Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
No ei se auta ku olla yksin, ei voi oikee mitää asialle toivoa parasta että joskus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
alapeukku naisen koodistolla tarkoittaa: alapeukutetussa viestissä kaikki esiintuodut asiat ovat tosia, mutta se rikkoo räikeästi narratiivia ja aiheuttaa siten negatiivisen tunnetilan, jonka vuoksi se ei saa pysyä näkyvillä tai saada yhtään kannatusta
Jokaikinen mies saisi Tinderillä halutessaan kulissivaimon Bulgariasta ja Turkista. Kompastutte omaan nokkeluuteenne rahoittamalla statusperheen menoja. Miehen täytyy tehdä valinta jatkaako ideologista sinkkuutta vai hyppääkö perheidylli kelkkaan. Varmasti vaikeeta ;)
On niitä paljo naisiaki jotka ei saa miehiltä kiinnostusta ja jotka ei kelpaa suhteisiin.
Ainaski mun ulkonäköä on jotkut naiset vuosien mittaan kehunut ja olen todella pitkä, enkä ole työtön, ihan työelämässä olen ja saan palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosimies naista tarvi, hommat hoituu keskenäänkin!
Kyllä kaipaan naista ja naisen läheisyyttä ja jutella naiselle vähän kaikkea.
Miehellekin voi jutella ja pitää sitä lähellä.
Olen katkera muille vain kun heillä on kumppanit ja hauskaa ja naureskellaan ku on niin kivaa, miksen mä sit kelpaa ja oon aina yksinäinen ja ulkopuolinen? Ei mulla oikein ole kavereitakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naista ja läheisyyttä, ei kiinnosta miehet
Kai naiset on nykyää niin nirsoja että status mies kelpaa kyllä.
Naiset kiinnostuvat miehestä joka saa heidät nauramaan, joka on oivaltava ja nokkela, empaattinen. Ei ulkonäkö merkkaa, kunhan on siisti. Ja yksinkin on ihanaa olla.
Tää on vaan yks röllin rooli, jolla pääsee kiusaamaan tyttöjä, jos nyt onnistuu. Jännä että vaikka kehuu olevansa hyvä manipuloimaan, se ei onnistu edes noissa sovelluksissa ilman lähikontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehissä on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiinnostuvat miehestä joka saa heidät nauramaan, joka on oivaltava ja nokkela, empaattinen. Ei ulkonäkö merkkaa, kunhan on siisti. Ja yksinkin on ihanaa olla.
Ei oo yksin ihana olla, katson naisia paljon ja kiinnostun helpostikki, olen jo ollut vuosia sinkkuna ja yksinäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehissä on vikana?
Koska en ole homo ja mua kiinnostaa naiset
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais moni nainen mutta mä en oikee kelpaa kellekkään ja olen sen huomannut.
Älä ainakaan tätä sano naisille, eivät halua kuulla että "kelpuutat" hänet ja "monet muutkin".
Tuntuu että on ihan ilmaa naisille nykyään ja mitää vikaa naamassa ei ole, enkä ole edes lihava!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais moni nainen mutta mä en oikee kelpaa kellekkään ja olen sen huomannut.
Älä ainakaan tätä sano naisille, eivät halua kuulla että "kelpuutat" hänet ja "monet muutkin".
En sano ei kaikki kelpaa.. mutta paljon on mun tyylisiä naisia jotka kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehissä on vikana?
Koska en ole homo ja mua kiinnostaa naiset
Miehelläkin on reikä mihin panna, sekin osaa jutella ja olla lähellä ja hierookin paremmin kuin nainen. Tekee usein parempaa ruokaakin. Ja ymmärtää miehen elämää.
Mä en vaa ymmärrä mikä naisia niinku vaivaa. En saa ees oikein katseita missään. Olen toki lihonut ja mitä sitte, en ole kovin lihava kun on pituutta, ilmeisesti pitäs olla hoikemmas kunnos
No jatkan sitten olemalla yksin kerta en kelpaa.
Heti otsikosta tiesi että nyt on Allu linjoilla, tästä alkaa uusi 50 sivun jankkausketju let's go