Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin ihan kunnon tavallista parisuhdetta mutta huomaan etten vaa kiinnosta ketään. olen yrittänyt mut suurin osa ei vastaa eikä halua tavata
Mikä susta tekee kiinnostavan?
Oletko hyvä seuramies? Onko sulla mielenkiintoisia harrastuksia tai erikoinen ammatti? Oletko aidosti kiinnostunut tapaamistasi ihmisistä? Oletko hyvä keskustelija?
Sosiaalisia taitoja voi ja kannattaa kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva päästä edes treffeille tai tutustumaan siihen naiseen mutta naiset ei osota mitää kiinnostusta mua kohtaan tuntuu tosi pahalta kun mietin asiaa
Miksi itse koet että voisit olla kiinnostava? Mitkä asiat sinua kiinnostaa? Jos et tiedä, niin mitä kiinnostavaa nainenkaan sinussa näkisi?
No miksi nuorempana kiinnostin sitten? nykyää kaipaisin kunnon parisuhdetta ja yhdessäoloa.. alkaa yksin oleminen riittää. Mua kiinnostaa monetki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin ihan kunnon tavallista parisuhdetta mutta huomaan etten vaa kiinnosta ketään. olen yrittänyt mut suurin osa ei vastaa eikä halua tavata
Mikä susta tekee kiinnostavan?
Oletko hyvä seuramies? Onko sulla mielenkiintoisia harrastuksia tai erikoinen ammatti? Oletko aidosti kiinnostunut tapaamistasi ihmisistä? Oletko hyvä keskustelija?
Sosiaalisia taitoja voi ja kannattaa kehittää.
No eipä kukaa nainen ole halukas mua tapaan. on ollut lähellä treffit, mutta sitten nainen ei olekkaan halunnut nähdä ja olen pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Ala olemaan jännittävämpi. Naiset tykkäävät kun ilmassa leijuu koko ajan pieni vaaran ja väkivallan uhka. Bonusta tulee vielä sellaisesta bensalenkkari-häntäheikki-imagosta.
Ihan jo miesten isosta testotasojen laskusta näkee mitä tietysti normaali, parisuhdejutuissa onnistunut ihminen näkee ihan arkielämässä ympärillään: naiset suosivat nykyään empaattisia, järkeviä, hyväluontoisia miehiä, joista tulee hyviä vanhempia. Että sori, sä oot vaan ruma ja epämiellyttävä. Faktat eivät välitä sinun tunteistasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaa ymmärrä mikä naisia niinku vaivaa. En saa ees oikein katseita missään. Olen toki lihonut ja mitä sitte, en ole kovin lihava kun on pituutta, ilmeisesti pitäs olla hoikemmas kunnos
Niin, miestä ymmärtäisit paremmin! Ja kelpaisit vähän pullukkanakin. Ihan varmasti.
Entäs sitten? Ei tarkoita, että masentamaan tai ruikuttamaan pitäisi alkaa.
Karma ei tunne aikaa. Jos nyt ruikutat, se tarkoittaa, että asenteesi naisiin tai naisettomuuksiin
loi tilanteesi tulevaisuuteen. Et voi paeta luotaantyöntävää asennettasi tulevaisuudessa,
jollet korjaa sitä heti NYT.
Karma on toimintaa, ja toimintaa edeltää arvot ja asenteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaa ymmärrä mikä naisia niinku vaivaa. En saa ees oikein katseita missään. Olen toki lihonut ja mitä sitte, en ole kovin lihava kun on pituutta, ilmeisesti pitäs olla hoikemmas kunnos
Niin, miestä ymmärtäisit paremmin! Ja kelpaisit vähän pullukkanakin. Ihan varmasti.
En hitto edes ole lihava!
koita thai deittisivustoa tai vastaavaa, ulkomailla vaalea mies on eksoottinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hitto edes ole lihava!
Pitkä ja raamikas mies vetoaa varmasti moneen mieheen <3
Vierailija kirjoitti:
koita thai deittisivustoa tai vastaavaa, ulkomailla vaalea mies on eksoottinen
Mua ei kiinnosta ne thaikut, haluan suomalaisen.
ALLU, sinäkö se siellä pitkästä aikaa?
En tiiä vaan enää mitä tehdä.. ei ne ole naiset kiinnostunut ollenkaan.
Harmi kuten sanoin että mua kiinnostaisi monetki naiset, paljo mun tyyppisiä on, ei tarvi naisen olla mikää tasokas missi, vaan ihan tavallinen ylipainonkin nainen käy.
En tiedä ilmeisesti en kelpaa kellekkään.. tyydyn vain olemaan yksin ja katson vaan kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole vielä kokeillut olla pitkä, tumma, komea ja rikas? Kokeile ihmeessä!
Vaikutat apaattiselta ruikuttajalta.
Opettele olemaan reipas, seuraa aikaasi niin löydät mielenkiintoisia keskustelun aiheita.
Suhtaudu naisiin ihmisinä ja unohda pakonomainen kumppanin tarve.
Sellainen vain ahdistaa kun nainen huomaa että väkisin yrität tehdä itseäsi tykö.
Yksinkin voi elää hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin mulle taas itelleni kelpais hyvinkin moni nainen ja haluaisin päästä treffeille, mutta en pääse ollenkaan.
Miksi haluat treffeille, tai miksi haluat ylipäätään parisuhteen? Ja kysyn nyt ihan oikeasti vastausta tähän, en vaientaakseni sinua. Itse halusin parisuhdetta vuosikymmeniä, kunnes lopulta pysähdyin miettimään että miksi. Ja tajusin, että se on ulkoa tuputettu malli siitä "oikeasta elämästä", eikä lainkaan omasta itsestäni lähtevä. Huomasin, että parisuhde ei ole minun juttuni ja minulla ei olisi siihen mitään muuta annettavaa kuin kasa traumoja (väkivaltainen lapsuus jonka kierteen olen saanut katkaistua vasta nyt keski-ikäisenä, seksuaalista väkivaltaa joka jätti pysyvät traumat, arvottomuudentunne, sosiaaliset vaikeudet, autismin piirteitä, uskomaton lahja suututtaa ihmisiä, mielenterveysongelmat/masennus) - ei sillä, että minulla olisi ikinä ollut kysyntääkään, mutta nyt olen huomannut että itse roikuin illuusiossa että parisuhteen saatuani elämästä tulisi ihanaa. No ei olisi tullut, vaikka sen jollain ihmeellä olisin saanutkin - eihän minulla ole mitään kompetenssia terveeseen ihmissuhteeseen. Täten, olen lakannut toivomasta asioita jotka eivät ole minulle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole vielä kokeillut olla pitkä, tumma, komea ja rikas? Kokeile ihmeessä!
Naurettavaa, en ole semmoine mies!!
Miksi itse koet että voisit olla kiinnostava? Mitkä asiat sinua kiinnostaa? Jos et tiedä, niin mitä kiinnostavaa nainenkaan sinussa näkisi?