Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
241/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Ihan normaaleja miehiä normaaleille naisille. Ehkä rima on joillain liian korkealla. Kavereista kaikki ovat pariutuneet uudelleen eron jälkeen. Kaikki 40-55-vuotiaina.

Vierailija
242/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku +50 todellakin muuttaa yhteen uuden suhteensa kanssa.

Varsinkaan itsenäinen, omillaan pärjäävä nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 kohta

Vierailija
244/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 v. mies, enkä suostu tapailemaan ylipainoisia, nalkuttavia, omahyväisiä, persaukisia, feministejä, yli 40 vuotiaita, yh:ta, tatuoituja, tai enempi kuin kolmannella kierroksella olevia naisia. Ruuan laitto ja leipominen pitää onnistua. Myös siivous, automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Naisen on mentävä välillä omaan kotiinsa koska minä tarvitsen välillä omaa aikaa. Ei saa haitata minun harrastuksia ja sen naisen on tultava toimeen omillaan.

Ja näistä periaatteesta en luovu.

Haluatko että nainen hoitaa luonasi siivoukset, ruuanlaiton, leipomisen? Ja tietty sama omassa kotonaan. Jakaisitteko koti työt vai hoitaisko nainen kahta huushollia?

Kun olet hällä, teetkö saman?

Vierailija
245/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 v. mies, enkä suostu tapailemaan ylipainoisia, nalkuttavia, omahyväisiä, persaukisia, feministejä, yli 40 vuotiaita, yh:ta, tatuoituja, tai enempi kuin kolmannella kierroksella olevia naisia. Ruuan laitto ja leipominen pitää onnistua. Myös siivous, automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Naisen on mentävä välillä omaan kotiinsa koska minä tarvitsen välillä omaa aikaa. Ei saa haitata minun harrastuksia ja sen naisen on tultava toimeen omillaan.

Haluatko että nainen hoitaa luonasi siivoukset, ruuanlaiton, leipomisen? Ja tietty sama omassa kotonaan. Jakaisitteko koti työt vai hoitaisko nainen kahta huushollia?

Kun olet hällä, teetkö saman?

En tee. Minulla on muutakin tekemistä.

Vierailija
246/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kävisi sinun kotona siivoamassa? :D

ei kyllä kävisi enää tämän tekstin jälkeen :D :D mut voihan palkata siivoojan

Vierailija
247/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
248/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja kyllä minä siivoan paljon myös itsekin. En pidä likaisesta kodista. Minua ärsyttää liat ja sotkut. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää touhua kuin siivota jonkun naisten tekemiä sotkuja. Vaatteita joka paikassa ja muita törkykasoja. En halua mitään sikaa taloon.

No, me ei sitten ainakaan sovittaisi yhteen, koska teen toimistotyötä ja olen juuri tuollainen vaatehamsteri.

Vierailija
249/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löytyy seuraa. Sen kun valkkaa vaan mieleisen. Ei vielä viisikymppisellä ole ollut ongelmia.

Vierailija
250/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja kyllä minä siivoan paljon myös itsekin. En pidä likaisesta kodista. Minua ärsyttää liat ja sotkut. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää touhua kuin siivota jonkun naisten tekemiä sotkuja. Vaatteita joka paikassa ja muita törkykasoja. En halua mitään sikaa taloon.

No, me ei sitten ainakaan sovittaisi yhteen, koska teen toimistotyötä ja olen juuri tuollainen vaatehamsteri.

Niin ja tuo mies on tuskin taitava puukäsitöissä, että se voisi tehdä paljon vaatekaappeja.

Vierailija
251/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy. Ihan normaaleja miehiä normaaleille naisille. Ehkä rima on joillain liian korkealla. Kavereista kaikki ovat pariutuneet uudelleen eron jälkeen. Kaikki 40-55-vuotiaina.

Niinhän sitä äkkiseltään luulisi. Liian usein normaali nainen ei pidä itseään normaalina vaan näkee itsensä jonain aivan ainutlaatuisena löytönä. Joo, ja se oma rima on tosiaan liian usein ja liian korkealla. Ja sitten vielä ihmettelevät kun jäivät katkeroituneita yksin.

Vierailija
252/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51 ja mulla on kolmekymppinen poikaystävä, ottajia olisi ollut ihan riittävästi mutta halusin tämän miehen.

Olin erotessa 45 ja 49 kun aloin seurustella nyksän kanssa.

Vierailija
253/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuo mies on tuskin taitava puukäsitöissä, että se voisi tehdä paljon vaatekaappeja.

Minun ei tarvitse tehdä vaatekaappeja. Jos minä tarvitsen vaatekaapin, minä ostan sen. Itsenäinen ja voimaantunut mies tekee näin.

Vierailija
254/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin kaikki naiset ei olisi itsenäisiä ja omillaan pärjääviä. Ei täällä kenenkään tarvitse ketään elättää.

Vierailija
255/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse tehdä vaatekaappeja. Jos minä tarvitsen vaatekaapin, minä ostan sen. Itsenäinen ja voimaantunut mies tekee näin.

Eli jos tykkäät naisesta niin et voi olla sen kanssa, koska sillä on liikaa vaatteita eli et voi ostaa kunnolla niitä vaatekaappeja.

Vierailija
256/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 48v nainen ja minua yrittää iskeä 25-65 ikäiset miehet eli on. :)

Siis flirttailevat ja iskevät jopa avoimesti ihan marketissa, ostareissa, kahvilassa, työpaikalla. Saattavat toki luulla minua paljon ikäistäni nuoremmaksi sillä kävin huvikseni marraskuussa plastikkakirurgin ihoanalyysissä eli 3d-laitteessa jolla kuvataan kasvon ihokerrokset jotta nähdään mitä vaurioita siellä on tai on tulossa, ja että mitä pintaa syvempiä hoitoja tai kirurgiaa suositellaan tai tullaan lähiaikoina tarvitsemaan, niin ihoni oli 34-35-vuotias, joten ei suositeltu mitään! :D

Jotain siloittavaa sairaanhoitajan tekemää laserhoitoa vasta noin 2-3 vuoden päästä. Sanottiin vain että jatkaisin kosmetologilla säännöllisiä ihonhoitoja 3 kk välein kuten olen tehnyt tähänkin saakka siitä lähtien kun täytin 35. Timanttihionnat, happohoidot ja led-valohoidot.

En ole polttanut tupakkaa eikä vaalea ihoni siedä aurinkoa joten olen vältellyt.

Vierailija
257/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, oikeastiko on odotettavissa niin radikaali muutos kelpaamattomaksi tässä 8 vuoden sisällä?

Olen 42 v. ja kyllä olis vientiä. Viime viikonloppuna baarissa yks ikäiseni mies kävi kehumassa kuinka olen "tosi nätti nainen" (ei yrittänyt iskeä, hällä oli oma nainen mukana), yksi tarjosi tiskillä juoman, ja yks toinen pyysi puhelinnumeron ja käytiin treffeillä jo. Työpaikalla on flirttiä useammankin kanssa ja yks mies on muhun ihastunut, tunnusti pikkujouluissa.

Menopaussi ajoittuu tuolle ajalle ja tuo lienee aika radikaali muutos?

Keskimääräinen menopaussi-ikä on 51, ei siis vielä 10 vuoteen. Taidat olla mies?

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla ulkonäkö on muuttunut radikaalisti +-40v tienoilla.

Naiset eivät itse tunnista tätä koska he katsovat ulkonäössään eri asioita kuin miehet. Miehet katsovat esimerkiksi todella paljon pepun ja keskivartalon suhdetta. Pepun pyöreys katoaa, ja vatsa alkaa pyöristyä melkein kaikilla. Myös reisistä katoavat muodot, suhteessa keskivartaloon ja käsivarsiin.

Tätä ei monet naiset tunnu ymmärtävän. Sillä iällä ei ole miehelle mitään merkitystä vaan ulkonäöllä. Ja fakta tosiaan on, että vaihdevuosia lähestyttäessä ja niiden alettua naisten ulkonäkö ja ruumiinrakenne muuttuu keskimäärin hyvin paljon.

Sille on tehtävissä jotain. Ratkaisun nimi on säännöllinen, tehokas jumppa ja kuntosalitreeni. Ei roiku maha ja peppu enää, sitäpaitsi salilla käy hieman vanhempiakin miehiä. Ei tosin vauvapalstan kaljamahoja.

On ja ei.

Kovakaan treeni ei palauta nuoruuden muotoja. Sillä pysyy kyllä ikäisekseen hyvännäköisenä, mutta 20+ naiset ovat täysin eri luokassa kropan suhteen./

Nykyään niin moni nuori nainen on ylipainoinen, että jo pelkästään pysymällä suht hoikkana keski-ikäinenkin voi erottua joukosta edukseen.

Minä olen siis 50-vuotias urheilullinen nainen ja mulla on kyllä miesseuraa tarjolla. Pukeudun naisellisesti ja kyllä, meikkaankin. Tällä hetkellä olen parisuhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa. 

Vierailija
258/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mun tasoinen mies mutta on jo eläkkeellä.

Vierailija
259/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä saanut huomiota ja treffejen ja suhteilujen lisäksi treffitarjouksia, vaikka lähentelenkin kuuttakymppiä. Olen ollut tilanteessa joka kerta yllättynyt, koska miehet ovat olleet minua nuorempiakin ja ihan miehekkään oloisia, lisäksi painan yli 90kg! Ehkä se liittyy siihen, että olen helposti lähestyttävissä. Näihin miehiin olen siis törmännyt livenä, töiden kautta tai asioidessani, en baarissa. Pidän kiloistani huolimatta naisellisia vaatteita ja huolehdin ulkonäöstäni. Olen mieleltäni virkeä ja ehkä tyyppinä aika itsevarma. Oletan, että miehiä löytyy sitten jatkossakin, nyt en ehdi.

Sama huomio, kyllä tarjokkaita on edelleen, mutta juuri nyt ei ole sopiva hetki. Olen pian 60, nuorekas, naisellinen ja itsestäni huolehtiva. Ehkä sitten eläkkeellä, hih. 

Vierailija
260/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan taida nyt melkein haluta vanhaa naista joka on nuoruuden huvitellut ja nyt kun ikää tullut voisikin asettua paikoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän