Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin mulle taas itelleni kelpais hyvinkin moni nainen ja haluaisin päästä treffeille, mutta en pääse ollenkaan.
Miksi haluat treffeille, tai miksi haluat ylipäätään parisuhteen? Ja kysyn nyt ihan oikeasti vastausta tähän, en vaientaakseni sinua. Itse halusin parisuhdetta vuosikymmeniä, kunnes lopulta pysähdyin miettimään että miksi. Ja tajusin, että se on ulkoa tuputettu malli siitä "oikeasta elämästä", eikä lainkaan omasta itsestäni lähtevä. Huomasin, että parisuhde ei ole minun juttuni ja minulla ei olisi siihen mitään muuta annettavaa kuin kasa traumoja (väkivaltainen lapsuus jonka kierteen olen saanut katkaistua vasta nyt keski-ikäisenä, seksuaalista väkivaltaa joka jätti pysyvät traumat, arvottomuudentunne, sosiaaliset vaikeudet, autismin piirteitä, uskomaton lahja suututtaa ihmisiä, mielenterveysongelmat/masennus) - ei sillä, että minulla olisi ikinä ollut kysyntääkään, mutta nyt olen huomannut että itse roikuin illuusiossa että parisuhteen saatuani elämästä tulisi ihanaa. No ei olisi tullut, vaikka sen jollain ihmeellä olisin saanutkin - eihän minulla ole mitään kompetenssia terveeseen ihmissuhteeseen. Täten, olen lakannut toivomasta asioita jotka eivät ole minulle hyväksi.
No en halua elää yksin, haluaisin elää naisenkaa nukkua naisenkaa viettää aikaa jutella ja olla. tehdä asioita yhdessä. En halua olla yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin mulle taas itelleni kelpais hyvinkin moni nainen ja haluaisin päästä treffeille, mutta en pääse ollenkaan.
Miksi haluat treffeille, tai miksi haluat ylipäätään parisuhteen? Ja kysyn nyt ihan oikeasti vastausta tähän, en vaientaakseni sinua. Itse halusin parisuhdetta vuosikymmeniä, kunnes lopulta pysähdyin miettimään että miksi. Ja tajusin, että se on ulkoa tuputettu malli siitä "oikeasta elämästä", eikä lainkaan omasta itsestäni lähtevä. Huomasin, että parisuhde ei ole minun juttuni ja minulla ei olisi siihen mitään muuta annettavaa kuin kasa traumoja (väkivaltainen lapsuus jonka kierteen olen saanut katkaistua vasta nyt keski-ikäisenä, seksuaalista väkivaltaa joka jätti pysyvät traumat, arvottomuudentunne, sosiaaliset vaikeudet, autismin piirteitä, uskomaton lahja suututtaa ihmisiä, mielenterveysongelmat/masennus) - ei sillä, että minulla olisi ikinä ollut kysyntääkään, mutta nyt olen huomannut että itse roikuin illuusiossa että parisuhteen saatuani elämästä tulisi ihanaa. No ei olisi tullut, vaikka sen jollain ihmeellä olisin saanutkin - eihän minulla ole mitään kompetenssia terveeseen ihmissuhteeseen. Täten, olen lakannut toivomasta asioita jotka eivät ole minulle hyväksi.
Mulla ei ole naispuolisia kavereita ei ketään. Naiset ei halua ees jutella mulle, että kai mussa jotain vikaa on
Nuorempana naiset kiinnostui paljo paremmin ja halus treffeille ja sai sitä läheisyyttäki
Kilttimiehen naiskriteerit: Alle 18v neitsyt, 10/10 ulkonäkö, 160cm/45kg mutta isot ja terhakat tissit, osaa kaikki seksitemput vaikka ei ole ikinä seksiä harrastanut, koulutettu mutta suostuu kotiäidiksi, jne jne.
Toiset näköjään sit vaa kelpaa parisuhteisiin onnea heille. EN tiiä mitä mun pitäs sanoa ku on niin vaikeeta olla yksinkin, tuntuu että elämäs ei oo mitää.. masentaa kaikki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaa ymmärrä mikä naisia niinku vaivaa. En saa ees oikein katseita missään. Olen toki lihonut ja mitä sitte, en ole kovin lihava kun on pituutta, ilmeisesti pitäs olla hoikemmas kunnos
Mulla kerran yksi työkaveri kysyi ihan suoraan, mikä meitä naisia (lue: minua) vaivaa kun ei kiltit miehet kelpaa. Olin aika puulla päähän lyöty, luulin olevani siellä työsuhteessa enkä kumppania etsimässä. Ja mikä velvollisuus minulla on alkaa kenellekään käyttöesineeksi? Samalla logiikalla voisin kysyä Allu sulta, mikä sua vaivaa kun et anna mulle sun autoa käytettäväksi tai mikä sussa on vialla kun et kelpuuta mun homoseksuaalia kaveria? Uskomattoman röyhkeää, että toinen ihminen on näille vain joku tarpeiden tyydyttäjä.
Lisättäkööt vielä, että minä en ole koskaan seurustellut ja tämä työkaveri oli/on naimisissa - että se siitä kelpaamattomuudesta ja kilttiydestä.
No mä oon ainaski tavallisen komea 195 cm pitkä.. tienaan ihan hyvin en oo työtön.,., juon kohtuudella, en joka vloppu, en käytä huumeita, syön masennuslääkkeitä mitä sitte, velkaa yli 20 tonnia, mutta en oo ulosotossa ja talous pyörii, en vaa huomaa mitää että missää kukaa kiinnostuisi, tinderissä on hyvät kuvat ja profiili mutta ei tule ees osumia
Vierailija kirjoitti:
Naiset miksette kiinnostu musta.. kertokaas nyt?
Ei kerrota, koska sun vastaanottokyky on nolla.
Että millanen sitte pitäs olla että saa naisen kiinnostumaan tai tapaamaan, en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo ei ihan ole totta.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ainaski tavallisen komea 195 cm pitkä.. tienaan ihan hyvin en oo työtön.,., juon kohtuudella, en joka vloppu, en käytä huumeita, syön masennuslääkkeitä mitä sitte, velkaa yli 20 tonnia, mutta en oo ulosotossa ja talous pyörii, en vaa huomaa mitää että missää kukaa kiinnostuisi, tinderissä on hyvät kuvat ja profiili mutta ei tule ees osumia
"...syön masennuslääkkeitä mitä sitte.." sitä sitten, että yhä edelleen olet aaltojen vietävänä. Ota vene allesi, ja ala soutamaan. Ota vastuu elämästäsi ja työstä niitä ongelmia - ne eivät muutoin häviä kuin kovalla työllä. Nyt sulla on vain hälläväliä-asenne.
No paree ku ei kirjota ja hyväksyy et on sinkku, kyllä ne osa muista miehistä kelpaa onnea niille.. pääsevät asumaa naisenkaa ja ei tarvi olla masentunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...syön masennuslääkkeitä mitä sitte.." sitä sitten, että yhä edelleen olet aaltojen vietävänä. Ota vene allesi, ja ala soutamaan. Ota vastuu elämästäsi ja työstä niitä ongelmia - ne eivät muutoin häviä kuin kovalla työllä. Nyt sulla on vain hälläväliä-asenne.
Masennuslääke auttaa minua ja hoidan myös velkojani, en ole mikää vätys käyn töissäki.. mutta en vaa kelpaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo ei ihan ole totta.
Eli ne kymmenet (ellei sadat?) kerrat kun me ollaan nähty vaivaa ja kerrottu juurta jaksaen ratkaisuja sun ongelmiin ja annettu vinkkejä, ja sä olet heittänyt niillä vesilintuja - sä oletkin ottanut onkeesi? Okei, kerro mitä olet oppinut?
IHan sama mitä tänne kertoo.. samaa tää on aina, paree tyytyä olemaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehen naiskriteerit: Alle 18v neitsyt, 10/10 ulkonäkö, 160cm/45kg mutta isot ja terhakat tissit, osaa kaikki seksitemput vaikka ei ole ikinä seksiä harrastanut, koulutettu mutta suostuu kotiäidiksi, jne jne.
Voin sanoa, että pitää 0% paikkansa mun kohdalla.
M26
Pitää varmaa olla joku huumeiden käyttäjä sekopää itsevarma naisten naurattaja että kelpaa naisille.
En oikein nauti yksin olemisesta kun ei ole kavereitakaan.