret miehet ei minusta kiinnostu mut se hämmästyttää että omassakin ikäluokassa miehet hakevat säännönmukaisesti itseään yli puolta nuorempia naisia. Tietty jos haluaa lapsia vielä, sekin on okei mutta profiileistaan päätellen nuokin miehet haluavat loppuelämänsä vain matkustaa ja kalastaa tai elää täysillä mitä se sit tarkoittaakaan, eikä vaihtaa vaippoja.

Ei parisuhteen puuttumiseen tietenkään kuole joten on ihan mahdollista että elän sitten yksin elämäni loppuun.

Ja ei, ratkaisu ei ole se, että lopetan "nirsoilun" ja hyväksyn kumppaniksi jonkun päihderiippuvaisen tai väkivaltaisen tai muuten vaan muihin ilkeästi suhtautuvan miehen. Tästä syystä olen toistaiseksi lopettanut kaikki kohtaantumisyritykset vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
78/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, työelämässä ovat osaavia, luotettavia kivijalkoja.

Vierailija
79/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 54-v, eronnut 8 v sitten, lapset jo täysikäisiä ja opiskelevat muualla eli asuvat itsenäisesti. Oon hoikka ja urheilullinen koska liikun paljon, naama tavanomainen eli ei superruma eikä superkaunis, luonteeltani olen avoin ja reipas, vakituinen duuni asiantuntijatehtävissä ja elätän itseni ilman suurempia ongelmia.

Jos joku ihmettelee taas miksi pitää korostaa hoikkuutta ja urheilullisuutta niin siksi, että se vaikuttaa olevan miehille avainasia kuten ulkonäkö ylipäätään. Jopa niille jotka eivät itse ole hoikkia eikä tippaakaan urheilullisia.

Mutta AINA ja JATKUVASTI kiertäen kaartaen saan kuulla treffikumppaneilta ja ulkopuoleltakin että olen liian VANHA eikä vanhat naiset kiinnosta. Miehille ei siis kelpaa. Sen oon kyllä huomannut että oon liian vanha jopa itseeni 10 v vanhemmille harmaahapsisille möhömahoille.

Ymmärrän että nuoret miehet ei minusta kiinnostu mut se hämmästyttää että omassakin ikäluokassa miehet hakevat säännönmukaisesti itseään yli puolta nuorempia naisia. Tietty jos haluaa lapsia vielä, sekin on okei mutta profiileistaan päätellen nuokin miehet haluavat loppuelämänsä vain matkustaa ja kalastaa tai elää täysillä mitä se sit tarkoittaakaan, eikä vaihtaa vaippoja.

Ei parisuhteen puuttumiseen tietenkään kuole joten on ihan mahdollista että elän sitten yksin elämäni loppuun.

Ja ei, ratkaisu ei ole se, että lopetan "nirsoilun" ja hyväksyn kumppaniksi jonkun päihderiippuvaisen tai väkivaltaisen tai muuten vaan muihin ilkeästi suhtautuvan miehen. Tästä syystä olen toistaiseksi lopettanut kaikki kohtaantumisyritykset vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vaikea uskoa. Joku tässä nyt mättää, Tinderkö, koska nämä minun ystäväni eivät ole löytäneet sieltä yhtä lukuunottamatta eivätkä ole edes kokeilleet Tinderiä käyttää. Uusi mies on löytynyt töistä, tuttavista, naapurista.

Vain yksi näistä ystävistä tai tuttavista on superkaunis, mutta silti kaikki ovat löytäneet todella kivan miehen, huomattavasti paremman kuin aiempi. Ei mitään päihdeongelmaisia, vaan vastaavia kuin itse ovat, akateeminen jne. 

Vierailija
80/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy, mutta huonoa en huoli.

On omat kriteerit miehelle. Kaiken laista sukankuluttajaa " olen 55 mutta menee kolmikymppisestä" alkaen.

Olen 60 , täytin syksyllä jaseurustelen ikäiseni miehen kanssa kuudetta vuotta. Tapasimme tanssitapahtumassa, tutustuimme ja huomasimme että ajatus- ja arvomaailmamme kohtaavat.

Asumme kumpikin omillamme, minä omassa talossani jossa hän tosin oleilee aika paljon kun hänellä on shäfer koira joka viettää aikaansa kanssani koska minulla on aidattu piha jossa olla vapaana.

Olemme molemmat innokkaita tanssijoita, ja kyllä siellä tarjontaa olisi jos huolisi. En ymmärrä tuota että ei muka löydy? Kai ne sitten on nuo tinderit ja muut joista haetaan. Sellaiseen en lähtisi koskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi