Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
321/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt itsetunto kuriin ja pari hyvää kuvaa Tinderiin tms. ja kyllä alkaa tulla mätsejä! Ei haittaa jos vaikka iästä vähentää pari vuotta, kukaan huomaa. Olen 54 v ja mätsejä ropisee.

Niin siis pitää valehdella ikänsä että saa patukkaa. Itsetunto kurissa tosiaan.

Vierailija
322/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako joku +50 todellakin muuttaa yhteen uuden suhteensa kanssa.

Varsinkaan itsenäinen, omillaan pärjäävä nainen?

Ei halua. Uusi suhde saa siivota oman kämppänsä, laittaa ruokansa ja pestä oman pyykkinsä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Menopaussi ajoittuu tuolle ajalle ja tuo lienee aika radikaali muutos?

Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.

Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.

Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.

Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka,  100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.

Te naiset ette nähtävästi tätä itse näe.

Vierailija
324/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä olen ainakin kelvannut. Tosin nyt olen ollut parisuhteessa reilun vuoden enkä tiedä onko jotain radikaalia tapahtunut tässä ajassa, eli olisiko vientiä nyt.

Mutta uskon kyllä, että seuraa ja flirttiä varmasti löytyy tässäkin iässä. Parisuhde onkin sitten haastavampi juttu, mutta sitähän on nykyään nuorempienkin vaikea löytää.

Ystäväni on melkein 50 ja seurustelee tosi komean ja fiksun 35-vuotiaan kanssa ja hyvin menee.

Minunkin ystävä on noin 50 ja seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Rakkaus roihahti Nigeriassa.

Vierailija
325/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 v. mies, enkä suostu tapailemaan ylipainoisia, nalkuttavia, omahyväisiä, persaukisia, feministejä, yli 40 vuotiaita, yh:ta, tatuoituja, tai enempi kuin kolmannella kierroksella olevia naisia. Ruuan laitto ja leipominen pitää onnistua. Myös siivous, automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Naisen on mentävä välillä omaan kotiinsa koska minä tarvitsen välillä omaa aikaa. Ei saa haitata minun harrastuksia ja sen naisen on tultava toimeen omillaan.

Ja näistä periaatteesta en luovu.

Haluatko että nainen hoitaa luonasi siivoukset, ruuanlaiton, leipomisen? Ja tietty sama omassa kotonaan. Jakaisitteko koti työt vai hoitaisko nainen kahta huushollia?

Kun olet hällä, teetkö saman?

En tee. Minulla on muutakin tekemistä.

Sinun kannattaisi ehkä palkata siivooja ja/tai kodinhoitaja. En usko, että kovinkaan moni nainen, edes nuori ja naiivi,  suostuu sinun ehtoisi.

Vierailija
326/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kerran 50v äidilleni deittiprofiilin ja hämmästyin sitä miesten viestien määrää mitä tuli. Mutta osa haki seksiä, osa ihan mukavaa ja juttuseraa. Äidilleni ei kuitenkaan kelvannut ketään.

Vierailija
327/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä

mä olen ainakin kelvannut. Tosin nyt olen ollut parisuhteessa reilun vuoden enkä tiedä onko jotain radikaalia tapahtunut tässä ajassa, eli olisiko vientiä nyt.

Mutta uskon kyllä, että seuraa ja flirttiä varmasti löytyy tässäkin iässä. Parisuhde onkin sitten haastavampi juttu, mutta sitähän on nykyään nuorempienkin vaikea löytää.

Ystäväni on melkein 50 ja seurustelee tosi komean ja fiksun 35-vuotiaan kanssa ja hyvin menee.

Minunkin ystävä on noin 50 ja seurustelee 30 vuotiaan miehen kanssa. Rakkaus roihahti Nigeriassa.

No mun ystävä ja miehensä ovat molemmat ihan supisuomalaisia.

Vierailija
328/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tein kerran 50v äidilleni deittiprofiilin ja hämmästyin sitä miesten viestien määrää mitä tuli. Mutta osa haki seksiä, osa ihan mukavaa ja juttuseraa. Äidilleni ei kuitenkaan kelvannut ketään.

Onko äitisi naimisissa ja kuinka vanha sinä olet?

Vierailija
329/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä

mä olen ainakin kelvannut. Tosin nyt olen ollut parisuhteessa reilun vuoden enkä tiedä onko jotain radikaalia tapahtunut tässä ajassa, eli olisiko vientiä nyt.

George St. Martin on myös nykyään supisuomalainen Leppänen.

Vierailija
330/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako joku 45+ vielä miehiä? Minä en.

Samaa mietin. MInkä takia ylipäänsä pitäisi olla parisuhteessa? Yksin on hyvä olla, omassa rauhassa omassa tuvassa.

Seksi ainakin minua motivoi suhteeseen. Ja tuleehan siinä mukana muutakin kivaa kuin seksi. Mutta ilman niitä muita voisin vaikka ollakin, mutta seksitöntä elämää en halua elää.

N45

Seksi ei vaadi parisuhdetta.

Vierailija
331/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.

Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.

Minulla on edelleen pyöreä peppu ja muodokkaat reidet vaikka olen jo 57 v. Kenenkään ulkonäkö ei muutu radikaalisti pelkästään vaihdevuosien takia.

Naisista jotka olen tuntenut nuoresta saakka,  100% tapauksissa ulkonäkö on muuttunut radikaalisti. Osalla toki jo aikaisemmin. Tiimalasikroppaiset kaunottaret ja hoikat/sporttiset naiset ovat pitäneet pintansa pisimpään. Mutta nämäkin ovat muuttuneet, tiimalasit ovat nyt tasapaksumpia ja lattapeppuisia, hoikilta ja sporttisilta puuttuvat kurvit kokonaan.

Te naiset ette nähtävästi tätä itse näe.

Täällä on useammassa viestissä kysytty, että entä sitten? Voisiko joku nyt vaikka rautalangasta vääntäen selittää, että mihin tuo sitten muka vaikuttaa?

Ja muuten valtaosa nuorista naisistakaan ei ole mitään erityisen hyväkroppaisia. Eipä se heidän pariutumistaan tunnu estävän. Miten on mahdollista, että miehet muka heräävät vasta keski-ikäisinä ymmärtämään naiskauneuden päälle jopa niin paljon, että ovat kyvyttömiä suhteeseen tai seksiin muiden kuin vartaloltaan täydellisten naisten kanssa - vaikka ovat koko siihen astisen elämänsä olleet suhteissa vain enemmän tai vähemmän epätäydellisten naisten kanssa? 

Sillä, mikä on ihanne, ei näytä olevan käytännössä vaikutusta sille, minkälaiset ihmiset pariutuvat. Aika harvalla on ihannevartalo, ja silti valtaosa päätyy suhteisiin. Valtaosa miehistä on sekä nuorina että keski-ikäisinä suhteessa epätäydellisten naisten kanssa. Joten mitä väliä tuolla mainitsemallasi iän tuomalla muutoksella siis käytännössä on?

Vierailija
332/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. MInkä takia ylipäänsä pitäisi olla parisuhteessa? Yksin on hyvä olla, omassa rauhassa omassa tuvassa.

Seksi ainakin minua motivoi suhteeseen. Ja tuleehan siinä mukana muutakin kivaa kuin seksi. Mutta ilman niitä muita voisin vaikka ollakin, mutta seksitöntä elämää en halua elää.

N45

Mutta dildo tarvii laturin.

Vierailija
333/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump sanoi että check-out time on 35.

Vierailija
334/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Ei toki, ja en tarkoittanutkaan suhteesta puhuessani nimenomaan jotain sitoutunutta parisuhdetta. Itse en tykkää irtoseksistä, mielestäni se on tylsää, enkä halua lähteä tuntemattomien miesten mukaan muutenkaan. Minulle sopii parisuhde, kevytsuhde, vakituinen seksisuhde tai tietyin ehdoin vaikka fwb - ihanne on kevytsuhde, mutta jos toinen todella vahvasti kolahtaa, käy parisuhdekin. Fwb vain siinä tapauksessa, että välillämme on vetovoimaa - pelkästään kaverillisissä fiiliksissä en halua harrastaa seksiä. Mutta tykkään kyllä myös romantiikasta, läheisyydestä, yhdessä tekemisestä, ja on suhde antoisampi, jos siinä on myös näitä. Mutta yhden illan jutut eivät kiinnosta.

Vierailija
335/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v enkä todellakaan kelpaa kenellekään.

(Olen ihan sopusuhtainen, en ole lihava enkä susiruma.)

Et ehkä ole tajunnut, mutta vanhempia miehiä kiinnostaa kyllä. Montaako 70-vuotiasta olet yrittänyt?

Minäkin olen 52v, miksi haluaisin isäni ikäisen miehen? Ja miksi minun pitäisi katsella vanhempaa ruppanaa, joka itse ei katsele edes ikäisiään?

En minäkään ottaisi mitä tahansa. Hakisin iloni satunnaisesti ja jos sopiva löytyy, niin katsotaan sitten uudestaan.

Olen muutaman vuoden nuorempi ja mulle tulee miehiä ovista ja ikkunoista.

Asutko jossain purkutuomiotalon ykköskerroksessa missä ei ole ikkunalaseja ja ovissa ei ole lukkoja?

Vierailija
336/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Olen itse 49v pyöräilyä ja potkunyrkkeilyä harrastava nainen. Mun reisistä ei löydy selluliittiä suurennuslasillakaan.

Mutta jos haet töitä, sut luokitellaan ikälopulsi seniiliksi, joka on aina sairas.

Tämäkään ei pidä paikkansa. Hain nykyistä työpaikkaani 54 -vuotiaana ja minut valittiin suoraan. Kyse on tosin asiantuntijatehtävästä, jossa kokemuksella ja sosiaalisella pääomalla on oma merkityksensä. Ja tietenkin pyöreä peppuni ja muodokkaat reiteni tekivät vaikutuksen itseäni 20 vuotta nuorempaan rekrytoijaan ;) 

Vierailija
337/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä

Perussuomalaisia?

Vierailija
338/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Olen itse 49v pyöräilyä ja potkunyrkkeilyä harrastava nainen. Mun reisistä ei löydy selluliittiä suurennuslasillakaan.

Mutta jos haet töitä, sut luokitellaan ikälopulsi seniiliksi, joka on aina sairas.

Ei oikeastaan noin. Jos työhön hakisi ainoastaan 49-vuotiaita, joku heistä valittaisiin. 

Vierailija
339/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkään ei pidä paikkansa. Hain nykyistä työpaikkaani 54 -vuotiaana ja minut valittiin suoraan. Kyse on tosin asiantuntijatehtävästä, jossa kokemuksella ja sosiaalisella pääomalla on oma merkityksensä. Ja tietenkin pyöreä peppuni ja muodokkaat reiteni tekivät vaikutuksen itseäni 20 vuotta nuorempaan rekrytoijaan ;) 

Asiantuntijatehtävään persettä ja reittä vilauttamalla. Kokemusasiantuntija ja sosiaalinen pääoma.

Vierailija
340/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijatehtävään persettä ja reittä vilauttamalla. Kokemusasiantuntija ja sosiaalinen pääoma.

Ai nytkö yli viiskymppisen perse ja reidet ovatkin noin vastustamattomia? No äkkiäpä se mieli muuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä