Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat naiset, vieläkö löytyy treffiseuraa ja flirttiä elämään, jos sitä haluatte?

Vierailija
13.01.2023 |

Tuli näistä muutamista eroketjuista mieleen, olen itse päälle kolmekymppinen nainen ja ajattelin olla avioliitossa vielä siihen saakka kunnes lapset ovat isompia.
Muuten tämä täysin ok, mutta pelkään ettei sitten enää 45-50 vuotiaana olisikaan mitään menekkiä missään, eikä ketään kiinnostunutta miestä?
Eli tuon ikäiset naiset, onko vielä vientiä, pääseekö pitämään hauskaa ja treffeille ja kenties parisuhteeseenkin?

Kommentit (572)

Vierailija
221/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 v. mies, enkä suostu tapailemaan ylipainoisia, nalkuttavia, omahyväisiä, persaukisia, feministejä, yli 40 vuotiaita, yh:ta, tatuoituja, tai enempi kuin kolmannella kierroksella olevia naisia. Ruuan laitto ja leipominen pitää onnistua. Myös siivous, automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Naisen on mentävä välillä omaan kotiinsa koska minä tarvitsen välillä omaa aikaa. Ei saa haitata minun harrastuksia ja sen naisen on tultava toimeen omillaan.

Ja näistä periaatteesta en luovu.

Vierailija
222/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45,viimeimpänä sinkkumarkkinoilla vajaan vuoden.On haastavaa,mutta omankin ronkeloinnin vuoksi.Tämän ikäisillä miehillä usein varsin pieniäkin lapsia,ja se on itselleni no-no,kun oma on täysi-ikäinen. Haastetta myös se,että olen aika pitkä enkä deittaile lyhyempiä.

On ollut myös miehiä,jotka eivät ole innostuneet minusta ja se on hyväksyttävä tietysti,kasvattaa luonnetta parin kerran jälkeen.

Olen ihan hyvässä,perinteisessä ammatissa,keskituloinen,liikunnallinen ja hoikka.Sellainen tavallisen näköinen mielestäni.

Tänään menossa toisille treffeille.Itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa,joka on todella "good on paper",sekä ulkonäöltään 10.Toivotaan hyvää🙂Ja tsemppiä kanssasinkuille!

Kyllä sitä ronkelillekin joku kassientyhjentäjä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53 v. mies, enkä suostu tapailemaan ylipainoisia, nalkuttavia, omahyväisiä, persaukisia, feministejä, yli 40 vuotiaita, yh:ta, tatuoituja, tai enempi kuin kolmannella kierroksella olevia naisia. Ruuan laitto ja leipominen pitää onnistua. Myös siivous, automaattisesti ilman eri pyyntöä.

Naisen on mentävä välillä omaan kotiinsa koska minä tarvitsen välillä omaa aikaa. Ei saa haitata minun harrastuksia ja sen naisen on tultava toimeen omillaan.

Tämä on täysin ok. Jos se on sun juttusi, niin pidä se. Se ei ole kenellekään ongelma.

Vierailija
224/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, mutta ei kiinnosta. En jaksa enää ukon ukkoo ja nautin elämästäni näin.

Vierailija
225/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DD Onko jono ovella?

Vierailija
226/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kävisi sinun kotona siivoamassa? :D

Vierailija
227/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41-vuotias ensimmäisessä avioliitossa oleva nainen ja toistaiseksi kysyntää on ollut enemmän kuin tarpeeksi. Samaa tahtia ne miehetkin vanhenevat, joten luulisi, että perässä roikkuvat miehet jatkavat samalla tavalla vielä tulevina vuosinakin.

Vierailija
228/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja kyllä minä siivoan paljon myös itsekin. En pidä likaisesta kodista. Minua ärsyttää liat ja sotkut. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää touhua kuin siivota jonkun naisten tekemiä sotkuja. Vaatteita joka paikassa ja muita törkykasoja. En halua mitään sikaa taloon.

Vierailija
229/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DD Onko jono ovella?

Ei, ainoastaan yksi kerrallaan.

Vierailija
230/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja mies on sanonut, että en pääse hänestä ikinä eroon.

Vierailija
231/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla isossa yrityksessä 50+ naiset ovat parempia kropaltaan kuin firman nuoremmat naiset. Rotunaisia?

Vierailija
232/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 23 v. eikä ole mitään menekkiä vielä ollut. Olen näkymätön kaikille miehille, vaikka olen hoikka ja ihan ok:n näköinenkin

Jos olet ok ja hoikka, niin pitäisikö itse tehdä jotain aloitteellisia liikkeitä?

Vierailija
233/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 23 v. eikä ole mitään menekkiä vielä ollut. Olen näkymätön kaikille miehille, vaikka olen hoikka ja ihan ok:n näköinenkin

Mä oisin tääl :)

M26

Vierailija
234/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyselee, löytyykö vientiä sitten 45-50 vuotiaana. Vastaus on (toki tämä on mutkat-suoraksi yleistys) että löytyisi varmaankin, mutta on kokonaan toinen asia haluaako AP enää siinä vaiheessa treffailla, muusta sen tyylin aktiviteeteista nyt puhumattakaan.

Tätä ketjua läpi lukiessa kiinnittyy huomio lukuisiin naisten kommentteihin joissa todetaan ettei mitään haluja miesten kanssa styylailuihin enää ole, ja tilanne koetaan lähinnä helpottavaksi. Taikasana tähän on biologia. Vaihdevuodet laittaa naisten hormonitoiminnan uuteen kuosiin, ja usein siihen kuosiin kuuluu se että ihmetellään miksi ihmeessä olenkin aiemmin syttynyt miehistä, ja jopa halunnut seksiä heidän kanssan, kun nyt ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kyllähän se vain on kylmä tosiasia että tuossa iässä niin miehillä kuin naisillakin on parasta ennen päiväys ollut ja mennyt, ja sinkkuus ilman mitään seksi- tai seurustelu koohotusta koetaan erinomaisena elämäntyylinä.

Kuten laulussa sanotaan:

Se mikä eilen sai posket hehkumaan /

se tänään haukotuttaa vaan.

Vierailija
235/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja kyllä minä siivoan paljon myös itsekin. En pidä likaisesta kodista. Minua ärsyttää liat ja sotkut. Mikään ei ole sen ärsyttävämpää touhua kuin siivota jonkun naisten tekemiä sotkuja. Vaatteita joka paikassa ja muita törkykasoja. En halua mitään sikaa taloon.

Hyvinhän sinä sitten ilman siivoojaa pärjäät.

Vierailija
236/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni 45-55v nainen sanoo ettei enää edes halua miestä.

Siksi siis miehet katsovat nuorempia. Mutta sekään ei teille kelpaa!! Haukutte sellaisia miehiä. Missä tolkku?

Vierailija
237/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi siis miehet katsovat nuorempia. Mutta sekään ei teille kelpaa!! Haukutte sellaisia miehiä. Missä tolkku?

Naiset haukkuvat kaikkia miehiä lähtökohtaisesti aina. Jatkuvaa testiä, kuka on heikko mies ja kuka ei. Varmaan olet kuullut lauseen, ettei kannata kuunnella mitä naiset sanovat, vaan katsoa, mitä he tekevät.

Vierailija
238/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Miehiä kiinnostaa vain nuoret, laihat, hymyilevät naiset.

Vierailija
239/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan on täöysin sallitua miesten katsella nuorempia. Kuka vaan saa katsoa ihan mitä haluaa - ihmisiä, taloja, auringonlaskua... katselu on täysin sallittua. Saa myös etsiä seuraa nuoremmista, saa toivoa nuorempaa kumppania. Ja mikäli niin ihmeellinen sattuma tapahtuisi, että joku nuorempi kiinnostuisi takaisin, saa toki aloittaa vaikka suhteenkin nuoremman kanssa. Kaikki on täysin sallittua vapaassa maassa. Saa myös jatkaa nuoremmista haaveilua siinäkin vaiheessa, kun huomaa että ne nuoremmat eivät kiinnostukaan takaisin. KAIKKI tällainen on TÄYSIN SALLITTUA.

Vierailija
240/572 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan vienti vain lisääntyy kun ikää tulee.

Vastauksissa pitää aina huomioida naisten ego. Nainen ei voi koskaan sanoa että haluaisi parisuhteen mutta ei saa. Siispä "vientiä riittäisi mutta ei ole nyt aika parisuhteelle".

Erilaisen huomion määrä voi kasvaakin, koska miehet tulevat rohkeammiksi ja kohteliaammiksi iän myötä. Todellinen parisuhdekysyntä ei kasva käytännössä kenelläkään. Ainoa todiste kysynnästä vanhemmalla iällä on saatu monogaaminen parisuhde. Se matchit, flirtti, treffit tai seksi. Niiden saamiseen ei paljoa vaadita.

Eli jos nainen haluaa vain kevytsuhteen tai vaikka seksisuhteen ilman sitoutumuksia, ja löytää helposti itseään miellyttävää seuraa näihin tarkoituksiin, tulkinta on se, että hänellä "ei ole vientiä" tai että hän "ei saa ketään" - kuitenkin sai mitä halusi. Miksi parisuhde on normi silloinkin, jos sitä ei edes halua?

Ja mistä voi tietää joistain deittailuista, säädöistä ja muusta, olisiko vastapuoli ollut kiinnostunut parisuhteesta? Jos vaikka minusta on kiinnostunut joku mies, mutta minä en vastavuoroisesti ole kiinnostunut hänestä, niin eikö tätä lasketa siis vientiin vain siksi, että minä annoin pakit enkä kokeillut, mennäänkö naimisiin asti? 

Syy miksi tuota ei lasketa on kuin sanoisi että olet kondiksessa kun jaksoit kävellä keittiöön.

Seksiä, matcheja ja flirttiä on helppo saada. Aina löytyy miehiä jotka panevat ketä tahansa jonka saavat. Matcheja annetaan kaikille, ja flirttiä useissa tapauksissa kohteliaisuutena (tyypillinen motiivi ulkonäön kehumiselle on ajatus että nainen ei varmaankaan pidä itseään hyvännäköisenä -> nainen ilahtuu).

Niin? Mihin tuo liittyy? KAIKKI naiset ajattelevat, ettei miesten antamilla matcheilla ole mitään arvoa, koska tiedetään miesten peukalon kouristuksenomaisesti painavan matchia jokaisen naisen kohdalla (jopa lesbot saavat miehiltä matcheja, kun miehet ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä lukemaansa, vaikka naisen kohdalla lukisi Tinderissä "lesbo"). Flirttiin ei yksikään keski-ikäinen suhtaudu niin naiivisti, että sillä päänsä sekoittaisi, ja yhden illan jutut jokainen on tiennyt jo nuoresta asti, ja niitä harrastavat ne jotka niitä haluavat, eikä kukaan erehdy kuvittelemaan jonkun satunnaisen panon olevan ihastunut. Jos nainen lähtee baarista puolituntemattoman miehen luo harrastamaan seksiä, ei hän silloin mitään avioliittoa siitä toivo vaan seksiä.

Naiset eivät halua pelkkää seksiä, vaan aina parisuhteen ja rakkauden. Tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksytyksi. Nainen ei halua olla mikään patja, johon mies tyhjentää kassinsa. Yksi hyvä riittää.

Yksi hyvä riittää myös seksisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi