Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä pitäs olla että saisi naisen?
Sun pitäis tykätä itsestäs. Miten kukaan vois tykätä susta, kun et itsekään tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä pitäs olla että saisi naisen?
Sun pitäis tykätä itsestäs. Miten kukaan vois tykätä susta, kun et itsekään tykkää?
Tietyistä asioista tykkäänkin, mutta en saa mitää vastakaikua. Haluaisin että nainen laittaa viestiä ja pyytäisi mua treffeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaski mun ulkonäköä on jotkut naiset vuosien mittaan kehunut ja olen todella pitkä, enkä ole työtön, ihan työelämässä olen ja saan palkkaa.
Mitäs velkasaldolle kuuluu ja onko peliongelma lopullisesti selätetty? Mun mielestä sulla on vähän muitakin ongelmia kuin se, ettei naiset kiinnostu. Mitäs jos hoitaisit ne muut ongelmat ensin alta pois? Velat veks ja peliriippuvuus hoitoon? Ja se naisviha, mikä välillä kumpuaa, kun uhoat raiskaavasi jonkun - tai mietit maksullisissa käymistä. Mistä sekin tulee ja eikö sitäkin pitäis käsitellä?
Ei kukaan nainen oo velvollinen susta kiinnostumaan. Sun pitää saada elämä sellaseen asentoon, että sulla on itses kanssa hyvä olla. Että voit olla ylpee siitä, miten oot taistellu ongelmista eroon ja päässy sopuun itses kanssa. Sitten kun alat olla sellanen, jonka seurassa ihmisillä on mukava olla, sellanen joka säteilee hyvää tuulta ympärilleen, niin ehkä ne naisetkin siinä kohtaa alkaa katsella, että siinäpä on mukavan tuntuinen mies.
En jaksa noihin vastata, oon hoitanu itteeni ja yrittäny tehdä asioillle jotain ja hyvä deitti ilmotus on, ei vain naiset ota yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainaski mun ulkonäköä on jotkut naiset vuosien mittaan kehunut ja olen todella pitkä, enkä ole työtön, ihan työelämässä olen ja saan palkkaa.
Mitäs velkasaldolle kuuluu ja onko peliongelma lopullisesti selätetty? Mun mielestä sulla on vähän muitakin ongelmia kuin se, ettei naiset kiinnostu. Mitäs jos hoitaisit ne muut ongelmat ensin alta pois? Velat veks ja peliriippuvuus hoitoon? Ja se naisviha, mikä välillä kumpuaa, kun uhoat raiskaavasi jonkun - tai mietit maksullisissa käymistä. Mistä sekin tulee ja eikö sitäkin pitäis käsitellä?
Ei kukaan nainen oo velvollinen susta kiinnostumaan. Sun pitää saada elämä sellaseen asentoon, että sulla on itses kanssa hyvä olla. Että voit olla ylpee siitä, miten oot taistellu ongelmista eroon ja päässy sopuun itses kanssa. Sitten kun alat olla sellanen, jonka seurassa ihmisillä on mukava olla, sellanen joka säteilee hyvää tuulta ympärilleen, niin ehkä ne naisetkin siinä kohtaa alkaa katsella, että siinäpä on mukavan tuntuinen mies.
No kyl haluaisin että kiinnostuis, Koska oon kuitenki seurustellut. No ei oo oikein kavereita niin vaikee sen kautta löytää ketään
Yritä oman tasoisia niin ehkä seuraa irtoaa. Ei hyvien naisten tarvitse olla kiinnostuneita köyhistä ja masentuneista. Pätee molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Yritä oman tasoisia niin ehkä seuraa irtoaa. Ei hyvien naisten tarvitse olla kiinnostuneita köyhistä ja masentuneista. Pätee molempiin suuntiin.
Oon yrittänyt vähemmän kauniita ja tavallisia mutta ei nekää oikee kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....MGTOW....
Hän kaipaisi varmaan jotain manaajaa.
Naiset vaa kiinnostuu treenatuista hyvä tuloisista komeista amk miehistä.
Mulla on kyl tosi huonoa tuuria naisrintamalla kun aina minä ja minä ja minä kinnostun mutta ei se nainen.
Rupea vartijaksi ja kosta naisille. 4 incel miestä saa tappaa naisen, näemmä
Vierailija kirjoitti:
Rupea vartijaksi ja kosta naisille. 4 incel miestä saa tappaa naisen, näemmä
On sullaki jutut.. en mäkää noin incel ole
Vinkkinä ketjun keskustelijoille.
Aloituksen tekijä ja jankkaaja on Allu. Vanha palstan vakio valittaja. Ihan turhaan vastailette koska Allu ei kykene ymmärtämään pidempiä lauseita ja vaikeampia sanoja. Allu on itsekin myöntänyt olevansa heikkolahjainen. Allua on koetettu auttaa sadoissa ketjuissa. Mutta kun Allu ei kunnolla ymmärrä lukemaansa eikä varsinkaan kykene tekemään tilanteelleen mitään niin ihan turhaan koetatte neuvoa mitään mikä vaatisi ymmärrystä tai tekemistä.
Ainoa Allua auttava asia olisi löytää hänelle heikkolahjainen nainen jonka kanssa Allu kykenisi keskustelemaan samalla tasolla. Mutta kun Allu on suoraan sanonut että haluaa fiksun naisen ei heikkolahjaista kuten hän. Eli jatkakaa neuvomista ja tsemppaamista jos haluatte mutta turhaa työtä.
Ja en halua Allulle mitään pahaa. Vaan toivon että hän löytäisi itselleen sopivan naisen. Mutta se millainen Allu on ja mitä hän etsii tekee yhtälöstä melko mahdottoman.
Ku naiset (monikossa, vähempi ei riitä!) ei kiinnostu musta niin musta tuntuu että naiset ei kiinnostu musta. No shit!
Vierailija kirjoitti:
Parempi unohtaa koko ketju. Oon yksin.
Et ole palstalla koskaan yksin, kumma vaan kun haet jotain yksipuolista yksipuolisesti eikä mikään ikinä riitä.
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?