Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Ala olemaan jännittävämpi. Naiset tykkäävät kun ilmassa leijuu koko ajan pieni vaaran ja väkivallan uhka. Bonusta tulee vielä sellaisesta bensalenkkari-häntäheikki-imagosta.
Jos haluaa jonkun pubiruusun näköisen harpun nii siitä vaan.
Kyllä mulle kelpais moni nainen mutta mä en oikee kelpaa kellekkään ja olen sen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala olemaan jännittävämpi. Naiset tykkäävät kun ilmassa leijuu koko ajan pieni vaaran ja väkivallan uhka. Bonusta tulee vielä sellaisesta bensalenkkari-häntäheikki-imagosta.
Jos haluaa jonkun pubiruusun näköisen harpun nii siitä vaan.
Miksi pitäisi semmoinen haluta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät korjata rikkinäisiä miehiä. Siis ei mitään vässykkä-rääkyjiä vaan esim. linnakundeja, päihteisiin koukuttuneita muusikoita tms. Vankilaankin suorastaan satelee rakkauskirjeitä naisilta.
Mä en halua olla mikää vankilakundi
Kaipaisin ihan kunnon tavallista parisuhdetta mutta huomaan etten vaa kiinnosta ketään. olen yrittänyt mut suurin osa ei vastaa eikä halua tavata
Eli mistä vois ujohko mies löytää kumppanin, käyn toki töissä ja yritän urheilla vapailla mutta aivan hiljaista on
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät korjata rikkinäisiä miehiä. Siis ei mitään vässykkä-rääkyjiä vaan esim. linnakundeja, päihteisiin koukuttuneita muusikoita tms. Vankilaankin suorastaan satelee rakkauskirjeitä naisilta.
Ja sitten kun on korjattu niin tulee se klassinen "sä et oo enää se kehen mä rakastuin!" ja hyppää seuraavan pahiksen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä vois ujohko mies löytää kumppanin, käyn toki töissä ja yritän urheilla vapailla mutta aivan hiljaista on
Tinder ja vastaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistystä. Se että jotkut mt-ongelmaiset haluaa tuollaisia ei tarkoita kaikkia. Tuo mistä puhut on vaan pieni prosentti. Suurin osa ei koskisi tuollaiseen tikullakaan. Jos et saa niin vika on muualla. Asenteessa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja vastaavat.
No mä asensin tinderin mutta ei tuu mitää osumia ja kyllästyny koko paikkaan liian tasokkaita noi naiset minulle ja suurin osa on hoikkia
Oon ite 38 v mies en halua lapsia ja lievästi on ylipainoa mitä sitte, en oo kuitenkaa kovin lihava ja ei sen pitäs olla este, pitkistä miehistä osa tykkää ja olen pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme yleistystä. Se että jotkut mt-ongelmaiset haluaa tuollaisia ei tarkoita kaikkia. Tuo mistä puhut on vaan pieni prosentti. Suurin osa ei koskisi tuollaiseen tikullakaan. Jos et saa niin vika on muualla. Asenteessa ainakin.
Se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja vastaavat.
No mä asensin tinderin mutta ei tuu mitää osumia ja kyllästyny koko paikkaan liian tasokkaita noi naiset minulle ja suurin osa on hoikkia
Ootko Allu? Jutut alkaa kuulostaa samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa.
Vika on sun korvien välissä. Mulla on ihan normaali mies joka arvostaa muita. Kalikka on siinä ihan sun oman varpaan päällä.
En vaa kiinnosta ketää ja masentaa entistä enempi tää elämä
Kuten sanoin mulle taas itelleni kelpais hyvinkin moni nainen ja haluaisin päästä treffeille, mutta en pääse ollenkaan.
Ei ole mahdollista. Itse samassa asemassa, ikää kohta 30 eikä yhtään parisuhdetta. Naiset eivät yksinkertaisesti kiinnostu. Luonnollinen karsinta on raakaa uroksia kohtaan.
alapeukku naisen koodistolla tarkoittaa: alapeukutetussa viestissä kaikki esiintuodut asiat ovat tosia, mutta se rikkoo räikeästi narratiivia ja aiheuttaa siten negatiivisen tunnetilan, jonka vuoksi se ei saa pysyä näkyvillä tai saada yhtään kannatusta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Itse samassa asemassa, ikää kohta 30 eikä yhtään parisuhdetta. Naiset eivät yksinkertaisesti kiinnostu. Luonnollinen karsinta on raakaa uroksia kohtaan.
Mulla taas ollut parisuhteita nuorempana, oonko sit rupsahtanut ku ei naiset enää kiinnostu?
Millä tapaa, oon aika kiltti ja ujo mies.