Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä oon ainaski tavallisen komea 195 cm pitkä.. tienaan ihan hyvin en oo työtön.,., juon kohtuudella, en joka vloppu, en käytä huumeita, syön masennuslääkkeitä mitä sitte, velkaa yli 20 tonnia, mutta en oo ulosotossa ja talous pyörii, en vaa huomaa mitää että missää kukaa kiinnostuisi, tinderissä on hyvät kuvat ja profiili mutta ei tule ees osumia
"...syön masennuslääkkeitä mitä sitte.." sitä sitten, että yhä edelleen olet aaltojen vietävänä. Ota vene allesi, ja ala soutamaan. Ota vastuu elämästäsi ja työstä niitä ongelmia - ne eivät muutoin häviä kuin kovalla työllä. Nyt sulla on vain hälläväliä-asenne.
Masennuslääke auttaa minua ja hoidan myös velkojani, en ole mikää vätys käyn töissäki.. mutta en vaa kelpaa edelleen.
Masennuslääkkeet eivät yksistään auta, tee töitä niiden ongelmien kanssa. Itse juuri tänään istuin terapiassa, joten tiedän mistä puhun. Ja omalla kohdallani oli ihan omakustanteinen eli se kolmen vuoden kelaterapiakaan ei taannut minulle vielä mitään maaliviivan ylitystä.
Kyllä olen tehnyt työtä itseni kanssa ja käyn keskustelemassa ja töissä menee hyvin, edelleen ei tuota mitään tulosta, samaa touhua ku ennenkin, en kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
IHan sama mitä tänne kertoo.. samaa tää on aina, paree tyytyä olemaan sinkkuna.
Zistä naisista tuntuu ihan täsmälleen samalta. Vaikka kuinka haaskaisi aikaansa suhun, tätä samaa rutinaa tää on aina.
Tälläinen mies ei vain kelpaa edes treffeille, ei kovin hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
IHan sama mitä tänne kertoo.. samaa tää on aina, paree tyytyä olemaan sinkkuna.
Meistä naisista tuntuu ihan täsmälleen samalta. Vaikka kuinka haaskaisi aikaansa suhun, tätä samaa rutinaa tää on aina.
Joo antaa olla kerta tää on niin vaikeeta, jatkan sitte vierestä kattomista kun ne korkeasti koulutetut komeat sporttiset miehet vie naiset.
Parempi vaa elää yksin, mietin jopa maksullisella käyntiä joskus.
Olen tosi pahoillani, mutta en usko että tähän mitään erityistä neuvoa on. Joskus vaan ottaa aikansa, ennen kuin oikea ihiminen osuu kohdalle. Varmastikaan kyse ei ole siitä, että sussa olisi vikaa.
Älä lannistu! Elä elämääsi, tee siitä hyvää, tee juttuja mistä tykkäät. Kasvat, opit asioita, opit tuntemaan itsesi ja mieltymyksesi ja saat itsetuntoa. Loppu tulee itsestään <3
Jos et ole sattumoisin laatikkoleukainen yli 180cm jääkiekkoilija jolla on iso uudehko Bmw ja design-koti älä ylläty ettei naisen haluttavalla fysiikalla (siis mieheen verrattava ei liian laiha eikä liian ylipainoinen hlö) olevat naiset lähde ihan tuosta vaan enää nykyään treffeille.
No sitten siellä on tottakai se yksi joka tarttuu takiaisena kiinni somedeitistä jolla on oma eläintarha ja mt-lääkkeet kaapissa. Jihuu!
Ja vaihtoehto b. huomattavan ylipainoinen koska-mä-voin nainen joka on domina arkivaatteissa ja mies tulee kiltisti epätasa-arvoiseen parisuhteeseen tarkoin suunnitellusti toteuttamaan naisen visioita.
Halvinta on lisätä miehen omaa jännyyttä. Vaikeinta naaman komeutta ja pituutta, tosin huomattavalla rahalla sekään ei ole ongelma.
Eli kerrataan joko jännyys tai varallisuus nopeuttaa naisen löytymistä todennäköisimmin. Ne peruspirkot joille tavismakkaransyöjä-mies kelpaa ovat olleet ikäluokassaan varattuja jo 10 vuotta.
Ei tässä muuta voi neuvoa kotimaiseen tarjontaan kun vaikea muutoksia tehdä niin että yritä ulkomaalaista naista Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi pahoillani, mutta en usko että tähän mitään erityistä neuvoa on. Joskus vaan ottaa aikansa, ennen kuin oikea ihiminen osuu kohdalle. Varmastikaan kyse ei ole siitä, että sussa olisi vikaa.
Älä lannistu! Elä elämääsi, tee siitä hyvää, tee juttuja mistä tykkäät. Kasvat, opit asioita, opit tuntemaan itsesi ja mieltymyksesi ja saat itsetuntoa. Loppu tulee itsestään <3
Olen jo masentunut lannistunut katkera ja epätoivonen ku ei mikää onnistu. En halua elää yksin
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sattumoisin laatikkoleukainen yli 180cm jääkiekkoilija jolla on iso uudehko Bmw ja design-koti älä ylläty ettei naisen haluttavalla fysiikalla (siis mieheen verrattava ei liian laiha eikä liian ylipainoinen hlö) olevat naiset lähde ihan tuosta vaan enää nykyään treffeille.
No sitten siellä on tottakai se yksi joka tarttuu takiaisena kiinni somedeitistä jolla on oma eläintarha ja mt-lääkkeet kaapissa. Jihuu!
Ja vaihtoehto b. huomattavan ylipainoinen koska-mä-voin nainen joka on domina arkivaatteissa ja mies tulee kiltisti epätasa-arvoiseen parisuhteeseen tarkoin suunnitellusti toteuttamaan naisen visioita.
Halvinta on lisätä miehen omaa jännyyttä. Vaikeinta naaman komeutta ja pituutta, tosin huomattavalla rahalla sekään ei ole ongelma.
Eli kerrataan joko jännyys tai varallisuus nopeuttaa naisen löytymistä todennäköisimmin. Ne peruspirkot joille tavismakkaransyöjä-mies kelpaa ovat olleet ikäluokassaan varattuja jo 10 vuotta.
Ei tässä muuta voi neuvoa kotimaiseen tarjontaan kun vaikea muutoksia tehdä niin että yritä ulkomaalaista naista Suomesta.
Joo parempi oon sitte ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laatikkoleukainen kirurgi jolla on 6000 e kk tulot ja uudehko bmw.. velkaa on yli 20 tuhatta ja oon amis koulutukseltani.. oon ylipainonen ja syö psyyke ja masennuslääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laatikkoleukainen kirurgi jolla on 6000 e kk tulot ja uudehko bmw.. velkaa on yli 20 tuhatta ja oon amis koulutukseltani.. oon ylipainonen ja syö psyyke ja masennuslääkkeitä
On mulla hieno asunto vuokralla toki asun.. 2000 € auto.. mitä pitäs olla.. .20 tonnia säästössä ja uudehko bmw.. ihan sairasta tää maailma
Saitko Allu välillä bannit tänne kun oli niin hiljaista?
Niin mitä pitäs olla että saisi naisen?
No ehkä parempi ku ei sano mitään. Ei ketää kiinnosta, elää omaa elämää vaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin ihan kunnon tavallista parisuhdetta mutta huomaan etten vaa kiinnosta ketään. olen yrittänyt mut suurin osa ei vastaa eikä halua tavata
Mikä susta tekee kiinnostavan?
Oletko hyvä seuramies? Onko sulla mielenkiintoisia harrastuksia tai erikoinen ammatti? Oletko aidosti kiinnostunut tapaamistasi ihmisistä? Oletko hyvä keskustelija?
Sosiaalisia taitoja voi ja kannattaa kehittää.
No eipä kukaa nainen ole halukas mua tapaan. on ollut lähellä treffit, mutta sitten nainen ei olekkaan halunnut nähdä ja olen pettynyt
Mitäs jos lähestyisit kiinnostavan oloisia naisia ihan oikeassa elämässä etkä jossain sovelluksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin ihan kunnon tavallista parisuhdetta mutta huomaan etten vaa kiinnosta ketään. olen yrittänyt mut suurin osa ei vastaa eikä halua tavata
Mikä susta tekee kiinnostavan?
Oletko hyvä seuramies? Onko sulla mielenkiintoisia harrastuksia tai erikoinen ammatti? Oletko aidosti kiinnostunut tapaamistasi ihmisistä? Oletko hyvä keskustelija?
Sosiaalisia taitoja voi ja kannattaa kehittää.
No eipä kukaa nainen ole halukas mua tapaan. on ollut lähellä treffit, mutta sitten nainen ei olekkaan halunnut nähdä ja olen pettynyt
Mitäs jos lähestyisit kiinnostavan oloisia naisia ihan oikeassa elämässä etkä jossain sovelluksissa?
Missä ja miten? En uskalla jos en juo alkoholia.
No ilmeisesti en oo sit ihan normaali kun ei naiset kiinnostu, ei ole vain niitä tiettyjä ominaisuuksia.
ÄLKÄÄ TUHLATKO TÄHÄN JANNUUN AIKAA. MUUTEN HUOMAATTE JANKKAAVANNE KAUNIITA ASIOITA SATOJEN SIVUJEN VERRAN - JA KAIKKI AIVAN TURHAAN, koska tämä naisia syyllistävä yksinkertainen postin stalkkeriduunari vain valehtelee ja sekoilee mt-ongelmiensa kanssa täällä palstalla aika-ajoin.
Masennuslääkkeet eivät yksistään auta, tee töitä niiden ongelmien kanssa. Itse juuri tänään istuin terapiassa, joten tiedän mistä puhun. Ja omalla kohdallani oli ihan omakustanteinen eli se kolmen vuoden kelaterapiakaan ei taannut minulle vielä mitään maaliviivan ylitystä.