Masentaa ku ei naiset kiinnostu
Olen jo pitkään huomannut etten kiinnosta naisia ja se masentaa. Mites muilla miehillä`? Kaipaisin parisuhdetta mutta tuntuu etten kelpaa.
Kommentit (227)
Pääsisi edes treffeille mutta naiset yleensä ei vastaa tai sanoo suoraan et kiinnosta tarpeeksi. Ainahan se on yksipuolista.
Oon jopa katkera niille miehille jotka pääsee treffeille tai juttelee naisille ja naurattaa naisia, niitä näkee usein ja itelle tulee ulkopuolinen paha mieli ku oon aina ulkopuolinen ja yksin.
Ei tosimies naista tarvi, hommat hoituu keskenäänkin!
Vierailija kirjoitti:
En vaa kiinnosta ketää ja masentaa entistä enempi tää elämä
Oletko varta tehtävästä pois potkittu. Viime vounna 750 on potkittu pois töistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan naista ja naisen läheisyyttä ja jutella naiselle vähän kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
alapeukku naisen koodistolla tarkoittaa: alapeukutetussa viestissä kaikki esiintuodut asiat ovat tosia, mutta se rikkoo räikeästi narratiivia ja aiheuttaa siten negatiivisen tunnetilan, jonka vuoksi se ei saa pysyä näkyvillä tai saada yhtään kannatusta
Etsitte vikoja muista ja keksitte syitä miksi ette kelpaa sen sijaan että yrittäisitte tehdä itse asioille jotain. Omaatte negatiivisen asenteen ja se näkyy varmasti myös ulospäin. Siksi ette saa naisia kun ei kukaan halua olla muita syyttävän ja kiukuttelevan kakaran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa vaan keskenään. Viimetapahtumien jälkeen sihti kovenee.
Mulla on ongelmia ja en oo täydellinen mies ja velkaaki on paljon ja ei oo rahaa, mutta en tiedä yritänkö liian tasokkaita naisia vai mikä mättää ku ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alapeukku naisen koodistolla tarkoittaa: alapeukutetussa viestissä kaikki esiintuodut asiat ovat tosia, mutta se rikkoo räikeästi narratiivia ja aiheuttaa siten negatiivisen tunnetilan, jonka vuoksi se ei saa pysyä näkyvillä tai saada yhtään kannatusta
Etsitte vikoja muista ja keksitte syitä miksi ette kelpaa sen sijaan että yrittäisitte tehdä itse asioille jotain. Omaatte negatiivisen asenteen ja se näkyy varmasti myös ulospäin. Siksi ette saa naisia kun ei kukaan halua olla muita syyttävän ja kiukuttelevan kakaran kanssa.
Kyllä mä oon yrittäny työstää itteäni ja syön lääkkeitä ja tunnustan että on masennus joka on jatkunu jo pitkään. On mulla nuorempana ollut naisia mutta ymmärrän ettei ne tasokkaat naiset musta kiinnostu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaan naista ja naisen läheisyyttä ja jutella naiselle vähän kaikkea.
Katsotko myös että hengitys toimii pahassa paikassa.
Olisi kiva päästä edes treffeille tai tutustumaan siihen naiseen mutta naiset ei osota mitää kiinnostusta mua kohtaan tuntuu tosi pahalta kun mietin asiaa
Mulle on jopa sanottu että kumma ettet kelpaa naisille oot kivan näkönen ja pitkä mieheksi. Onhan se outoa?
Suurin osa miehistä jo tietää naisten todellisen luonteen, turhaan te naiset yritätte kiistää totuuksia! 🖕
Ehkä totuus sattuu oon rupsahtanut tai en vaa kiinnosta naisia ollenkaa enään.
En tiiä mitä tässä voisi tehdä.. en halua olla yksin ja jatkaa näin, haluaisin että nainenkin kiinnostuu musta.
Annat ymmärtää että olet isompi mies? Valitettavasti, pyöreillä miehillä menekki on melko huonoa noissa deittisovelluksissa (keskivertonaiselle on tarjontaa sen verran, ettei välttämättä tarvitse ylipainoista miestä ottaa)... Siihen päälle vielä jotain muita puutteita niin olet nopeasti melko pohjilla mitä parinvalintaan tulee. Eipä siinä varmaan auta kuin yrittää työstää itseään ja jatkaa etsimistä, jos siihen suhteeseen on ihan pakko päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jopa sanottu että kumma ettet kelpaa naisille oot kivan näkönen ja pitkä mieheksi. Onhan se outoa?
Kuulostaa sellasilta ympäripyöreiltä "oot kyl kiva (mut et mun mielestä)" kehuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät korjata rikkinäisiä miehiä. Siis ei mitään vässykkä-rääkyjiä vaan esim. linnakundeja, päihteisiin koukuttuneita muusikoita tms. Vankilaankin suorastaan satelee rakkauskirjeitä naisilta.
Ihme yleistystä. Se että jotkut mt-ongelmaiset haluaa tuollaisia ei tarkoita kaikkia. Tuo mistä puhut on vaan pieni prosentti. Suurin osa ei koskisi tuollaiseen tikullakaan. Jos et saa niin vika on muualla. Asenteessa ainakin.
Se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa.
Miksi mies ojentaa rahaa tuonnille joka sanoo vihaavansa miehiä? Eikö kyseinen henkilö miellä itseään mieheksi :D
Vierailija kirjoitti:
Annat ymmärtää että olet isompi mies? Valitettavasti, pyöreillä miehillä menekki on melko huonoa noissa deittisovelluksissa (keskivertonaiselle on tarjontaa sen verran, ettei välttämättä tarvitse ylipainoista miestä ottaa)... Siihen päälle vielä jotain muita puutteita niin olet nopeasti melko pohjilla mitä parinvalintaan tulee. Eipä siinä varmaan auta kuin yrittää työstää itseään ja jatkaa etsimistä, jos siihen suhteeseen on ihan pakko päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sellasilta ympäripyöreiltä "oot kyl kiva (mut et mun mielestä)" kehuilta.
Kehut ei riitä esim tinderissä ei tule osumia sit mulla on happypancake, ei naiset korkeintaa katsoo profiilia eikä laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin iso mies, oon pitkä ja ei musta huomaa että olisin lihava, no ei auta kun työstää itteänsä.
Alluhan se taas täällä jankkaamassa. Ei siinä kauaa mennyt kun levy lähti pyörimään.