Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
361/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuoden päästä jätän naiseni kun viimeisin lapsi tulee täysi ikäiseksi. En kyllä tosiaankaan rupea sen jälkeen mihinkään parisuhteeseen vaan alan harrastaa, matkustaa ja työskennellä oman haluni mukaan. Seksiä saa korvaustakin vastaan jos on tarvetta.

Vierailija
362/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt itsetunto kuriin ja pari hyvää kuvaa Tinderiin tms. ja kyllä alkaa tulla mätsejä! Ei haittaa jos vaikka iästä vähentää pari vuotta, kukaan huomaa. Olen 54 v ja mätsejä ropisee.

Niin siis pitää valehdella ikänsä että saa patukkaa. Itsetunto kurissa tosiaan.

Sinun patukkasi ei taida kelvata kellekään. Sellaista aistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko noille nuoremmille kolleille myös vaihdevuosistanne?

Se jujuhan tuossa on että ne pääsee kokeilemaan kaikkea sellaista hauskaa ilman kumia mihin heidän omanikäiset itseään arvostavat eivöt lähde mukaan.

Estot tosiaan ovat nuorten ongelma. Useimmat kasvavat niiden yli, kun itseluottamus kasvaa iän myötä.

Satuin kuulemaan kun pari noin kolmekymppistä nuorta miestä puhuivat kokemuksistaan vähän alle viisikymppisistä puumista.

Ne kuulemma tekee huomionkipeydessään kehuja vastaan vaikka ATM:n.

Nuorten kukkojen typeryyksiin uskovat vain muut typerät miehet. Luet varmaan Iltalehteäkin.

Vierailija
364/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävästi miehet katselevat...ihan tavis 56v ei edes meikkiä

Käveletkö pakkasella paljain jaloin tms?

Oletko muistanut ottaa lääkkeesi? Tervehän sinä ilkeilevä nulikka et missään tapauksessa ole.

Vierailija
365/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin kun täytin 50 v ja todellakin oli kysyntää. Sekä nuoria seksiseuraa hakevia että oman ikäisiä oikeaa suhdetta hakevia.

Viimeiset viisi vuotta molempia suhteita harrastellut eli nyt oon 55. Puhelin piippaa jatkuvasti

Teetkö verokortilla?

Maksan satasen sille, joka hinaa tätä kommentoijaa auton perässä. Pershäiriöinen ressukka, jota me elätämme - miksi?

Vierailija
366/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 51 ja mulla on kolmekymppinen poikaystävä, ottajia olisi ollut ihan riittävästi mutta halusin tämän miehen.

Olin erotessa 45 ja 49 kun aloin seurustella nyksän kanssa.

Naapurilla sama. On Nigeriasta.

Persulla näköjään ongelmia taas. Kokeilisit vaikka litiumia.

Vierailija
367/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta,mutta...eipä huvita toisaalta sxitön elämäkään, kun sillä saralla mies on oikein pätevä. Eikä tunteellisena ihmisenä innosta etsiä pikaseuraakaan.  

On ihanan vahingoniloista kuulla, että ihmiset harkitsevat eroa, vaikka tykkäävät seksistä kumppaninsa kanssa. Parempi sinullekin, että pysyt henkisesti huonossa suhteessa, koska olet alunperin varmasti valinnut kyseisen miehen vain siksi, että seksi oli hänen kanssaan niin kivaa. 

Onpa hienoa, kun Sinä tiedät näköjään paremmin kuin minä itse, millä perusteella kumppanini aikoinaan valitsin. Voin tosin kertoa, että muitakin perusteita oli kuin seksi. Senkin voin kertoa, että kyllä kirpaisee luopua elämän tuosta osa-alueesta. Kuten sanoin, olen 46-vuotias, jolla on myös pieniä lapsia. Eipä tässä paljon ole tilaisuuksia tinderöidä, ja nää palstan tasoteoreetikot voi varmaan viisastella sulle, mikä mun taso näillä spekseillä olisi. Onneksi Sinä et koskaan tee virheitä, rakkaudessa varsinkaan! Hienoa lisäksi, että koet elämäniloa - toisen murheista.

Vierailija
368/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 72 vuotta, olen ihan tavis nainen mutta luonteeltani valoisa ja humoristi. Saan ihan tarpeeksi huomiota miehiltä ja kohteliasta mukavaa juttelua. Ikääni en salaa millään tavalla mutta huomannut että itseäni paljon nuoremmat herrat pitävät höpsöistä tädeistä ja näkevät meidät ihan naisina. Miesystävä on aika paljon nuorempi mutta se seikka ei tunnu vaivaavan ketään.

Vierailija
369/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt itsetunto kuriin ja pari hyvää kuvaa Tinderiin tms. ja kyllä alkaa tulla mätsejä! Ei haittaa jos vaikka iästä vähentää pari vuotta, kukaan huomaa. Olen 54 v ja mätsejä ropisee.

Niin siis pitää valehdella ikänsä että saa patukkaa. Itsetunto kurissa tosiaan.

Sinun patukkasi ei taida kelvata kellekään. Sellaista aistin.

Naisilla ei ole patukoita.

Vierailija
370/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti erosi viisikymppisenä ja ei ole uutta miestä löytynyt. On nyt päälle 60. Tai kuulemma miehiä kyllä olisi tarjolla, mutta ei riittävän fiksuja että viitsisi niitten kanssa sen syvempään suhteeseen alkaa.

Vierailija
371/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ja onnellinen kirjoitti:

Vähä yli 55 ja ois kyllä menekkiä mutta ei kiitos, nautin yksin olosta kaikessa rauhassa, en jaksa enää miehiä..[/quote ]Tavallinen ystävyys muutenkin parempaa kuin parisuhde?

Tästä ei tarpeeksi puhuta etteivät naiset edes välttämättä halua miestä kun oivaltavat riesaksi 😂

Vierailija
372/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan taida nyt melkein haluta vanhaa naista joka on nuoruuden huvitellut ja nyt kun ikää tullut voisikin asettua paikoilleen.

Mutta kun niitä vanhemman naisen haluajia on! Luulen kyllä, että hakevat täyspäistä, lämmintä, maanläheistä, eikä mitään rinsessaa.

Vierailija
373/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v. Tukeva.

Mutta koska osaan puhua vaikka täysin tuntemattomille, niin en huolestu, jos vaikka tarvitsisin seuraa yli 60 tai 70 vuotiaana.

Mikään hissukka en ole ja kuljen aina suoraselkäisenä.

Ja kyllä, minua on lähestytty niin ulkoillessani kuin kaupassakin ja treffeillekin on pyydetty, kun eihän tuntematon ihminen ole arvannut, että olen naimisissa. Ja ei, vaatteilla en ole provosoinut!

Vierailija
374/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v., pitkä ja hoikka nainen. Vientiä riittää aina kun yöelämään lähtee. Miehet ikähaarukassa 29v.-58v. ovat olleet kiinnostuneita mun seurasta, ei valittamista.

Vierailija
375/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus luettua tätä palstaa ja näitä viestejä.

Elämäni viisain päätös ihmissuhde rintamalla on ollut tämä toinen vaimoni joka ei ole Suomalainen nainen. Ei voi muuta kun ihmetellä jos te olette tosiaankin tuota mieltä mitä te kirjoitatte.

En tiiä onko nämä viestit huonoja provoja vai ihan oikeasti kirjoitettuja ja suomalaisten naisten ajattelutapa on nyt vajonnut jo tuolle tasolle?

Vierailija
376/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut monta ihanaa miestä, mutta en tohdi ottaa yhteenkään yhteyttä tapaamisen jälkeen koska mitä jos nolaan itseni? En ehkä ole ollenkaan sellainen kun he kuvittelevat. Alan ajatella kroppaani ja sen puutteita ym. Sitten en ainakaan halua enää ottaa yhteyttä.

N 59

Vierailija
377/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin kun täytin 50 v ja todellakin oli kysyntää. Sekä nuoria seksiseuraa hakevia että oman ikäisiä oikeaa suhdetta hakevia.

Viimeiset viisi vuotta molempia suhteita harrastellut eli nyt oon 55. Puhelin piippaa jatkuvasti

Teetkö verokortilla?

Maksan satasen sille, joka hinaa tätä kommentoijaa auton perässä. Pershäiriöinen ressukka, jota me elätämme - miksi?

Suomessa on tuhansia prostituoituja joten raivarit tuollaisesta kysymyksestä on turhaa.

Vierailija
378/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet edes halua lapsia. Ja jos muuttavat mielensä niin vapaa maa.

Vierailija
379/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-55-vuotiaat miehet, Vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
380/572 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja vientiä olisi kyllä, tosin olen jo parisuhteessa. "auttaisiko" tähän sitten se, että minua pidetaan ihan mukavana ihmisenä, ja tykkään itsekin elämästä ja olen luonteeltani aina ollut perus positiivinen. Ulkonäkö on kyllä nuoruusvuosista tietenkin muuttunut, mutta ihan ok näköinen olen vissiin vieläkin, ainakin muiden kertoman mukaan. Mulle huomiota osoittavat miehet ovat yleensä suunnilleen samaa ikäluokkaa, plus/miinus n. kymmenen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme