Mihin katosi juttu työpaikkalounaan hinnasta?
Oli hyvä ketju ja keskustelua siitä, onko 13 euroa liian kallis hinta työpaikkalounaasta. Nyt ei löydy mistään? Miksi ei? Eikö aihe ole sallittu?
Kommentit (5)
Mä jätän jo useimmiten työpaikkalounaan kokonaan väliin ja otan eväät töihin. Eilen maksoin 11 euroa "havaijinleikkeestä" joka näytti maistui siltä että oli ollut uunissa jo useamman kerran, eli välillä oli säilötty pakastimeen ja taas uudestaan lämmitetty. En jaksa maksaa p*skasta ruuasta. Kotiruuasta ainakin tietää mitä syö.
Eniten kaipaan ennen Koronaa olevia ravintola lounaita. Söin joka ikinen päivä ulkona. Ne olivat päivän koho kohdat.
Nyt ei ole enää saman laatuisia ruokia tarjolla. Silti olen valmis maksamaan kotiruoka tyyppisestä lounaasta 12 euroa. Ruoka pitää olla alkuperäisistä raaka aineista tehtyä, ei puolivalmisteita ja e-koodeja.
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän jo useimmiten työpaikkalounaan kokonaan väliin ja otan eväät töihin. Eilen maksoin 11 euroa "havaijinleikkeestä" joka näytti maistui siltä että oli ollut uunissa jo useamman kerran, eli välillä oli säilötty pakastimeen ja taas uudestaan lämmitetty. En jaksa maksaa p*skasta ruuasta. Kotiruuasta ainakin tietää mitä syö.
Akkojen Kotiruoka = sosekeitto Prismasta 😆
Vasemmistolle hintojen nousu on liian kiusallista.