Miten tulkitset, jos deitti ei halua nähdä kahvilassa?
On kuulemma huono puhumaan asioistaan kahvilassa. Kävelyllä käyminen sensijaan olisi ok.
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi, varaton, varattu tai pelkoinen /estoinen.
Sama tulee mieleen. Ei minun treffikumppanini.
Olen kerran ollut lyhyessä suhteessa ihmisen kanssa, joka ei koskaan halunnut kahvilaan. Oli todella ankeaa ja raskasta.
Onko sulle noin tärkeää käydä kahvilassa? Mitä oikein saat siitä?
Kahvilassa käydään istahtamassa alas. Samalla voi jutella jonkun kanssa ja nauttia esim. kahvin tai kaakaon ja ehkä jonkun kivan herkun sen kyytipojaksi. Treffit voi sopia myös baariin, sielläkin voi istahtaa ja ottaa sen yhden juoman samalla kun juttelee jonkun kanssa. Mutta jos ne treffit on keskellä päivää, niin ei välttämättä viitsi ottaa sitä alkoholipitoista juomaa vielä. Käsittämätöntä miten paljon meillä on metsäläisiä, joille normaalit kaupunkilaistavat ovat vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies intti aina autoajelulle. Ihmettelin miksei julkinen paikka käy. En tietenkään suostunut. Myöhemmin käveli keskustassa vastaan jonkun naisen kanssa. Oli varmaan naimisissa ja siksi ehdotteli vain ajelutapaamista.
Pikkuveli vei naisen ajelutreffeille. He ovat nyt naimisissa.
Alkaa tulla joistakin kommenteista sellainen fiilis, että ketjussa on jälleen se mies, jonka mielestä naisen pitäisi tulla ensitapaamisella hänen kotiinsa. Nyt, kun hän tietää, että hänestä on nettivinkattu poliisille, hän yrittää keksiä muita tapoja päästä naisen kanssa kaksin suljettuun tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolatreffit eivät ole kovin kustannustehokas tapa treffata. Siinä voi joutua vielä maksamaan naisenkin laskun.
Miten niin voi joutua maksamaan naisenkin laskun? Yleensä ihmiset maksavat omat ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
[ Käsittämätöntä miten paljon meillä on metsäläisiä, joille normaalit kaupunkilaistavat ovat vaikeita.
Hyvin sanottu!
Ehkä tosiaan ne metsäsläismiehet eivät ihan ole minun tyyppiäni. Onneksi suurin osa Tinder-mieheistä on suorastaan innosta piukeana lähdössä minun kanssani ensitreffeille siihen kohteeseen, mitä minä ehdotan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[ Käsittämätöntä miten paljon meillä on metsäläisiä, joille normaalit kaupunkilaistavat ovat vaikeita.
Hyvin sanottu!
Ehkä tosiaan ne metsäsläismiehet eivät ihan ole minun tyyppiäni. Onneksi suurin osa Tinder-mieheistä on suorastaan innosta piukeana lähdössä minun kanssani ensitreffeille siihen kohteeseen, mitä minä ehdotan.
Mikset ole alkanut seurustelemaan kenenkään kanssa niistä 20 miehestä, joiden kanssa olet käynyt treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Mikset ole alkanut seurustelemaan kenenkään kanssa niistä 20 miehestä, joiden kanssa olet käynyt treffeillä?
Ehkä kenenkään kanssa ei ole kemiat kohdanneet. Treffit ovat osoittaneet, ettei kiinnostusta olekaan. Tai ovat johtaneet uuteen tapaamiseen/uusiin tapaamisiin mutta sitten on käynyt ilmi, että homma ei toimi.
20 treffit ei ole paljon. En muista, monillako itse aikoinani kävin, mutta _karkeasti_ ottaen 1/3 tapaamisista päättyi siihen, ettei kumpikaan kiinnostunut; 1/3 siihen, ettei miestä kiinnostanut ja 1/3 siihen, ettei minua kiinnostanut. Joskus tapaamisia saattoi olla enemmän kuin yksi, mutta lopputulos oli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Ehkä kenenkään kanssa ei ole kemiat kohdanneet. Treffit ovat osoittaneet, ettei kiinnostusta olekaan. Tai ovat johtaneet uuteen tapaamiseen/uusiin tapaamisiin mutta sitten on käynyt ilmi, että homma ei toimi.
20 treffit ei ole paljon. En muista, monillako itse aikoinani kävin, mutta _karkeasti_ ottaen 1/3 tapaamisista päättyi siihen, ettei kumpikaan kiinnostunut; 1/3 siihen, ettei miestä kiinnostanut ja 1/3 siihen, ettei minua kiinnostanut. Joskus tapaamisia saattoi olla enemmän kuin yksi, mutta lopputulos oli tuo.
Eikö silloin kannata harrastaa vain kävelytreffejä ettei rahat mene Molokin kitaan kun harvat treffit onnistuvat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Eikö silloin kannata harrastaa vain kävelytreffejä ettei rahat mene Molokin kitaan kun harvat treffit onnistuvat?
Harrastin kävelytreffejä, kahvitreffejä ja baaritreffejä. Ei minusta rahat mene hukkaan kahvilla tai kaljalla käydessä, kävisinhän muutenkin. Mutta minä en siis ole Christiiina, joka käy jopa päivällistreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn treffeillä yleensä keskihintaisissa ravintoloissa, kuten Pancho Villassa tai Rosso -tyyppisissä paikoissa. Jos ostan vaikka burgerin ja limun, se maksaa max 20€. Ei se haittaa, vaikka tulisikin hutitreffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihi, varaton, varattu tai pelkoinen /estoinen.
Sama tulee mieleen. Ei minun treffikumppanini.
Olen kerran ollut lyhyessä suhteessa ihmisen kanssa, joka ei koskaan halunnut kahvilaan. Oli todella ankeaa ja raskasta.
Onko sulle noin tärkeää käydä kahvilassa? Mitä oikein saat siitä?
Kahvilassa käydään istahtamassa alas. Samalla voi jutella jonkun kanssa ja nauttia esim. kahvin tai kaakaon ja ehkä jonkun kivan herkun sen kyytipojaksi. Treffit voi sopia myös baariin, sielläkin voi istahtaa ja ottaa sen yhden juoman samalla kun juttelee jonkun kanssa. Mutta jos ne treffit on keskellä päivää, niin ei välttämättä viitsi ottaa sitä alkoholipitoista juomaa vielä. Käsittämätöntä miten paljon meillä on metsäläisiä, joille normaalit kaupunkilaistavat ovat vaikeita.
Sitten nämä juntit haaveilevat ulkomaalaisista naisista!!!! Ei tule toisia treffejä, jos viet sen Itä- Eutmrooppalaisen, tai Aasialaisen naisen metsälenkille, tai Länsi- Eurooppalaisen. Noi naiset ovat panostaneet siihen, että ovat tosi mintissä treffeillä, käyneet mahdollisesti kampaajalla kampausta varten, tulevat treffeille korkokengissä ja meikissä. Ja suomijuntti hie ne kävelylle.😂
Itse taas haluan istua paikalla, ja keskustella. En voisi kuvitella, että lähtisin lenkille, kun tykkään käydä yksin lenkillä tms. Sitten varmaan pitäisi todeta, että ehkäpä olemme niin erilaiset, että varmaan ei kannata tavata, jos mies ei suostuisi lähtemään kahville. Ymmärrän, jos syy on jännitys, mutta minä taas jännitäisin kävellessä.
Jos käy paljon treffeillä, niin tuleehan se aika kalliiksi jokaisen kanssa jotain leivoksia käydä syömässä.
Kun vielä tunnetusti noin 1/5 treffikerroista johtavat penetraatioon, niin kyllä siinä helposti hintaa tulee aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ahdistaisi treffit kahvilassa. Se pienen pöydän ääressä istuminen, jos ei olekaan mitään puheen aiheita. Kävely oisi kiva etenkin jossain virikkeellisessä paikassa, missä on paljon nähtävää ja kommentoitavaa.
En tiedä onko tämä nyt tyhmä kysymys kun en paljoa ole treffeillä käynyt mutta miksi sellaisille menisi jonkun kanssa jonka kanssa ei ole puhuttavaa?
Nykyään monet täysin tuntemattomat treffaavat muutaman minuutin kirjoittelun jälkeen. Silloin voi tulla tilanteita, ettei mitä sanoisi ensitreffeillä.
Suurin osa miehistä haluaa heti treffeille, että näkee, pelaako kemia= onko nainen pantava . Sitten vasta alkavat tutustumaan. Samalla sitten tapaavat useita naisia.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolatreffit eivät ole kovin kustannustehokas tapa treffata. Siinä voi joutua vielä maksamaan naisenkin laskun.
Miten niin voi joutua maksamaan naisenkin laskun? Yleensä ihmiset maksavat omat ruokansa.
Tämähän se palstamiesten suuri huoli on- ettei nainen vaan mitenkään hyödy hänestä.
Älä mene mihinkään metsään sen kanssa
Christiiina kirjoitti:
Kerran ehdotin eräälle Tinder-miehelle ensitreffejä ravintolassa. Tähän mies vastasi, että "olen vähän huono käymään ensitreffeillä ravintolass. Minulle kävisi kävelylenkki ja voin tarjota kahvit kotonani". Tähän en vastannut mitään ja muutaman viikon kuluttua mies poisti matchin.
Sitten kerran oli Tinderissä ollut puhetta erään miehen kanssa, että voitaisiin joskus tavata. Kun minä sitten ehdotin, että käytäisiinkö ensi viikon lauantaina illallisella ravintolassa, poisti mies matchin.
Ja nämä miehet olivat ihan hyvin palkatuissa töissä, että ei pitäisi olla siitä kiinni, ettei ole varaa käydä ravintolassa, jos minullakin hoitajana on varaa siihen.
Tuo on perinteinen red-flag jos tuntematon nainen haluaa tulla ruokituksi. Useimmilla miehillä on se linja, että ravintoloissa syötetään ja juotetaan vain niitä naisia joiden kanssa on jo suhde. Jos nainen on kiinnostuneempi miehestä kuin kestityksestä hän kyllä lähtee vaikka kävelylle tai kahvilaan.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Trollejahan ei pitäisi ruokkia, mutta toivottavasti tilanne ei Tinderissä oikeasti ole kenelläkään se, että naisen pitää ehdotella miehelle treffejä...
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehestä, joka ei pysty olemaan kahvilassa.
Sama. Ei välttämättä mukavin tilanne, jutella tuntemattoman ihmisen kanssa julkisella paikalla, mutta kuitenkin varsin helppoa sellaisille ihmisille, joista olen kiinnostunut. Jos mies ei tuohon kykene, ei ole kovin todennäköistä, että yhteistä tulevaisuutta on.